Micro Crawler 1/24 Viralliset Säännöt (RCMCCA) 2025
Re: Micro Crawler Viralliset Säännöt (RCMCCA) 2025
Mennyt tämä keskustelu ohi täysin.
Hienoa työtä Saku!
Itselläni myös 1/18 auto, ja ehdottomasti olen mukana sen mitä ehtii, jos kisoja tulee. Mielellään vaikka muiden kisojen tai tapahtumien yhteyteen, koska ei ole mikään vaiva tuoda auto mukaan.
Hienoa työtä Saku!
Itselläni myös 1/18 auto, ja ehdottomasti olen mukana sen mitä ehtii, jos kisoja tulee. Mielellään vaikka muiden kisojen tai tapahtumien yhteyteen, koska ei ole mikään vaiva tuoda auto mukaan.
Re: Micro Crawler Viralliset Säännöt (RCMCCA) 2025
Kiitos!MrHuman kirjoitti: To 24.07.2025 11:03 Mennyt tämä keskustelu ohi täysin.
Hienoa työtä Saku!
Ehdottomasti lähdetään siitä konseptista, että näitä ujutetaan kisojen yhteyteen kevyellä tavalla, niin homma on nimenomaan vaivatonta ja parhaimmillaan kasvaa sitten siitä.
Re: Micro Crawler 1/24 Viralliset Säännöt (RCMCCA) 2025
Alkaa muodostumaan eri luokille mollasarjoja! Makeeta päästä kokeilemaan lauantaina järämässä näiden toimivuutta oikealla kalliolla. Nämä siis itse piirretty ja mittailtu sopimaan 1/24 suoran akselin alle, huomioiden ratsastus mahdollisuus 😉
Jatkossa tässä topikissa vain 1/24 luokan sääntöihin liittyvät jutustelut.
Pidetään näin 1/24 ja 1/18 siististi erillään, niin ei mennä sekaisin.
Pidetään näin 1/24 ja 1/18 siististi erillään, niin ei mennä sekaisin.
Onko nuo "mollat" ihan Pla:sta vai jostain muusta materiaalista tulostettu?Hadesbear kirjoitti: Ti 29.07.2025 01:40 IMG_1148.jpeg
Alkaa muodostumaan eri luokille mollasarjoja! Makeeta päästä kokeilemaan lauantaina järämässä näiden toimivuutta oikealla kalliolla. Nämä siis itse piirretty ja mittailtu sopimaan 1/24 suoran akselin alle, huomioiden ratsastus mahdollisuus 😉
Ihan normaali PLA. Omissa testeissä pysyneet erittäin hyvin radalla paikoillaan. Joku hieman elastinen olisi tietysti ihan mainio vaihtoehto.Pisepise kirjoitti: Ke 06.08.2025 15:54Onko nuo "mollat" ihan Pla:sta vai jostain muusta materiaalista tulostettu?Hadesbear kirjoitti: Ti 29.07.2025 01:40 IMG_1148.jpeg
Sääntöjen termejä tarkennettu:
* korin tulee yltää akselilinjalle etu-ja taka-akselin osalta
* korin tulee peittää ylhäältä päin katsottuna sähköt
* korin tulee yltää akselilinjalle etu-ja taka-akselin osalta
* korin tulee peittää ylhäältä päin katsottuna sähköt