Videota päivä cruisailusta
Vs: Videota päivä cruisailusta
Tänään käytiin seurasaaressa cruisailee..
https://www.youtube.com/watch?v=EdT95UQT64M
https://www.youtube.com/watch?v=EdT95UQT64M
Hauskan näköistä touhua ja mikäs sen parempaa kuin yhteinen mukava tekeminen jälkikasvun kanssa :)
Vaikka tuo auto vähän leluosaston puolelle heilahtaakin (kaikkihan nämä?), niin uskoisin että joillain hitusen paremmilla renkailla voisi olla paljon kivempi ajella. Siitä se sitten lähteekin mukavasti etenemään tämä touhu. ;D Jostain oudosta syystä tuo koppa on mielestäni hieno. Johtuu varmaan siitä että tuulilasi on kaksiosainen.
Vaikka tuo auto vähän leluosaston puolelle heilahtaakin (kaikkihan nämä?), niin uskoisin että joillain hitusen paremmilla renkailla voisi olla paljon kivempi ajella. Siitä se sitten lähteekin mukavasti etenemään tämä touhu. ;D Jostain oudosta syystä tuo koppa on mielestäni hieno. Johtuu varmaan siitä että tuulilasi on kaksiosainen.
Meillä kys. Vekotin päivitettiin 2.2 Hammereilla rengaspainoineen ja bedlockeineen sekä 35 lankaisella koneella ja noparilla mistä löytyy dragbrake. Muuttui aivan toisenlaiseksi ajaa. Nyt tuolla voi jopa "mönkiä" hissukseen kun tuo hyökkäily jäi pois. Suosittelen!
Hintahaitarin alapäästä, mut hintaisekseen tuonut paljon iloa ja kestänyt kohtuu hyvin kasassa.. Lipo akun vaihtoin ja lipovaroittimen kylkeen. Vääntöä tuli mukavasti lisää.
Kaasu on todellakin hieman äkänen, renkaiden ja servon vaihtoa olen tässä miettinyt..Tuossa on runko ja tukivarret alumiinia, niin kaiketi jotain kestävyyttä on odotettavissa.. Eilen lisäsin painoja 100g per rengas ja melko hyvin tuo kiipesi jyrkkiäkin kallioita tänään.. Herttoniemen rannassa on sulat kalliot..Kävin pikaisesti siinä eduskunta talon vierellä olevilla kallioillakin ja siinä olisi hyviä paikkoja ajella vailla ihan ajanvietteeksi.. ;) Kävin myös möyrimässä tiksissä vernissatalon läheltä joenrannassa. Näistä videota myöhemmin..
Oliko Kokko11 Tuusulasta? Miulla on talli Hyrylässä, niin viikonloppuisin tulee siellä käytyä.. Olisi kiva vaihtaa pari sanaa ja kenties vähän verrata laitoksia.. Ostitko päivitykset suomesta vai ulkomailta?
Kaasu on todellakin hieman äkänen, renkaiden ja servon vaihtoa olen tässä miettinyt..Tuossa on runko ja tukivarret alumiinia, niin kaiketi jotain kestävyyttä on odotettavissa.. Eilen lisäsin painoja 100g per rengas ja melko hyvin tuo kiipesi jyrkkiäkin kallioita tänään.. Herttoniemen rannassa on sulat kalliot..Kävin pikaisesti siinä eduskunta talon vierellä olevilla kallioillakin ja siinä olisi hyviä paikkoja ajella vailla ihan ajanvietteeksi.. ;) Kävin myös möyrimässä tiksissä vernissatalon läheltä joenrannassa. Näistä videota myöhemmin..
Oliko Kokko11 Tuusulasta? Miulla on talli Hyrylässä, niin viikonloppuisin tulee siellä käytyä.. Olisi kiva vaihtaa pari sanaa ja kenties vähän verrata laitoksia.. Ostitko päivitykset suomesta vai ulkomailta?
Juu, Hyrylän kupeessa asustan. Meilläkin se 6 kiloinen servo lähti drifteriin ja 16 kiloinen Savöx tuli saksasta tilalle. Tuolta saksanmaalta olen roipetta tilannut sekä ebaystä kaikenmaailman pikkutarviketta. Viimeisin päivitys oli linkit takapäähän, on aika villi ku takapyöriä saa ohjailtua. Hintaa oli vajaa 15 euroa :o . Kunhan hanki vähän häviää niin Ristikiven mäellä on jonkinsortin kalliopohjaa jossa voisi rullailla lenkkiä.
Mistä sie löysit nuo renkulit? ja missä hinnoissa ne pyörii.. Voisi olla seuraava päivitys.. Onko siulla servo takana? vai pelkät linkit? Mie oon aika uusi näissä kuvioissa joten kaikenlainen tieto kelpaa.. :) Se noparin päivitys kiinnostaa myös.. Hobbycenterin hemmon mukaan Carsonilta on tulossa myös Scale.. Hintaluokka on sama Carsonin kanssa.. http://www.carson-modelsport.com/de/pro ... =500404094 Pitäisikö tuo ostaa pojalle.. ;)
Otin duuniautoon Crawlerin mukaan ja kun tulee ajeltua ympäri pk seutua, niin pitäähän se mielenkiintoiset paikat testata.. https://www.youtube.com/watch?v=XT_-WA0Bj90
Kannattaa katsella käytettynä noita renkaita. Taisi täälläkin olla joku 2.2 rengas satsi myynnissä.
On nmeillä servo crawleen takana, siinä linkki kitissä tulee servo pukki mukana.
Tässä linkki
Tamico.de :stä olen jotain muuta roipetta tilannu, lähinnä noihin SCX10:in.
Samoihin hintoihin ku toi Carsonin uuden auton saa käytettynä Axialin SCX10:jä. Niissä onkin sitten jo paljon enemmän mahdollisuuksia ja ominaisuuksia. Itse ainakin ihastuin noihin Axialin vekottimiin. :D
On nmeillä servo crawleen takana, siinä linkki kitissä tulee servo pukki mukana.
Tässä linkki
Tamico.de :stä olen jotain muuta roipetta tilannu, lähinnä noihin SCX10:in.
Samoihin hintoihin ku toi Carsonin uuden auton saa käytettynä Axialin SCX10:jä. Niissä onkin sitten jo paljon enemmän mahdollisuuksia ja ominaisuuksia. Itse ainakin ihastuin noihin Axialin vekottimiin. :D