Khyyl! nehä sattukii sit ne renkaat kuitenkii noille vanteille :D Oon vaa edellee sitä mieltä et ekaks ois pitäny ostaa ne renkaat ;D Katotaa kui pitkälle pötkit noil pidoilla sunnuntaina ku vastassa on "kunnon" renkaat koko sakilla 8)
hehe.
Isoveli valvoo, ei ole pitkäkään aika kun sankareita saku ja ax skuuppaa huomautin kirjoittelusta (YVeenä kerroin asian varsin selvästi ja havainnollisesti), laitoin topikit lukkoon ja pyysin YVeenä kuittausta siitä että on luettu ja ymmärretty kirjoittamani YV.
Taas vähän näyttää siltä, ettei ole mennyt perille.
Tästä johtuen "Saku" on 100% porttikiellossa (ei aukea kuin etusivu missä ei näy mitään) tälle foorumille, tästä hetkestä 2vrk eteenpäin.
Samaa linjaa jatkan kaikkien kohdalla, kunnes ollaan "ruodussa" jotenkin.
Ja edelleen, ei tarvi vetää mud slingereitä nenään, ei ole henkilökohtaista.
Mutta eletään kaikki "sääntöjen" mukaan, niin kaikilla on hauskaa.
edit:
Noh, mitkäs Sakun fiilikset on?, kertaa ihmeessä sitä YVeetä jonka viimeksi kirjoittelin.....
Viimeksi muokannut jesi, Su 20.04.2008 10:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tuo nyt on tuommoinen sähläys ja taitaa jäähä rc harrastus tohonautoonkin. onko kenelläkään muute mitään kaavaa jostain rungsta 1:1koossa? saisi tuohonkin uutta ilmettä.
Viimeksi muokannut sakke., To 01.05.2008 19:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ei keneläkään olisi valmsta kaavaa rungsta? :D ei itse huvitas ruvetä leikkaamaa ja poraamaa reikiä vääräänpaikkaan. 50e tarjottu =) jesi mitä tarkoitit tuolla?
[quote="saku"]
ei keneläkään olisi valmsta kaavaa rungsta? :D ei itse huvitas ruvetä leikkaamaa ja poraamaa reikiä vääräänpaikkaan. 50e tarjottu =) jesi mitä tarkoitit tuolla?
[/quote]
että tarjoan 50eur koko autosta =)
en tarkoittanut että myisin auton.ainakaan vielä. runko onjo paperilla tulostettuna pitäävain hommata oikeanlaista levyä että saa tehtyä.
Käy hakemasssa konepaja kiiskiseltä sielt prisman takaa 3mm alulevyä.
Samastaha oon itekkii nyt tekemässä sitä scale rungoa akiin... Nyt siun kannattaa panostaa ihan kunnolla toho vehkeesee. ostat sen 3-kanavaisen radion ja teet 4ws:sän, sekä uus runko, uuet iskarit, ja ennen kaikkea uuet kunnon renkaat!jne,jne
Nii ja tietysti: SÄHKÖT VESITIIVIIKS! ku ilmeisesti on tulossa vielä kanavassa uintia ;)