Espoon safarikruisailijat
Vs: Espoon safarikruisailijat
Itellä maakuntakiekka su tai ma, oon just nyt lähdössä ajaan puoltoista akkua Haukilahteen.
Huomenna voisin tulla mukaan, moneltakos on menijöitä?
Selvisi, mulle sopii vain tänään sunnuntaina.
Mulle sopii melkeimpä kumpana vaan. Tänään voisi mennä tuosa noin klo 15 skalettaa.
Huomisen aikataulu vähän auki kun pitää tehdä yks homma jossain välissä.
Voin käydä vaikka molempina.
Huomisen aikataulu vähän auki kun pitää tehdä yks homma jossain välissä.
Voin käydä vaikka molempina.
[06.10.2014 21:26:03] Macce:ja luulin että vinssi oli hajonnu ku ei se jaksanu vinnssata takas pystyyn, mutta turvakaari oli juuttunu jonnekki mustikkapensaaseen
Heräsin just päikkäreiltä, laitoin akut latautuun, pitää syyä yms jtn, en kyl kerkee kolmeks mut ehkä puol neljäks tmv.
Nyt kun alkaa olemaan metsät lumettomat ja kisakausi lähestyy niin olisko aika herätellä perinteiset ke/to sararit henkiin??
Eli vaikka ens viikosta alkaen ke tai to kello 18 alkaen ilta safarit jossakin, paikkaa vaihdellen.
Eli vaikka ens viikosta alkaen ke tai to kello 18 alkaen ilta safarit jossakin, paikkaa vaihdellen.
Ammattitaidolla sutta ja sekundaa
Ajotyyli on rohkea ja luova.
Sateessa, sumussa ja seittemän pullon simassa
Ajotyyli on rohkea ja luova.
Sateessa, sumussa ja seittemän pullon simassa
I'm in.
Keskiviikko Please. Torstai ei oikein sovi almanakkaan :'(
Itseasiassa laitetaan tämä legandaarinen Espoon safarikruisailijat kiinni ja käytetään tuota parempaa Eddyn PKS ketjua. Ajot kun on kuitenkin kaikille aina avoimia ja itsekin välillä lähtee mielellään kauemmaksikin uusille mantereille.