nerudan SCX10 LC70
nerudan SCX10 LC70
Kävin hakemassa eurorc:lta eilen paketin. Aikamoinen heräteostos. Alustaksi tulossa tuttu,tylsä, turvallinen scx10.

Re: nerudan SCX10 LC70
Paketti auki, osia melkoisen paljon. Paljon yksityiskohtia, mutta esim. kojelauta lexania. No tähän toki myydään erikseen täydellistä sisustusta, oviin saranoita, ikkunan aukaisumekanismia, avattavaa nokkapeltiä jne. Osat vaan maksaa toisen munuaisen ja itse kun olen jo menettänyt tälle harrastukselle 37 munaista niin jää tässä vaiheessa hankkimatta :D

Alustana SCX10, GCM:n etumottisetilla, iskareina Team C:t (lyhyet) ja hieman modatut iskarinkiinnikkeet.

Nopeaa testailua muovilinkeillä. Ei tule istumaan ihan helpolla esim. renkaat hieman isohkot.

Wraithin sisusta sopisi, teen kuitenkin itse.

Alustana SCX10, GCM:n etumottisetilla, iskareina Team C:t (lyhyet) ja hieman modatut iskarinkiinnikkeet.

Nopeaa testailua muovilinkeillä. Ei tule istumaan ihan helpolla esim. renkaat hieman isohkot.

Wraithin sisusta sopisi, teen kuitenkin itse.

Scalebuildersguildin sivuilla törmäilee kaikkiin hauskoihin vinkkeihin, joilla voi sitten tehdä autostaan enemmän scalen.
Sytkäri, rautalanka ja muoviputkea:

Ja hieman maalia päälle, niin on scale pakoputkisto, jonka voi taitella haluamistaan väleistä :)

Lexan-kojis:

Sytkäri, rautalanka ja muoviputkea:

Ja hieman maalia päälle, niin on scale pakoputkisto, jonka voi taitella haluamistaan väleistä :)

Lexan-kojis:

Kohtuuttoman fiksu idea toi pakoputki. Onneksi on neropatteja, kun ei ittellä aina tollaset tahdo leikata.
Mites toi LC asettuu leveyden puolesta SCX10:n päälle. Toi koppa tais olla aika kapea?
Mites toi LC asettuu leveyden puolesta SCX10:n päälle. Toi koppa tais olla aika kapea?
En olisi itsekään keksinyt tuoda pakoputkea. Netti on kätevä!! Pirun kapea on tuo koppa. Katsotaan mitä keksitään.
Hankit Ascenderin akselit ja kaventelet ;)
Muistaakseni SCX10 akseleihin saa myös kavennussarjaa, mutta mennään nyt tuolla leveydellä.
Hommasin kiinasta 10€ panhardsetin (sori valehtelin, 9,x euroa posteineen). Sisältää myös servolle paikan, mutta tuota ei pysty hyödyntämään GCM:n setin kanssa:

Väriksi valikoitui satiini oranssi, pitäisi näyttää kohtuu hyvältä mustien yksityiskohtien kera:

Simppeliä sisustaa:

Ovipahvit pitäisi näköjään lisätä, nyt paistaa ikävästi oranssi:

Hommasin kiinasta 10€ panhardsetin (sori valehtelin, 9,x euroa posteineen). Sisältää myös servolle paikan, mutta tuota ei pysty hyödyntämään GCM:n setin kanssa:

Väriksi valikoitui satiini oranssi, pitäisi näyttää kohtuu hyvältä mustien yksityiskohtien kera:

Simppeliä sisustaa:

Ovipahvit pitäisi näköjään lisätä, nyt paistaa ikävästi oranssi:

Osia kiinni ja alkaa näyttämään Toyotalta:

Tässä näkyy aika hyvin tämän kopan "ongelma". Ainakin jos käyttää SCX10 akseleita:

Ja isoja renkaita...

Tässä näkyy aika hyvin tämän kopan "ongelma". Ainakin jos käyttää SCX10 akseleita:

Ja isoja renkaita...

Nyt ollaan niin pitkällä kuin näillä osilla voi olla. Eli odotellaan muutamaa pakettia saapuvaksi + palkkaa jotta voi ostaa hieman lisää kivoja osia :D

Cchand kattoteline.

Toyota heräsi henkiin! Sanwa radio, Hobbywing esc, Integy 45t ja Gens Ace 3s akku.

Käytiin parin tunnin ajelulla pojan 9-v kanssa. Vihdoin ja viimein kaksi autoa käytössä, joten molemmilla mukavaa :D Toyota toimi oletetusti, mukavan keinuvaa menoa kun painoakin jonkin verran!

Hieno laite!
Muutama kuva eiliseltä.

Melko scale vaurio?

Melko scale vaurio?

Tällainen tulossa Supershaftylta!! Arpaonni suosi kerrankin!

Uudet akselit Boomracingilta. Ihan vaikuttavan oloiset, toki ajettu ei ole vielä metriäkään. Painovertailu vakio Scx10 akseleihin beef tubeilla.

Wau! Olen ja vähän kuolannut noiden akselien perään. Pitäisi olla hyvät. Mistä ostit ja paljon maksoi?
Mun mielestä tuohon LC70 koriin sopisi paremmin kapeammat akselit, mutta ne on niitä makuasioita.
Mun mielestä tuohon LC70 koriin sopisi paremmin kapeammat akselit, mutta ne on niitä makuasioita.
Asiateesilta, siellä sivuilla hinnat. Kapeat sopisi joo, mutta tarkoituksella otin nämä. Tulee "hieman" doupattu versio, pistän kohta kuvan uudesta suunnasta.
Tässä nykyistä lookkia!!

Ei ihan paha ilman lavaa.

Ei tosin ole jäämässä tällaiseksi, pakettia odotellessa...

Ei tosin ole jäämässä tällaiseksi, pakettia odotellessa...