"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

17track - loistava postilähetysseuranta-appi

Yleistä keskustelua harrastuksesta
Matti N
DIG-taattori

17track - loistava postilähetysseuranta-appi

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Kaikille meille jotka tilaillaan usein ulkomailta ja tietysti odotamme pakettejamme kuin kuuta nousevaa (vai olenko se vain minä?) on tarjolla loistava appi 17track sekä iOS:lle että Antroitille:

https://www.17track.net/en

Siinä missä Suomen Potstin seuranta sanoo ulkomaiselle seurantanumerolle EIOOTA niin kauan kunnes paketti saapuu Suomeen, 17track osaa träkkää pakettia alkuperämaasta kotimaahan.

Kannattaa kokeilla! Tuntuu toimivan tosi kivasti. Kuulemma deal extreme yms jakaa jo suorat linkit että saa kamat tonne seurantaan.

Appi storen hakuun vaan 17track

Kuva Kuva
Pauli
Legendaarinen!

Vs: 17track - loistava postilähetysseuranta-appi

Viesti Kirjoittaja Pauli »

Mä oon käyttäny ihan selainversiota tuosta, mutta ihan hyvin tuntus toimivan ja tosiaan näyttää Suomen postin seurantatiedot myöskin. Vaikka käytän kyllä postin omaa sovellusta myöskin, kun samapa se yleensä on että missä se tavara liikuskelee, ennen kuin saapuu kotimaan rajojen sisäpuolelle. :)
Eddy_fin
Vanhempi jäsen

Viesti Kirjoittaja Eddy_fin »

On käytössä
Smuli
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja Smuli »

Otin tämän itsekkin käyttöön uudelleen tuossa kuukaus takaperin. näemmä parantunut huomattavast siitä mitä oli noin vuosi sitten, ei löytynyt esim DHL paketeista ykskään ja muutenkin toimi miten sattu.

Tälläkään hetkellä tuo ei tosin tunnista deutsch postin kautta tulevia paketteja kun vasta suomessa. DHL:n kaikki vaihtoehdot löytyy mutta ei tuota.
Ammattitaidolla sutta ja sekundaa

Ajotyyli on rohkea ja luova.

Sateessa, sumussa ja seittemän pullon simassa
R2
Moderator

Viesti Kirjoittaja R2 »

täytyypä testata joskus..

Tähän mennessä ulkomaanpaketteja olen parhaiten löytänyt/ päässyt seuraamaan http://trackitonline.ru/ kanssa.
"Real stupidity beats artificial intelligence every time"

"Dude, where`s my shovel!?!"

3x KON👑
Matti N
DIG-taattori

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Edit Memo:n kautta kun antaa paketeille vielä jonkin nimen niin on vielä kivempi status paketeilla.
Vastaa Viestiin