Pienosmallimessut eli Model Expot alkavat taas lähestyä ja aloitetaanpa asian perkaaminen menemällä suoraan asiaan. Olen itse ollut nyt kahtena peräkkäisenä vuotena vetovastuussa RC-OFFI.NETin messuosaston järjestämisestä ja hyvällä yhteistyöllä sekä porukan suurella panoksella on saatu molempina vuosina erittäin onnistuneet messut aikaiseksi! Kiitos vielä kaikille ketkä ovat uhranneet aikaansa ja työtään näiden tapahtumien onnistumisen puolesta!
Itse olen nyt saanut uuden työpaikan joka vie käytännössä puolet kaikesta ajastani enkä ole edes varma että olenko Suomessa silloin kun nämä messut järjestetään. Muutenkin pienimuotoinen kierrätys pääjärjestäjän roolille olisi varmasti paikallaan joten ilmoitan tässä että en aio olla tänävuonna ns. pääjärjestäjän roolissa koskien meidän osastoamme näillä messuilla. Löytyykö ketään joka haluaisi tämän vetovastuun harteilleen ottaa? Luonnollisesti olen hengessä mukana ja tarjoan kaiken tiedon, kontaktit ja osaamisen jota minulle on tämän parin vuoden aikana kertynyt uuden järjestäjän käyttöön. Myös autojani ym. malleja voin toimittaa osastolle vaikka en itse paikalle pääsisikään.
Yhteydenotto messukeskukselta on jo tullut ja siihen suuntaan on kyllä ihan hyvät välit olemassa.
Mikä on fiilis porukalla, löytyykö intoa lähteä osastoa rakentamaan vai pidetäänkö vaan kylmästi välivuosi?

Kuva viimevuoden osastostamme, monen messuvieraan mielestä yksi messujen valopilkuista. (C) Smuli