Vaterra Ascender"Candy cruiser"
Vs: Vaterra Ascender"ghetto-blazer"
Vaikka mä vähän tyhmä olenkin niin en sentään idiootti ;D ;D ;D
"Ei sillä ammuta, jos ammutaan niin ei osuta"
Mutta voi jehna että tuo liitin olisi fiksumpi kun se olisi sen verta lyhyempi että se sopisikokonaan tuonne castlen naaraaseen, eli jäisi vain tuo pieni lieri näkyviin. nyt jää ihan turhaan noin korkeelle. eihän tuolla periaatteessa ole väliä mutta joissain tilanteissa tuon sijoittelu ahtaaseen paikkaan helpottuisi.
Ammattitaidolla sutta ja sekundaa
Ajotyyli on rohkea ja luova.
Sateessa, sumussa ja seittemän pullon simassa
Ihan oikeessa olet, matalampi liitin olisi paljon siistimpiSmuli kirjoitti: Mutta voi jehna että tuo liitin olisi fiksumpi kun se olisi sen verta lyhyempi että se sopisikokonaan tuonne castlen naaraaseen, eli jäisi vain tuo pieni lieri näkyviin. nyt jää ihan turhaan noin korkeelle. eihän tuolla periaatteessa ole väliä mutta joissain tilanteissa tuon sijoittelu ahtaaseen paikkaan helpottuisi.
Koppa tuli maalattua. Pohjalle tuli 2 kerrosta karkeaa hopeaa, hopean päälle 4 kerrosta candy sinistä ja candyn päälle 6 kerrosta 2K lakkaa.
Tältä näyttää

Tältä näyttää

Värinkö kuivutta alkaa vesihionta ja kiillotus ? :)
DRIVE HYBRID
I need your Gas
I need your Gas
Nyt on kyllä pakko kysyä että miksi umpiot ja maskit yms on myös maalattu sinisellä?
Ammattitaidolla sutta ja sekundaa
On kyllä hieno väri.
Vesihionta alkaa juurikin silloin kun lakka on riittävän kuivaa, varmaankin loppuviikosta. Oli mielessä että jättäisin umpiot hopeisiksi mutta en viitsinyt ruveta maskailemaan ja kun se hopea ei kumminkaan niin hyvin heijasta valoa että siitä mainittavaa hyötyä olisi, jos viitsin ja jaksan niin voisihan ne kiskaista vaikka kromimaalilla jossakin vaiheessa.
Laitoin kopan autoon kiinni ja ikkunat ja umpion lasit paikalleen tältä näyttää.

Takalasit varmaan tummentelen ja voipi olla että nuo umpion lasitkin sävvväytän.

Takalasit varmaan tummentelen ja voipi olla että nuo umpion lasitkin sävvväytän.
Jokos tuossa on lakka päällä? Jos nyt maalais maskia, ovenkahvaa, ikkunalistat jne, tulis aidomman näköinen. Pysyiskö ne paremmin jos laittaisi kerroksen lakkaa päälle?
Väri on kyllä hieno. Jos mulla olis tuollainen 1:1 niin kehtaisiko sillä maastoon edes lähteä.
Väri on kyllä hieno. Jos mulla olis tuollainen 1:1 niin kehtaisiko sillä maastoon edes lähteä.
Jeepster kirjoitti: Jokos tuossa on lakka päällä? Jos nyt maalais maskia, ovenkahvaa, ikkunalistat jne, tulis aidomman näköinen. Pysyiskö ne paremmin jos laittaisi kerroksen lakkaa päälle?
Juu 6 kerrosta on 2k lakkaa. Minkäköhän takia en tullut ajatelleeksi nuiden jne osien maalaamista ;D ;D
Viimeksi muokannut matti1983, Ti 16.02.2016 18:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Niin..
Maskin yms. maalaaminen kannattanee varmaan vasta vesihionnan ja kiillotuksen (myllytyksen) jälkeen niin ei sotke.
Ajovalojen tummennus?? Offipelissä? Eikö niissä muutenkin ole liian vähän valoja?
Vai tuleeko ns. bulevardi offari :) ?
Maskin yms. maalaaminen kannattanee varmaan vasta vesihionnan ja kiillotuksen (myllytyksen) jälkeen niin ei sotke.
Ajovalojen tummennus?? Offipelissä? Eikö niissä muutenkin ole liian vähän valoja?
DRIVE HYBRID
I need your Gas
I need your Gas
Tästä voi tulla ihan mitä vaan ;D ;D ;Dkenne kirjoitti: Niin..
Jotenkin ehkä tuntus järkevämmältä maalailla nuo tiivisteet, maski yms ensin ja sitten ruikkia vielä lakka koko korin yli JA sitten kiillottaa.kenne kirjoitti: Niin..
Hionta hommiksi meni ;D Olin liian varovainen lakan kanssa ja ei tullut laitettua tarpeeksi märkiä kerroksia ja tästä johtuen lakkapinnasta tuli röpelöinen (huomaa kuvista). Nyt sitten vesihion koko kopan ja mustailen nuo tietyt osat ja sitten lakkaa reilusti ja märkänä ;D ;D varovaisuu ei näköjään aina olen niin hyväksi ;D ;D ;D .
Hieno väri. Tulee kyllä upea vielä kun huolella maalailet kaikki tiivisteet ja maskit ym. mustaksi. Vaikkei nyt vinkkejä kysyttykään niin teippaisin varovasti ja käyttäisin paksuhkoa akryylimaalia ja pientä pensseliä. Vesiohenteista siksi että kun tulee huti, niin maalinpoisto onnistuu esim. tikulla ja talouspaperilla tai vanupuikolla tms. Jos teippaamaan lähtee niin kannattaa varoa ettei jää rakoja joista imasee maalia teipin alle.
Mutta nää on näitä pienoismallijuttuja.. Hieno se on jo nyt! ;)
halme kirjoitti: Hieno väri. Tulee kyllä upea vielä kun huolella maalailet kaikki tiivisteet ja maskit ym. mustaksi. Vaikkei nyt vinkkejä kysyttykään niin teippaisin varovasti ja käyttäisin paksuhkoa akryylimaalia ja pientä pensseliä. Vesiohenteista siksi että kun tulee huti, niin maalinpoisto onnistuu esim. tikulla ja talouspaperilla tai vanupuikolla tms. Jos teippaamaan lähtee niin kannattaa varoa ettei jää rakoja joista imasee maalia teipin alle.
Tuota vesiohenteista mulle on jo suositeltu mutta en oo siihen vielä oikein lämmennyt, pitäisköhän käyttää sittenkin sitä.
Ne alkaa olemaan nuo nykyaikaiset akryylit jo ihan kelvollisia. Games Workshopin "Citadel"-maalit ovat todella korkealuokkaisia ja Suomessa niitä myy mm. Poromagia. Nimet ovat vähän kryptisiä mutta pohjamaalit eli "base"-tuoteperhe ovat hyviä ja erittäin peittäviä. Kuivumisaika on myös häkellyttävä!
Hain tänään mustaa maalia pensselipullossa mutta se ei ole vesiohenteista, luulen että sillä pärjää kun pystyy kumminkin aika paljon tarkemmin maalaamaan. Pensseli joka pullossa on, on kyllä pirun pieni mutta eihän sitä tarvitse käyttää ;) Mulla on jossakin sellanen lajitelma pieniä pensseleitä niin niillä varmaan maalailen.
Nyt kun olen tuota lakkapintaa vesihionut 1000 paperilla niin onhan tuo pinta tietenkin mennyt parista kohtaa puhki muoviin asti. Kaikki puhjenneet kohdat on todella pieniä ja juurikin sellaisissa terävissä kohdissa. Milläs kikalla nuo kohdat saisi jälleen peittoon??