Olen uusi naama ja myös eka scale/crawleri itselleni. Yks quadi kopu ja pienempi sisäkopteri löytyy kyllä. Aika uutta ja ihmeellistä tämä maastossa ajelu on mulle mut eiköhän tää tästä.
Tosiaan scoutti tuli hankittua kun ne eivät nyt hinnalla ole pilattuja ja kovasti tehnyt mieli ajaa maastossa rc-autolla.

Vaikogummeilla ja jousituksella pääsee yllättävän hyvin paikasta toiseen, mutta keskiosa rungosta pakkaa olemaan aina jossain kiinni. Samoin alimmat linkit on aina jossain jumissa. Siirsin siis heti ensimmäisenä alalinkin alapään sisemmäs ja iskarin ulommas. Autoi hiukan tähän keinumiseen.
Voimansiirto piti mielestäni kovasti ääntä ja päätin kurkata mitä murikoista ja jakolaatikosta löytyy.

Ei yhtään rasvaa. Puristelin hiukan SKFn tavaraa etteivät kuivana pyöri.
Kolmas ulkoiluttaminen ja johan mä sain jotain rikki myös.

Ajoin sitten kevyesti kiveen ja tuo oli lopputulos. Ei olisi mitään mennyt jos oisin pitänyt puskurit paikallaa, mutta kun ne häiritsi etenemistä.... Varaosia en sitten saanut mistään ja nyt koko joulu ilman ajoa. Tylsäääääää. Myös poikaani harmittaa kun ei pääse ajelemaan isin lelulla.
Siitä se sitten lähti. Internetin ihmeelliseen maailmaan ja lopputulos oli tämä:
- radshaperc Scout trail chassie (http://www.radshaperc.com/product/trail ... ersion-kit
- axial 20t motti
- uudet servon ohjausvipu mallia alumiini
- kasa ruuveja sekä korikiinnitystolppia
- Pro-line chiselit 2-stage foamilla
- Pro-line powerstroket 90-95mm
- öljyt 30wt
- joku halpa chevyn koppa
Hups. Osia odotellessa alkanut kylmä hiki valumaan, sillä en tiedä oliko järkevää pimpata scouttia.. Noo scx10/ax10 kamat käy kanssa tohon niin eiköhän sit niitä päivitellä.
Olen kai hölmö kun lähin tollaseen.