AX-10 jakolaatikko ja digging mode
Vs: AX-10 jakolaatikko ja digging mode
no ei rautaa mutta eri metalleja ja metalliseoksia. vakiona noissa on usein jotain mitälie tinaseoksia. Alumiinisiä näkee kans usein. Muovisia en ole nähny kuin losin 1:18 vempeleessä eli pääsääntöisesti metallisia. ja spurrit ainakin sähköautoissa poikkeuksetta muovia. polttiskrosseissa joskus metallia ja esim savageen laitoin aikanaan teräksisen spurrin ja pinjonin. ;)
AX10 lootaan on kans tulossa se irtikytkennän mahdollisuus jos ei ole jo tullutkin eli laatikkoa ei välttämättä tarvitse vaihtaa sitäkään varten.
ok, eli siihen vakiovoimansiirtoon sais palikat irtikytentää varten? Mikä hyöty siitä R2 irtikytkettävästä on? Onkohan siinä hitaammat välitykset? Vai saako sillä muuta kun sen irtikytkentä mahollisuuden.
taitaapi olla noissa rc4wd laatikoissa se idea että voit rakentaa koko auton "itse"
tähän ei tunnu löytyvän vastausta keltään, ees myyjältä...
onko kellään tuota digging mode laatikkoa?
onko kellään tuota digging mode laatikkoa?
-
Zarizi Tech
- Moderator
- Viesti:
Eihän se ole kaiketi edes vielä markkinoille kerennyt muuten kuin pre orderina?
Samu Sarka, RFOT, FIN
Member of ERCCA
Extreme Route Crawlers
5x World Champion
18x European Champion
30x Nordic Champion
3x Sudics Champion
28x Finnish Champion
3x German Champion
2x US Champion
2x Spanish Champion
2x Italian Champion
2x Belgium Champion
Member of ERCCA
Extreme Route Crawlers
5x World Champion
18x European Champion
30x Nordic Champion
3x Sudics Champion
28x Finnish Champion
3x German Champion
2x US Champion
2x Spanish Champion
2x Italian Champion
2x Belgium Champion
ahaaaaaaa... no se tietty selittää miksi täällä ollaan melko hiljasia aiheesta =D
-
jesi
joo, itsekkin voi ottaa asioista selvää.
esim www.google.fi kertoo monesta asiasta.
esim www.google.fi kertoo monesta asiasta.
oletko tuota mieltä?
Kielitaito vaan on siinä kunnossa että ei kauheesti houkuta,
ja kun tuosta aiheesta ei täällä ole käsittääkseni kauheesti keskusteltu niin onko siinä joku ongelma että aiheesta on yksi topicci? Uskoisin että jatkossakin tulee olemaan epäselvyyksiä tuosta laitteesta.
tietty kaikkea vois ettiä netistä, eikä keskustella täällä mistään... mutta eikö tälläsen foorumin tarkotus ole että pähkitään ja funtsitaan asioita yhdessä?
Kielitaito vaan on siinä kunnossa että ei kauheesti houkuta,
ja kun tuosta aiheesta ei täällä ole käsittääkseni kauheesti keskusteltu niin onko siinä joku ongelma että aiheesta on yksi topicci? Uskoisin että jatkossakin tulee olemaan epäselvyyksiä tuosta laitteesta.
tietty kaikkea vois ettiä netistä, eikä keskustella täällä mistään... mutta eikö tälläsen foorumin tarkotus ole että pähkitään ja funtsitaan asioita yhdessä?
-
jesi
No kyllä mä voin tuota mieltä olla, jos siltä tuntuu.
Mutta jos asiaan, en minäkään mitään vielä osaa ja en päässy ihan hajulle siitä että mitä loppupeleissä haet takaa?
Itse en ole diggejä tutkinut, pari on tullut vastaan, kumpikaan ei vielä ole myynnissä.
Sitten itse tehtyjä diggejä on tullut useita vastaan.
Mutta tosiaan, kertaa asiasi mitä tuumailet niin katson voinko olla avuksi.
Mutta jos asiaan, en minäkään mitään vielä osaa ja en päässy ihan hajulle siitä että mitä loppupeleissä haet takaa?
Itse en ole diggejä tutkinut, pari on tullut vastaan, kumpikaan ei vielä ole myynnissä.
Sitten itse tehtyjä diggejä on tullut useita vastaan.
Mutta tosiaan, kertaa asiasi mitä tuumailet niin katson voinko olla avuksi.
-
Bluebeetle
- Legendaarinen!
Aiheesta itse asiassa ON jo topicci, VF dig for Axial AX-10: http://www.rc-offi.net/smf/https://www. ... ic.php?t=8
Tai sit kirjoittaa hakukenttään "dig" ja painaa "enter".
Tai sit kirjoittaa hakukenttään "dig" ja painaa "enter".
Jesi, niin asiahan oli tämä:
caragesta saapi tuota: R2 Black Crawler Transmission V2 joka siis muuttaa jakolaatikon välitystä
= 10:1:stä 30:1 välityssuhde
eli vakiona AX:ssä on tuo 1:10?
Jos ostaa tuon välitetyn jakiksen niin saako siihen vielä ympättyä tämän R2 Black vaihteiston irtikytkennällä?
Tuohan ei käsittääkseni vielä sisällä tuota jakolaatikon välitystä vai olenko väärässä?
Vai jos plug&play asennusta haluaa niin jompikumpi vaan noista?
--------------------------
Joo, näkyhän tuosta olevan jo joku topic, siinä tosin puhuttiin jostain scorpionista, joka ei sinällään kerro mulle mitään. Tosin tuohan oli AX-10 laatikkoon.. sikäli oikea osa, tuossa taas ei ollut mitään puhetta välityksistä joten tuo ei varmaan muuta välityksiä mihinkään. Kun taas tuota R2:sta on saatavana välityksillä, ja ilmeisesti pelkkänä digging modena.
caragesta saapi tuota: R2 Black Crawler Transmission V2 joka siis muuttaa jakolaatikon välitystä
= 10:1:stä 30:1 välityssuhde
eli vakiona AX:ssä on tuo 1:10?
Jos ostaa tuon välitetyn jakiksen niin saako siihen vielä ympättyä tämän R2 Black vaihteiston irtikytkennällä?
Tuohan ei käsittääkseni vielä sisällä tuota jakolaatikon välitystä vai olenko väärässä?
Vai jos plug&play asennusta haluaa niin jompikumpi vaan noista?
--------------------------
Joo, näkyhän tuosta olevan jo joku topic, siinä tosin puhuttiin jostain scorpionista, joka ei sinällään kerro mulle mitään. Tosin tuohan oli AX-10 laatikkoon.. sikäli oikea osa, tuossa taas ei ollut mitään puhetta välityksistä joten tuo ei varmaan muuta välityksiä mihinkään. Kun taas tuota R2:sta on saatavana välityksillä, ja ilmeisesti pelkkänä digging modena.
Viimeksi muokannut Vilkutin, Pe 09.05.2008 07:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
historia

Sama auto.
Viimeksi muokannut historia, Pe 09.05.2008 09:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
siis jos laitat axialin oman laatikon tilalle R2:sen niin et voita sillä tasan mitään. Kyllä axialin laatikossakin voi välityksiä muuttaa pinjonia ja spurria vaihtamalla ja crawlingiin se on suunniteltu. Irtikytkevän voit siihen tilalle vaihtaa (en tiedä onko ns. bolt-on) mutta eipä siinä mun mielestä mitään järkeä ole.
okei, eli toi perus R2 on vaan hienompi?
Mutta miksi et näe mitään järkeä tai hyötyä tuosta digging laatikosta?
Mutta miksi et näe mitään järkeä tai hyötyä tuosta digging laatikosta?
eikun joo, mun moka. Kyllähän digistä hyötyä on. Luulimpa että tuo irtikytkevä muuttaa vaan 4wd -> 2wd mutta näköjään se myös takarenkaat lukitsee kuten digissä kuuluukin.
oisha se hieno saada kaks vetoseksikin...
mitä nyt lontoonmurteella luin ni R2 w/ disconnect voit säätää:
4wd -> 2wd -> dig
4wd -> 2wd -> dig