Jonkunlaista monsteri projektia
Re: Jonkunlaista monsteri projektia
Pauli
Kun tuo putkirunkokin on nuin iloisen värinen, niin luulen että jollain pirteällä värillä lähdettän tuota koppaakin maalaamaan.
Ja tarroja tarpeeksi.
Jos joku on pelannut Hill climp2 peliä mobiililaitteella, on siellä se Dune Buggy vihreä/keltaisena ollut mielessä tämän värimaailmana..
Mutta tiedä häntä mihin tässä vkonloppuna kallistuu.
Kun tuo putkirunkokin on nuin iloisen värinen, niin luulen että jollain pirteällä värillä lähdettän tuota koppaakin maalaamaan.
Ja tarroja tarpeeksi.
Jos joku on pelannut Hill climp2 peliä mobiililaitteella, on siellä se Dune Buggy vihreä/keltaisena ollut mielessä tämän värimaailmana..
Mutta tiedä häntä mihin tässä vkonloppuna kallistuu.
No ei tullut vihreä/keltainen väritys.. onneksi olen pohjoiskalotin paskin ja hätäsin maalaaja, niin taas kerran yksi kori on valmiina romukoppaan. No mennään tällä nyt talvia ja katsotaan mitä tässä vielä keksii..
Posti kiikutti lopullisen vaihteiston Kiinasta.
Olin tilaavinani hopea/pinkki mutta tuli musta/punainen.
Toiminta on shoothia kuin HK-sininen. Ja laatu muutenkin vakuuttava. Hintaa tuli posteineen 30.9€
Seuraavaksi ehkä kun talous on kunnossa alan hommaamaan ne metalliset akselit🤔
Olin tilaavinani hopea/pinkki mutta tuli musta/punainen.
Toiminta on shoothia kuin HK-sininen. Ja laatu muutenkin vakuuttava. Hintaa tuli posteineen 30.9€
Seuraavaksi ehkä kun talous on kunnossa alan hommaamaan ne metalliset akselit🤔
Pitkään oon haaveillut miltähän tuntuisi fpv ja rc-auto😬
No nyt ei enää tarvitse miettiä💪🏽
No nyt ei enää tarvitse miettiä💪🏽
Rc10 olisi myynnissä VP wraith akselit.. piru kun ensi viikolla ollaan menossa Espaniaan niin ei pysty ostamaan akseleita😥😥
No miltäs se nyt sitten tuntui? :P
Ihan ok😬 pitää hommata vaan erilaisrt antennit tai jotain, kun pätkii yhteys kun menee vaikka auto taakse..
Kuulostaa ihan normaalilta FPV-meiningiltä. Kuvassa on lähes aina enemmän tai vähemmän häiriöitä, eikä sille oikeastaan voi mitään. Kopterillakin joutuu lentämään välillä hetkellisesti ihan sokkona, kun lentää talon tms esteen takaa. Eri videolähettimillä ja antenneilla toki voi vaikuttaa asiaan paljonkin, mutta häiriöttömäksi kuvaa ei saa kyllä mitenkään nykytekniikalla.Pertsax kirjoitti: La 07.04.2018 16:48 Ihan ok😬 pitää hommata vaan erilaisrt antennit tai jotain, kun pätkii yhteys kun menee vaikka auto taakse..