Matti Niemelä kirjoitti:
Kerrotko kaupunginosan Espoosta mistäpäin tulet? Itse olen Matinkylästä ja esim Haukilahden vesitornin alue on tuttu ja siellä riittää ajettavaa vaikka kuinka. Mutta muitakin tietty löytyy.
Itse asiassa saattaisi su sopia paremmin. Pääsisin mestoille jotain klo 13 noin apaut.
La olisi mahkuja päästä vasta jossain 15 paikkeilla ja sit olis kuitenkin kiire illalla saunaan. Kasavuorella paha pitää kiirettä.
[06.10.2014 21:26:03] Macce:ja luulin että vinssi oli hajonnu ku ei se jaksanu vinnssata takas pystyyn, mutta turvakaari oli juuttunu jonnekki mustikkapensaaseen
[06.10.2014 21:26:03] Macce:ja luulin että vinssi oli hajonnu ku ei se jaksanu vinnssata takas pystyyn, mutta turvakaari oli juuttunu jonnekki mustikkapensaaseen
HUOM! Eddyn laittaman kuvan merkkaamassa pysäköintipaikasta (soratie) jengi on saanut maastopysäköintisakkoja. Nämä alueethan ovat täällä pääsääntöisesti aluepysäköintikieltoalueita.
Kandee jättää siihen urheiluhallin "oikeille" parkkipaikoille, siellä oli muistaakseni ainakin 4H paikkoja. Pitäis riittää jos ei ole joku iso häppeningi samaan aikaan.
Ehtisköhän joku paikallinen käydä vilkaisemassa miten tuolla nyt asiat oikein on?
Kuten arvasinkin, muiden tiedot vanhentuneita, viime vuonna jo oli parkkipaikka olemassa ja samassa kunnossa nyt.
Tällä parkkipaikalla ei voi saada maastopysäköinnistä sakkoja.
Vähän ihmetyttää miten Espoon kaupunki nyt noin on voinu tehdä?
Liikennemerkin mukaanhan tuo 4h voimassa vain arkisin klo 6 - 18. Viikonloppuna siis saa auto kököttää tuossa vaikka pe klo 18 - ma klo 6. Lisäksi tietty se 4 tuntia.
Tämä on vastoin kaikkia odotuksia espoossa. olla nyt pysäköintipaikka jossa saa pysäköidä ilman kiekkoa viikonloppusin ja viikollakin jopa 4 tuntia!!! Kuvan on oltava jokin huijaus....
Tämäkö koskee yhä huomena sunnuntai 16.8. ajelua Kasavuorella? Voisin tuoda wraithin sinne. Pääsen esim 13-14 paikalle, ja pois on pakko lähteä viim. n. 19 .
Tietty saatan häippästä jos kalusto särkyy, aiemmin.
(täytyyhän tulla katsomaan ilmaista parkkipaikkaa Espoon kaupungin alueella)
Mulla ainakin. Pitää syödä puolilta päivin ja sit kamat kasaan ja espoon suuntaan.