"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Radio jossa on melkein kaikkea....

Servot, vastaanottimet, lähettimet etc
kj_temmes
Vanhempi jäsen
Viesti:

Re: Radio jossa on melkein kaikkea....

Viesti Kirjoittaja kj_temmes »

Eikai tätä ole kaupallistettu sen enempää kun mitään muutakaan mitä toiset toisilleen tulostaa.?
Vaivanpalkkaahan se on.
Mitens siinä sitten kun joku tulostaa korin esim ja joku siitä maksaa 100-150e eikö sekin ole kaupallistamista.?
Jos sul on joku kohta tuon tekemisessä niin kysy ihmeessä autan kun kohtaat ne ongelmat mitä tossa ohjeessa ei ole. Siellä on muutama melko ikävä yllätys vastassa. Mut laita viestii ni jeesaan sit.
T4VI
Täysi jäsen

Viesti Kirjoittaja T4VI »

En minä tästä ala vääntää, mutta toivon että alkuperäistä suunnitelijaa kunnioittaen tullaan näkemään nämä muokkaukset ja korjaukset vielä avoimesti tuolla Thingiversessä jatkossa. 🙂👍

Hieno projektihan tämä on, ite en oo kyllä vielä äkkiä keksiny omassa käytössä kaikelle tollaselle muokattavuudelle sijaa. Itselle radiossa sanelee paljon sopivuus käteen ja käyttöliittymän toiminta ja käyttömukavuus.
kj_temmes
Vanhempi jäsen
Viesti:

T4VI kirjoitti: Pe 04.02.2022 19:40 En minä tästä ala vääntää, mutta toivon että alkuperäistä suunnitelijaa kunnioittaen tullaan näkemään nämä muokkaukset ja korjaukset vielä avoimesti tuolla Thingiversessä jatkossa. 🙂👍

Hieno projektihan tämä on, ite en oo kyllä vielä äkkiä keksiny omassa käytössä kaikelle tollaselle muokattavuudelle sijaa. Itselle radiossa sanelee paljon sopivuus käteen ja käyttöliittymän toiminta ja käyttömukavuus.
Opentx käyttöliittymästä voi olla montaa mieltä. Mutta mitään rajoitteita siinä ei ole.
Ja jos jonkinlaisen funktion osaa synnyttää niin taivas rajana.
Mulla motivaatiota toki lisäsi että mulla on hyllyt pulloillaan vastareita kun olen aina FRSKY perhettä käyttänyt liidokkien yms kanssa.
Myös kahva yms muu on muokattavissa itselleen sopivaksi ja 3d tulostaen uutta jos ei istu kätöseen.!
kj_temmes
Vanhempi jäsen
Viesti:

Näitähän on siis nykyään kaksi, ja pieniä kohennuksia molemmat saaneet.
Kun tuo tarraleikkuri löytyy niin päätin hieman tehdä tarrojakin ulkonäön keventämiseksi.

Molemmissa siis detikoidut vinssikytkimet nykyään.
Tarroitukset, pinneille pito magneetti kahvassa.
Ohjelmallisesti tehty monenmontaa temppua yms...
Liitteet
IMG_6355.jpg
IMG_6356.jpg
kj_temmes
Vanhempi jäsen
Viesti:

Monesti kun kaksi viettää aikaa paljon yhdessä ja tiiviisti vierekkäin niin yhtäkkiä onkin kolme..
Tässäkin kävi nyt niin. Toki tämä taisi kasvaa täysi-ikäiseksi ihan yhdessä yössä koska kuulemma muuttamassa aivan näillä näppäimillä uuteen kotiin.
Liitteet
IMG_7196 Medium.jpeg
IMG_7196 Medium.jpeg (92.62 KiB) Katsottu 3302 kertaa
Vastaa Viestiin