"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

"Safari" ulkoilutapahtuma Nurmijärvellä 23.4 klo 11.00..

Yleistä keskustelua harrastuksesta
Rc 4x4 OffRoad
Nyyppä

Vs: "Safari" ulkoilutapahtuma

Viesti Kirjoittaja Rc 4x4 OffRoad »

Tekstiä päivitetty..
Kokko11
Täysi jäsen

Viesti Kirjoittaja Kokko11 »

Moro

16.4. On Model Expo mutta tuo sitä seuraava viikonloppu sopii meikäläisen kalenteriin.

Jussi
STruck
Nyyppä

Viesti Kirjoittaja STruck »

23.04 oleva viikonloppu käy minulle. Ongelmana perille pääsy. Asun Itä-Helsingissä ilman autoa, kyyti jos onnistuu olen mukana. :)

edit. Otsikkoa vois varmaan vähän tarkentaa?
Viimeksi muokannut STruck, La 02.04.2016 02:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Scrap
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja Scrap »

Olisiko paikalta jotain kuvia? Google maps linkki olis kiva, vois vaikka itse käydä vilkaisemassa. Pystyyhän siinä laittamaan kohteen vaikka metsän keskelle.

Itse en pääse kumpanakaan la, koska 16. on jo muuta sovittua menoa ja 23. töitä. Mutta älkää antako sen häiritä.
[06.10.2014 21:26:03] Macce:ja luulin että vinssi oli hajonnu ku ei se jaksanu vinnssata takas pystyyn, mutta turvakaari oli juuttunu jonnekki mustikkapensaaseen
Rc 4x4 OffRoad
Nyyppä

Pari kuvaa lisää..
Liitteet
DSC_0307.JPG
DSC_0302.JPG
Rc 4x4 OffRoad
Nyyppä

STruck kirjoitti: 23.04 oleva viikonloppu käy minulle. Ongelmana perille pääsy. Asun Itä-Helsingissä ilman autoa, kyyti jos onnistuu olen mukana. :)

edit. Otsikkoa vois varmaan vähän tarkentaa?
Pääsetkö liikkumaan julkisilla jonnekin noutopaikkaan vai olisiko tarve noutaa kotiovelta asti?
Jeepster
Legendaarinen!

Vs: "Safari" ulkoilutapahtuma Nurmijärvellä..

Viesti Kirjoittaja Jeepster »

onkos tuolla mitään edes semisti haastavaa ajettavaa, vai pelkkää tollasta polkua? toki sitäkin ajaa mut kunhan kysyn
Rc 4x4 OffRoad
Nyyppä

Jeepster kirjoitti: onkos tuolla mitään edes semisti haastavaa ajettavaa, vai pelkkää tollasta polkua? toki sitäkin ajaa mut kunhan kysyn
No lähialueilta löytyy erittäin haastaviakin paikkoja..mut suuria jyrkkiä kallioitakin jne, mutta niihin tarvinne kysellä jos sitten lupaa maanomistajilta. Tunnen heidät entuudestaan mutta luvista en osaa sanoa tässä vaiheessa. Polut ovat kunnan hoitamia, ja poluilla liikkuminen tietenkin sallittua kaikille. Tässä pari kuvaa vielä.. Mun tarvitsisi käyttää useita päiviä kaikkien paikkojen kuvaamiseksi, mutta sanotaan nyt näin että kyseessä on noin 4km x8km alue, missä on kaikkea, ja paikat hyvin tuttuja minulle.
Liitteet
DSC_0305.JPG
DSC_0301.JPG
Smuli
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja Smuli »

tuonne kun suunnittelet ja merkkaat reitin ja ilmotat päivän jolloin siellä on ajoa niin kyllä sinne varmaan jokunen saadaan ajamaan. ihan umpimähkään kierrellessä porukka leviää pitkin metsää.

Ei tästä nyt vielläkään sen kummempaa rakettitiedettä kannata tehdä.
Ammattitaidolla sutta ja sekundaa

Ajotyyli on rohkea ja luova.

Sateessa, sumussa ja seittemän pullon simassa
pexi76
Juniori

Viesti Kirjoittaja pexi76 »

Tuon 23.4 päivän voisi merkata kalenteriin.. Mitenkä pitkää lenkkiä on tarkoitus kiertää, meinaan sillä, et otanko tuon 4v pojan mukaan.. Ollaan käyty useana päivänä jo omilla retkillä lähialueen puistoissa ja metsissä crawlerilla ja monsterilla. Tänään käytiin Vantaankoskella tunnin verran ajelemassa koko perheen voimin, paitsi, et vaimo ei ajanut :) Sitten vielä lenkki Jokiuoman puistoissa.. Helposti pysyy mukana ainakain tuollasen 2h verran jolloin on sitten saatu akut ajettua tyhjäksi :) Oli hyvä, kun itse vielä tänään ehdotti, että mennään metsään retkelle ja otetaan eväät mukaan.. :) Vaikka se on 4v, niin se handlaa tuon ajohomman melko hyvin ja tykkää ajella..
Model Expossa miulle voi sitten tyrkyttää Scalea jos jollain on ylimääräistä, niin saadaan Crawlerille kaveri.. Tai kenties toinen Crawleri, kun tuo poika kuitenkin tykkää ajella ojanpohjia ja lammikoita.. :)

Hieno juttu tämä safari.. Onko siellä makkaranpaisto mahdollisuus jossain laavulla yms..?
Rc 4x4 OffRoad
Nyyppä

pexi76 kirjoitti: Tuon 23.4 päivän voisi merkata kalenteriin.. Mitenkä pitkää lenkkiä on tarkoitus kiertää, meinaan sillä, et otanko tuon 4v pojan mukaan.. Ollaan käyty useana päivänä jo omilla retkillä lähialueen puistoissa ja metsissä crawlerilla ja monsterilla. Tänään käytiin Vantaankoskella tunnin verran ajelemassa koko perheen voimin, paitsi, et vaimo ei ajanut :) Sitten vielä lenkki Jokiuoman puistoissa.. Helposti pysyy mukana ainakain tuollasen 2h verran jolloin on sitten saatu akut ajettua tyhjäksi :) Oli hyvä, kun itse vielä tänään ehdotti, että mennään metsään retkelle ja otetaan eväät mukaan.. :) Vaikka se on 4v, niin se handlaa tuon ajohomman melko hyvin ja tykkää ajella..
Model Expossa miulle voi sitten tyrkyttää Scalea jos jollain on ylimääräistä, niin saadaan Crawlerille kaveri.. Tai kenties toinen Crawleri, kun tuo poika kuitenkin tykkää ajella ojanpohjia ja lammikoita.. :)

Hieno juttu tämä safari.. Onko siellä makkaranpaisto mahdollisuus jossain laavulla yms..?
Näyttäis olevan tuo 23 pvä suosiossa joten luultavasti päädymme siihen. No riippuu kävijä määrästä ja kalustosta, ja reitistä joka valitaan ja siitä kuinka kauan jengi haluaa ajon kestävän, akkujen yms laitteiden puitteissa. Toki otetaan huomioon tämäkin mahdollisuus jos mukana on junioreita.
Siellä on tulenteko paikkoja, muttei varsinaista laavua, ja vielä on epäselvää että onko niitä lupa käyttää.
Pisin reitti on noin 6km edestakaisin joten siinä voi mennä kolmatta tuntia edestakaisin. Noin tunnin kesti suuntaansa jalkaisin.
Tarkoitus ois tänä kesänä tutkia lisää näitä reittejä ennakkoon, tiedän vain että koko reitin pituus lähentelee 40 kilometriä, mutta osa kulkee ihan katuja/teitä pitkin ja kylien läpi.
Tutkitaan, selvitetään ja ilmoitetaan..
Hadesbear
Legendaarinen!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hadesbear »

Hieno idea ja toivon, että kukoistaa ja porukkaa tulis paikalle   :)

Itse en valitettavasti pääse, vaikka olis kiva tullakin, mutta rfotsin crawlingkauden avauskisa on samana päivänä.
Oma prioriteetti on selkeä, mutta siitä huolimatta pointsit sinne suuntaan, tapahtumia ei koskaan ole liikaa
ja porukassa pääsee tutustumaan uusiin harrastajiin   :)
Saku Sarka, RFOT, FIN
Scrap
Legendaarinen!

40km endurance safari... Vois olla mielenkiintoista.
[06.10.2014 21:26:03] Macce:ja luulin että vinssi oli hajonnu ku ei se jaksanu vinnssata takas pystyyn, mutta turvakaari oli juuttunu jonnekki mustikkapensaaseen
Rc 4x4 OffRoad
Nyyppä

Vs: "Safari" ulkoilutapahtuma Nurmijärvellä 23.4..

Tapahtuman päivämäärä olisi siis 23.4..

Voisi olla melko veikeä ajatus järjestää rc offroad endurance, ja kymmenien kilometrien reitti, mutta tarvitsisi varmaan aikapaljon työtä vaivaa ja osallistujiakin pitäisi olla kymmenittäin, puhumattakaan muista järjestelyistä..   :D Kuka pääsee x määrällä akkuja pisimmälle, kaluston hajoamatta tai juuttumatta kiinni. :D
Rc 4x4 OffRoad
Nyyppä

Olisiko tapahtuman aloitus aikataulusta toiveita? Itsellä oli mielessä 10-12..
halme
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja halme »

Mukavan kuuloinen tapahtuma ja se on aina hatunnoston arvoinen asia kun joku jotain jaksaa harrastuksen eteen järkätä. Itse en valitettavasti pääse paikalle nyt mutta ehkäpä ensi kerralla!   :)
pexi76
Juniori

Viesti Kirjoittaja pexi76 »

10-11 aloitus sopii hyvin.. :)
Scrap
Legendaarinen!

Harmi kun on töitä tuona päivänä.
Hadesbear
Legendaarinen!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hadesbear »

Harmi, kun on toinen tapahtuma tuollon, niin ei pääse, noh, enskerral sit..
Saku Sarka, RFOT, FIN
STruck
Nyyppä

Viesti Kirjoittaja STruck »

11 Kuulostaa sopivalta. Ehtii paikallekkin Helsingistä ilman kauhean tiukkaa aamua   ::)

Ei ihan varmaa pääsy riippuen kuskin ohjelmasta, mutta jos ei esteitä tule niin minä +1-2 tulossa.
Vastaa Viestiin