Tässä tilassa ollaan:

Kylkiputket taivuttelin ja tiggailin kasaan. Nyt mietin et mitä seuraavaksi. Levikkeet renkaisiin tarttis ja niitä rupesinkin jo Fusionilla piirtää. Sit vaan 3D tulostimella vedokset ulos ja katsoo osuuko ees kohdalle. :)

Nylonista mietin, että siitä kun tulostais niin ois joustava ja kestäis lämää. :)Matti Niemelä kirjoitti: Ke 02.08.2017 08:37 Ehdottomasti mustat.
Kaventaisin niitä myös, noi repeää helpommin kopasta ajossa. Lisäksi näyttäisi vähän paremmalta.
Voispa kumia 3D-tulostaa :) Nuo olis hienot kumisina.

Haittaa ne sen verran, että on korista irti melkeen kolmatta milliä ja se ei näytä hyvältä...halme kirjoitti: Ke 09.08.2017 10:38 No nyt on ruuvinpaikkoja :D Hyvältä näyttää ja haitanneeko noin pienet mutkulat mitään? Kyytiin vaan ja tulostelee sit myöhemmin lisää!
Hyvännäköset lokarit kyllä, mulla vois olla käyttöä noille "epäonnistuneille". Laita viestiä jos maltat luopua..cubeqtio kirjoitti: Ke 09.08.2017 13:07Haittaa ne sen verran, että on korista irti melkeen kolmatta milliä ja se ei näytä hyvältä...halme kirjoitti: Ke 09.08.2017 10:38 No nyt on ruuvinpaikkoja :D Hyvältä näyttää ja haitanneeko noin pienet mutkulat mitään? Kyytiin vaan ja tulostelee sit myöhemmin lisää!
No juu. En tiedä meninkö vähän liiallisuuksiin niitten reikien kanssa, mut ainakin on kiinni.. :D
Mitäs jos tulostan uudet (kunhan tulostin tulee) ja maksat grammahinnan?related kirjoitti: Ke 09.08.2017 14:04Hyvännäköset lokarit kyllä, mulla vois olla käyttöä noille "epäonnistuneille". Laita viestiä jos maltat luopua..cubeqtio kirjoitti: Ke 09.08.2017 13:07Haittaa ne sen verran, että on korista irti melkeen kolmatta milliä ja se ei näytä hyvältä...halme kirjoitti: Ke 09.08.2017 10:38 No nyt on ruuvinpaikkoja :D Hyvältä näyttää ja haitanneeko noin pienet mutkulat mitään? Kyytiin vaan ja tulostelee sit myöhemmin lisää!
No juu. En tiedä meninkö vähän liiallisuuksiin niitten reikien kanssa, mut ainakin on kiinni.. :D
Sekin vois kyllä passata, vähän nyt hinnasta riippuen tietty.cubeqtio kirjoitti: Ke 09.08.2017 18:44Mitäs jos tulostan uudet (kunhan tulostin tulee) ja maksat grammahinnan?related kirjoitti: Ke 09.08.2017 14:04Hyvännäköset lokarit kyllä, mulla vois olla käyttöä noille "epäonnistuneille". Laita viestiä jos maltat luopua..cubeqtio kirjoitti: Ke 09.08.2017 13:07Haittaa ne sen verran, että on korista irti melkeen kolmatta milliä ja se ei näytä hyvältä...halme kirjoitti: Ke 09.08.2017 10:38 No nyt on ruuvinpaikkoja :D Hyvältä näyttää ja haitanneeko noin pienet mutkulat mitään? Kyytiin vaan ja tulostelee sit myöhemmin lisää!

Riippuu vähän minkä muotoiset ja onko paljon kulmia ja koloja. Tuollaiset isommat ahtaisiin paikkoihin vaatis kyl rungon/korin mulle tänne. Tai jos saat jotain esimerkkikuvia. Vaikka privalla.Eekka85 kirjoitti: Su 27.08.2017 12:25 Miten onnistuisi sahaselkään rocksliderit ja siihen liitetyt sisälokarit? Lokasuojat pitäisi olla irrotettavat eikä tarvitse olla täydelliset.
Tällä hetkellä on vaan pleksin palaset kiinni.
Palaan asiaan yksityisviestillä. Katsotaan josko saisi onnistumaan.cubeqtio kirjoitti: Su 27.08.2017 12:48Riippuu vähän minkä muotoiset ja onko paljon kulmia ja koloja. Tuollaiset isommat ahtaisiin paikkoihin vaatis kyl rungon/korin mulle tänne. Tai jos saat jotain esimerkkikuvia. Vaikka privalla.Eekka85 kirjoitti: Su 27.08.2017 12:25 Miten onnistuisi sahaselkään rocksliderit ja siihen liitetyt sisälokarit? Lokasuojat pitäisi olla irrotettavat eikä tarvitse olla täydelliset.
Tällä hetkellä on vaan pleksin palaset kiinni.

Tätä mietin jo. Teen levikkeet kokonaan uusiksi vielä. Teen saman tyyliset mitä autossa tuli mukana mutta isompana.Pisepise kirjoitti: Su 27.08.2017 21:24 Levikkeitä myös omaan makuun ja kaventaisin. Sellainen ajatus tuli että näyttäisikö levikkeet paremmalta, jos levike olisi edestä ja takaanta pituussuunnassa kapeammat kuin keskeltä.
Mutta tee itse ratkaisut nämä oli vain minun mielipiteitä.