Oasis Drive Thru & U4 - La 9.7.2016
Vs: Oasis Drive Thru & U4 - La 9.7.2016
Sunnuntaina 3.7 klo 12 alkaen on keitaalla porttisafaritalkoot.
Alustavasti udellut tampereella olevia ja about 6-8, henkee tulossa.
Semmonen kevyt 3-4h talkoolla tapahtuma kondikseen.
Perusjuttuja: lapiohommaa, ajourien tekoa, siltoja, porttipaikkamerkintää
ja U4 radan rakennusta. Kaikille löytyy puuhasteltavaa, joten mukaan vaan ;)
Alustavasti udellut tampereella olevia ja about 6-8, henkee tulossa.
Semmonen kevyt 3-4h talkoolla tapahtuma kondikseen.
Perusjuttuja: lapiohommaa, ajourien tekoa, siltoja, porttipaikkamerkintää
ja U4 radan rakennusta. Kaikille löytyy puuhasteltavaa, joten mukaan vaan ;)
Saku Sarka, RFOT, FIN
Nyt on työkuviot muuttuneet sen verran alkuperäisestä, että itse en kertakaikkiaan ehdi tätä tässä kohtaa järkkäämään.
Porttisafaria edeltävä viikko on puukattu suomenmatkailuun (töissä) ja aikaa ei yksinkertaisesti ole.
Kaikki tarvikkeet on olemassa, jos joku muu kerkee tapahtuman luomaan. Merkit ja tarvikkeet saa minulta milloin vain.
Pahoittelut omalta osalta, mutta itsellä ei nyt ole mahdollisuutta sanoa töille ei.
Nyt vaan joku ottamaan vetovastuu tästä, niin pääsee muut kummiski ajelee.
Porttisafaria edeltävä viikko on puukattu suomenmatkailuun (töissä) ja aikaa ei yksinkertaisesti ole.
Kaikki tarvikkeet on olemassa, jos joku muu kerkee tapahtuman luomaan. Merkit ja tarvikkeet saa minulta milloin vain.
Pahoittelut omalta osalta, mutta itsellä ei nyt ole mahdollisuutta sanoa töille ei.
Nyt vaan joku ottamaan vetovastuu tästä, niin pääsee muut kummiski ajelee.
Saku Sarka, RFOT, FIN
No voi samperi, toivotaan nyt todella jot Henkka jaksaa järjestellä. Ei myö tarvita kuin portteja ajettavaks, eiköhän tuohon apuja löydy. Paikka on jo niin hyvä jot mitään erikois järjestelyita juurikaan tarvi tehä. Tulisin oikeen miellellään kaiveleen ja autteleen mut välimatka on turhan pitkä ja töissäkin ois oltava. Kesälomakin alkais sopivasti vasta 9.7. Mielellään tultais ajeleen, niin kuin moni muukin varmaan.
Simppeli safari riittää mulle, kunhan vain ajettavaa riittäis.
Simppeli safari riittää mulle, kunhan vain ajettavaa riittäis.
Finnish RC Scale Crawling Series
Scale Class 1
x4
Scale Class 2
x2
2xKON
Scale Class 1
Scale Class 2
2xKON
No voihan kakka. Mutta ymmärrettävää Hadeksen osalta.
Koskaan ole mitään järjestäny, mutta yritetään. :)
Ensi viikon sunnuntaina kuitenkin talkookutsu edelleen voimassa joten jos porukkaa pääsisi paikalle niin olisi aika jepa.
Safariradan rakentaminen nyt ei suurta eforttia vaadi, mutta U4:ään olisi kiva saada lapiointi/ideointiapua.
Koskaan ole mitään järjestäny, mutta yritetään. :)
Ensi viikon sunnuntaina kuitenkin talkookutsu edelleen voimassa joten jos porukkaa pääsisi paikalle niin olisi aika jepa.
Safariradan rakentaminen nyt ei suurta eforttia vaadi, mutta U4:ään olisi kiva saada lapiointi/ideointiapua.
Crawling since 2008.
ajamaan U4 2,2, safari hiukan auki, katsotaan järjestyykö lainakiesiä...
talkoopäivä isolla kysymysmerkillä, tuo lauantai tulee menemään myöhään kun laukaan kisoista kotiutuu...
talkoopäivä isolla kysymysmerkillä, tuo lauantai tulee menemään myöhään kun laukaan kisoista kotiutuu...
"Real stupidity beats artificial intelligence every time"
"Dude, where`s my shovel!?!"
3x KON
"Dude, where`s my shovel!?!"
3x KON
Keidas kun on niin legendaarinen paikka ajella, mietittiin Kumitarzanin kanssa jos tultaisiin jo perjantai iltapäivänä ajoissa. Voitaisiin tehdä tarvittavia järjestelyjä mikäli olisi tarvetta. Esim portit paikoilleen ja muita viimeistelyjä.
Telttamajoitus + grillailua, olisiko muita mukana? Eihän myö tätä safaria jätetä ajamatta!
Telttamajoitus + grillailua, olisiko muita mukana? Eihän myö tätä safaria jätetä ajamatta!
2016 Rakentelukilpailun ylivoimainen VOITTAJA!
Bishop's RC Crusade: Scale Crawlerien puolesta!
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCAFMNU ... PaKuYmnG1A
FB: https://www.facebook.com/bishops.rc.crusade/
Olisi Pise aika nasta juttu. :)
Muutaman kilometrin päässä Aapiskukolla on kyllä myös majoitus joten telttaan ei tartte mennä.
Muutaman kilometrin päässä Aapiskukolla on kyllä myös majoitus joten telttaan ei tartte mennä.
Crawling since 2008.
Ehdotan täysin vapaaehtoista vaikka kympin järjestelymaksua tapahtumasta et saa järkkärit katettua edes osittain yöpymiskustannukset. Olen itse odottanut (kesällä) tapahtuvaa Keidas-kruisia kuin kuuta nousevaa.
Henkka kirjoitti: Olisi Pise aika nasta juttu. :)
Varasin Aapiskukolta huoneen, ei ollu kuin 70€ kahden hengen huone.
[font=Verdana][/font]
[font=Verdana][/size][/font]
Matti Niemelä kirjoitti:[font=Verdana][/font]Ehdotan täysin vapaaehtoista vaikka kympin järjestelymaksua tapahtumasta et saa järkkärit katettua edes osittain yöpymiskustannukset. Olen itse odottanut (kesällä) tapahtuvaa Keidas-kruisia kuin kuuta nousevaa.
Olen myös odottanut tätä tapahtumaa. Joudumme Kumitarzanin kanssa poistumaan lauantaina heti safarin jälkeen, joten me tullaan erittäin miellellään jo perjantaina puuhailemaan.
2016 Rakentelukilpailun ylivoimainen VOITTAJA!
Selvennyksenä, en itse pääse talkoisiin, enkä kyseiseen tapahtumaan.
Porttimerkit, mollat, erikoismerkit saa minulta. Ne kulkeutuu jarnon / henkan mukaan, kun sovitaan.
Näillä saa sitten nykyinen järjestäjätaho rakennettua hyvän päivän kaikille.
Hienoa nähdä, että porukalla on intoa tulla ja järjestääkin! Harmi omalta osalta, että tilanne on tämä,
mutta tällä kertaa jäädään rannalle ja fiilistellään sit keitaan kuvasaldoa tulevaisuudessa.
Porttimerkit, mollat, erikoismerkit saa minulta. Ne kulkeutuu jarnon / henkan mukaan, kun sovitaan.
Näillä saa sitten nykyinen järjestäjätaho rakennettua hyvän päivän kaikille.
Hienoa nähdä, että porukalla on intoa tulla ja järjestääkin! Harmi omalta osalta, että tilanne on tämä,
mutta tällä kertaa jäädään rannalle ja fiilistellään sit keitaan kuvasaldoa tulevaisuudessa.
Saku Sarka, RFOT, FIN
Nyt ei taida ketään tulla perjantaina ja jäädä paikanpäälle yöksi + grillailemaan?
Itse ajattelin näin tehdä.
Itse ajattelin näin tehdä.
Sillan rakennus puut on hommattua, ja olis tarkoitus mennä ensi perjantaina viimeistelee sekä yöpyä keitaalla
Olisko näin että kerettäs vetämään koko paletti kasaan sillon ensi viikon perjantaina? Eli jätettäs tää ensi sunnuntain talkoot väliin.
Itsellä olisi myös kaikkea muuta kiirettä nyt viikonloppuna, mutta ensi viikolla kerkeäisin paikalle perjantaina heti vaikka aamupäivällä ja siinä onkin koko päivä sitten aikaa laittaa paikat kuntoon.
Itsellä olisi myös kaikkea muuta kiirettä nyt viikonloppuna, mutta ensi viikolla kerkeäisin paikalle perjantaina heti vaikka aamupäivällä ja siinä onkin koko päivä sitten aikaa laittaa paikat kuntoon.
Crawling since 2008.
Mites nyt tuon huomisen talkoon kanssa että onko sinne ketään menossa vai ymmärsinkö oikein että radan rakennus siirrettäs 8.7 päivälle eli päivää ennen itse tapahtumaa?
Itse en voi sanoa varmaksi että pääsenkö keitaalle perjantaina.
---Sinne mennään mihin päästään---
Puheltiin tossa Jarnon kanssa että perjantaina pistetään paikat kuosiin.niemma-2 kirjoitti: Mites nyt tuon huomisen talkoon kanssa että onko sinne ketään menossa vai ymmärsinkö oikein että radan rakennus siirrettäs 8.7 päivälle eli päivää ennen itse tapahtumaa?
Crawling since 2008.
-
Märkäkorva
- Juniori
osallistutaan tuon juniorin kanssa porttisafarille eli Janne Forss ja Miika Forss C2
Finnish rc crawling series
Scale Class 2 2016 #4
Scale Class 2 2017 #2
Scale Class 2 2018 #2
Scale Class 2 2019 #8
Scale Class 2 2020 #1
Scale Class 2 2021 #1
Scale Class 2 2022 #2
Scale Class 1 2022 #6
Scale Class 2 2016 #4
Scale Class 2 2017 #2
Scale Class 2 2018 #2
Scale Class 2 2019 #8
Scale Class 2 2020 #1
Scale Class 2 2021 #1
Scale Class 2 2022 #2
Scale Class 1 2022 #6
Rölli ja röllin poikanen porttisafarille c2 autoilla.
Eli Rauli Tuominen ja Miska Viherlaakso
Eli Rauli Tuominen ja Miska Viherlaakso
Jaa niin tosiaan. Varmistu nyt tosiaan jotta paikalle pääsen. Näyttäs vaan siltä jotta osallistun vain safariin C1.
Finnish RC Scale Crawling Series
Scale Class 1
x4
Scale Class 2
x2
2xKON
Scale Class 1
Scale Class 2
2xKON
Monsteriosuus on valtavan ennakkoilmoittautujien määrän vuoksi peruttu, joten itse en paikalle saavu myöskään samasta syystä. :(
Keitaalla ollut tänään talkooporukkaa ja kaikenlaista ovat saaneet aikaan.
Isoimpana ja moneen kertaan unelmana se silta 8)

Isoimpana ja moneen kertaan unelmana se silta 8)

Saku Sarka, RFOT, FIN