Itse en ainakaan aio noin kauas (tuusulaan) lähetä ajelemaan crawlerilla ja epäilen ettei pohjoisen (tornio, kemi, kajaani jne) vahvistuksetkaan lähde. Ideana olikin että saataisiin mahdollisimman moni paikanpäälle. ;) Mitä mieltä ollaan 1 vai 2 päivää? 3.5 ja mahdollisesti 4.5 voisi olla itselleni sopivat, tai sitten 12.4 ja 13.4 mutta onkohan ne jo liian aikaisin?
Niin ja kuva oli joku vaan mikä sattui guuglaamalla löytymään.
[quote="Divi"]
Itse en ainakaan aio noin kauas (tuusulaan) lähetä ajelemaan crawlerilla ja epäilen ettei pohjoisen (tornio, kemi, kajaani jne) vahvistuksetkaan lähde. Ideana olikin että saataisiin mahdollisimman moni paikanpäälle. ;) Mitä mieltä ollaan 1 vai 2 päivää? 3.5 ja mahdollisesti 4.5 voisi olla itselleni sopivat, tai sitten 12.4 ja 13.4 mutta onkohan ne jo liian aikaisin?
Niin ja kuva oli joku vaan mikä sattui guuglaamalla löytymään.
[/quote]
Kyllä yksi päivä riittää. Monena viikonloppuna ite oon ainakin lukossa foffin takia yms. joten saa nähä osuuko hyvä viikonloppu.
Samu Sarka, RFOT, FIN Member of ERCCA
Extreme Route Crawlers
5x World Champion
18x European Champion
30x Nordic Champion
3x Sudics Champion
28x Finnish Champion
3x German Champion
2x US Champion
2x Spanish Champion
2x Italian Champion
2x Belgium Champion
Itsellekkin 1 päivä riittäisi vallan mainiosti kun "vain" 200km matkaa. Äkkiäkös tuollasen 400km päivässä ajaa mutta mitä on mieltä jupe ja spini... Kemi - Nokia 581km yhteen suuntaan ;D
[quote="Divi"]
Itsellekkin 1 päivä riittäisi vallan mainiosti kun "vain" 200km matkaa. Äkkiäkös tuollasen 400km päivässä ajaa mutta mitä on mieltä jupe ja spini... Kemi - Nokia 581km yhteen suuntaan ;D
[/quote]
Ei ainakaan 2t kevari enskalla ajeta tollasia matkoja ilma että yöpyy välillä. ;D Reilun vuojen päästä voi tulla kimppakyydillä, jos matka on ~400km. Eli kyllä me nyt jäähään tähän koneelle istuun. :-X
näinollen tapahtuma on siis 1 päiväinen, tampereen kupeessa (sulkavuori?)... Grilli pystyyn jonnekkin, 1:1 autoista varmaan saadaan akut ladattua ja sitä rataa. Paikalliset puuhamiehinä? (jesi, tero, tomi jne). Pistäkääs ehdotuksia päivästä. Oletan että lauantai on sopivin päivä viikosta jos yötä myöden lähdetään pois paikalta. :D Jonkinlaista osallistujalistaa tuonne ekaan viestiin kun päivä on päätetty? mitä mieltä tämmöisestä kuin 3. toukokuuta (3.5)? Herätkääs nyt että saadaan edes jotain aikaiseksi.... perkule tämän mitään "home alone" harrastamista tarvi olla. ;D
kuulostaa hyvältä tuo kevät miitti=) Ei muutakuin päivämääriä kehiin niin ainakin itse olisin valmis kärräämään itseni oulusta sinne ja varmaan mountaineer:kin olisi tulossa...
Herätellääs taas. Itse lähden tuossa 21 päivä lomille Italiaan ja takasin tuun joskus 29 päivän tienoilla joten olisi mukavaa saada tätä vähän lyötyä lukkoon. Onko täällä nyt joku joka olisi miittiin tulossa mutta lauantai 3.5 ei kertakaikkiaan sovi kalenteriin? Jesi hommaa gepsi-koordinaatteja tai jotain sinne missä nyt sitten ajetaan? Millainen aikataulu? 12:00 alotellaan lauantai aamuna vai myöhemmin? Mites lopetellaan? Joku paikallinen tutkii nuotiopaikan valmiiksi ja kaikki tuo omat grillieväät ja juomat mukanaan? Itse vedän tylsällä nollatoleranssilla eli mehulinjalla kun on tarkoitus vielä autoilla illalla takasin kotia. Ketä yleensäkkin olis tulossa jos tuo 3.5 päätetään päiväksi?
[quote="Divi"]Ehdotan paikaksi tampereen seutua hyvien kulkuyhteyksien johdosta, se taitaa olla myös hyvin keskeisellä paikalla.[/quote]
Kulkuyhteydet saattaa olla hyviä, mutta mistä lähtien tampere on ollut keskeisellä paikalla? Laitetaan harkintaan sitten kun miitti on maantieteellisesti keskeisellä paikalla. Ellei sitte pohjoosesta oo jotai kimppakyytiä menossa missä ois tilaa vielä yhdelle...
On se tampere on hyvin paljon keskempänä kuin tuusula, mutta missä oli ehdotukset kun kyselin paikkaa? Eikä tämä varmasti ole viimeinen meeting mitä on. Pohjoisen kaverithan vois pistää päänsä yhteen ja järjestää jotain ajopäivää vaikkapa kesäkuussa esimerkiksi oulun seudulla jos kokevat sen suomen keskikohdaksi ja sieltä löytyy joku hyvä ajopaikka. Tarpeeksi vaihtelevaa (1,9" - 2,2" - 40series) maastoa 10+ autolle koko päiväksi. Eväitähän voi tehdä ilman nuotiotakin.
Maantietellisestihän mannersuomen keskipiste on kyllä Oulun korkeudella (Puolanka) mutta väestöllinen keskipiste sijaitsee googlen mukaan Hauholla, joka on jopa Tampereen _eteläpuolella_. ;)
-peace-
edit: muokkasin kun tuli ehkä vähän kiireessä kirjoitettua tuo vastaus ;)
Viimeksi muokannut Divi, Ke 16.04.2008 02:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.