Kumitarzanin Toyota LJ70 (MST CMX)
-
kumitarzan
- Täysi jäsen
Re: Kumitarzanin Toyota LJ70 (MST CMX)
Joo iso kiitos taas piselle! Vakio puskurin muovi oli todella surkeaa ei kummosta kosketusta kestänyt vissiin liian kovaa muovia tms?
Laitetaan tämän auton juttuunkin viimeisin video siitä.
-
kumitarzan
- Täysi jäsen
Rengas+vanne päivityksiä
- Liitteet
-
- IMG-20180530-WA0017.jpg (198.93 KiB) Katsottu 1694 kertaa
Taivas varjele kun näyttää hyvältä!! Huh huh
Mangelsit sopii vaikka Trabanttiin 😀. On muuten suosittu vanne malli tuossa koossa😉.
Olin tallentanut puhelimeen tuollaisen RC-miehen meemin, joka ei liity tähän autoon tai sen omistajaan.
Kumitarzanin puolesta kirjoittelen. Herran auto on ollut pari vuotta hyllyllä kun KOVA-kori Lj on palasina, A-pilarit poikki ja liimaukset ei oikein kestä.
Alusta kuitenkaan ei jää työttämäksi, ja pisen pajalle saapui sitten Jimny. Joten ajatus olisi pelkistää auto kivaksi huolettomaksi vara-autoksi ilman mitään sääntö tai luokka ajatuksia.
Samalla pikku Mud Slingerit pääsee röyhistämään suzukia "maastokelpoisemmaksi" :D Jostain syystä tämä malli on syönyt etu vetoakseleita, onkohan ollut vika auton vai kuskin ;)
Tästä pikku teaseri, ja pian pitäisi olla auto ajossa.
Sähköinä tässä jatkaa MST:n oma halpis 35t harjallinen motti ja noparina 1060 tyylinen "MST" nopari. Servon virkaa yrittää hoitaa Axialin RTR servo akselin päällä. Ja akku laitetaan eteen niin kuin vakio CMX:ssä on. Valot on myös tarkoitus taikoa. Eli back to rtr! 😁
-
kumitarzan
- Täysi jäsen
No kyllä ja juu 😂 hemmetisti harmittaa tuo lj:n korin hajoaminen 🤬 mutta ehkä vielä joskus hankin uuden samanlaisen 👌 mutta kiitokset jälleen "pipsalle" että se jaksaa munkin romuja rakennella 🙏 itse kun en saa mitään aikasiks😂 tai oon mä aika hyvä rikkomaan kaikkea.
Re: Kumitarzanin Suzuki Jimny ex Toyota LJ70 (MST CMX)
Sitten on maalailtu ja koria ja sen yksityiskohtia kasailtu. Myös kori tolpat taiottu ja servo heitelty runkoon. Ajatus oli laittaa Prolinen sisusta tyhjyyttä piilottamaan mutta, korkea vaihteisto tai alhaalla oleva kori ei mahdollistanut sitä siististi paikoilleen asettumaan. Laitetaan tumma levy peittämään sähköt ja muu tekniikka. Sen päälle voi vaikka laittaa ylätorson ajamaan.
Mattamusta sisältä, ja päältä mattavihreä. Vähän enemmän oli askarreltavaa kun piti leikkailla ja teippailla korin kalvoa. Ikkuna tarrat vähän paikkasivat puutteellista maskausta.
Sitten juottelin ajovalot. Ja pitihän niitä sitten yöllä pihalla heti testata.
Mattamusta sisältä, ja päältä mattavihreä. Vähän enemmän oli askarreltavaa kun piti leikkailla ja teippailla korin kalvoa. Ikkuna tarrat vähän paikkasivat puutteellista maskausta.
Sitten juottelin ajovalot. Ja pitihän niitä sitten yöllä pihalla heti testata.