"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Axialilta uusi Ultra4: RR10 Bomber

Yleistä keskustelua harrastuksesta
Scrap
Legendaarinen!

Vs: Axialilta uusi Ultra4: RR10 Bomber

Viesti Kirjoittaja Scrap »

Toisaalta, mutta vaatii vaan niin hitosti ajomaastolta.
[06.10.2014 21:26:03] Macce:ja luulin että vinssi oli hajonnu ku ei se jaksanu vinnssata takas pystyyn, mutta turvakaari oli juuttunu jonnekki mustikkapensaaseen
Jore
Täysi jäsen

Viesti Kirjoittaja Jore »

Mitenkäs Axialin RR10 bomber kanssa on käynyt; onko yhtään ostettu? Millaisia kokemuksia?

Edelliset projektit on vielä vaiheessa, niin eikös siihen ole sitten hyvä ostaa lisää jonoon. Mutta minkäs sitä ostaa kun haluaisi vähän joka paikkaan sopivan (safarointi, crawling ja aivoton bashaus). RR10 vai Wraith?

(vai SMT10 joka tosin on aivan eri maailmasta, mutta kyllähän sitä MT kaikilla pitäisi olla)   :D
Pisepise
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja Pisepise »

Mitä olen aika paljon seurannut yuotubesta Harleys Desing rtr bomber budget build sarjaa; Niin Harleyn mielestä ehkä paras tuotos axialilta. Eli joka osa-alueella pitäisi olla parempi kuin wraith. Ulkonäkö nyt makuasia ja bomberiin ei kokonaisia ukkoja saa ajamaan ja siinä on ne lexan ukot ja ohjaamo.

Jos verrataan wraithiin etenkin bomberin kit versiota. Rr10:ssä sama laatikko kuin Yetissä, kaikki rattaat terästä. Hd akselin rattaat. Metallilinkit kaikki, mm. Ohjauksen. Takana sway barit mitä rtr-versiossa ei ole. Ei pitäisi olla paljoa torgue twistiä. Iskarit/jouset ilmeisesti aika hyvät ja auto ei muutenkaan ole suoraan paketista niin kaatumatautinen kuin wraith. Ja noita axialin wb- hd kardaaneita ei ole ilmeisesti saatu ajamalla rikki.RR10:n Renkaita myös Harley kehui. Muovi vanteet olivat kuitenkin pitkän piiskauksen jälkeen antanut periksi.

Crawlingissa rr10 näyttää olevan vähintään yhtä hyvä kuin wraith. Bomber kittiin itse laittaisin rahat sekä hyviin harjattomiin sähköihin. Itse ainakin olen kyllästynyt wraithin ulkonäköön joten myös se puoltaisi minulla bomberin hankintaa... Nämä vain minun mietteitä.
Viimeksi muokannut Pisepise, Ti 30.08.2016 22:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2016 Rakentelukilpailun ylivoimainen VOITTAJA!

Bishop's RC Crusade: Scale Crawlerien puolesta!
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCAFMNU ... PaKuYmnG1A
FB: https://www.facebook.com/bishops.rc.crusade/
RC700
Vanhempi jäsen

Viesti Kirjoittaja RC700 »

Mistäs tämä Bomber KIT kannattaisi hankkia, olisiko linkkiä.

Tuolla toisessa säikeessä "Hyvä moottori + nopari mutta mikä Wraithiin??" kirjoitettiin näin,
"Titan 21T, Holmes Hobbies BR-XL ja 4s akku on pomminvarma yhdistelmä, mikä kestää myös vettä ja mutaa. Ryömii kuin mikä tahansa crawleri ja vauhtia riittää jo pienempiin hiekkarinteisiinkin."

Olisiko toi sama setti hyvä myös RR10 Bomberissa. Ja mistäs noi kannattaisi hankkia, linkkejä.

Tässä säikeessä kun puhutaan "pikku Wraithtista 1.9 -akseleilla" niin mitä sillä tarkoitetaan? Onko se myynnissä oleva laite vai harrastajen rakentama.
Scrap
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja Scrap »

Ulkomailta jos tilaa, niin tamico.de on hyvä paikka aloittaa.

En näe syytä miksei tuo moottori/nopari/akku toimis bomperissakin. Oli ihan kiva raitissa ja brxl wp:n kanssa ei ollu mitään huolta vaikka upottikin välillä syväänkin liejuun. Castlen MMP + Tekin ROC 412 + 4S on minusta parempi, mutta hintaakin on reippaasti enemmän. Vettähän tuo ei vakiona kestä.

1.9 raitteihin on vaihdettu, harrastajan toimesta, kapeammat akselit tai orkkis akselit on kavennettu.
[06.10.2014 21:26:03] Macce:ja luulin että vinssi oli hajonnu ku ei se jaksanu vinnssata takas pystyyn, mutta turvakaari oli juuttunu jonnekki mustikkapensaaseen
Jore
Täysi jäsen

Viesti Kirjoittaja Jore »

Tamico.de on hyvä, nopea toimitus ja kuluja sille taisi olla 15EUR.

Yleinen keskustelu -osiossa on noista liikkeistä lisää; pitkä listaus.

Jos ei Suomesta saa tai hinta ei ole kohdillaan, niin amain.com on on monesti postikulujen (viimeksi mulla oli toimitus $0,49) osien ja toimituksen suhteen edullinen. Tosin alv tulee maksettavaksi, mutta siitä kyllä Tulli kyselee :: Sähköisen ilmoituksen ja verojen maksussa menee muutama minuutti, joten siitäkään ei paljoa vaivaa ole. Ja onpa joku saanut pakettinsa ilman "lisämaksuja" valtiolle, itselle ei tosin ikinä ole noin käynyt....

Ja netistä löytyy monia videoita jossa suojataan eri nopareita, mm. Castlen Mamba Max Pro-nopareita.
Itse vedin Rubbercompilla x-kerrosta, jotta olisi edes jonkinlainen suojaus.

1.9 vehkeissä on normisti SCX10 I-version akselit alla, jotka on sinne omistajan toimesta laitettu. Foorumilla on ainakin pari topiikki missä on lisää tietoa mitä se vaatii/mitä on tehty.
Vastaa Viestiin