2016 Scale-/safarointi-/Crawler-viikonlopputapahtuma ***UNOH
2016 Scale-/safarointi-/Crawler-viikonlopputapahtuma ***UNOH
Moroos
Mielessä pyörinyt tämmöinen asia ja jotkut siitä jopa ääneen kuullut minun puhuvan.
Mitä jos...
Ensi kesänä armon vuonna 2016, mahdollisesti heinäkuussa, järjestetään viikonlopputapahtuma.
Vuokrataan kimpassa mökki, oletuksena samalla tontilla scale/safarointi/crawler-maastot. Onko sellaista olemassa?? Myytti? <= saa kumota
Pe-su, oleva tapahtuma, scalekisa, safarointia, crawleria koko viikoloppu.
Päivän päätteeksi saunaa ja rentoutumista ja muuta kisailua.
Kertokaapas mielipidettä!
Viikonloppuvapaata hakiessa, perheelle tehdään tietysti lupahakulomake :)
Mielessä pyörinyt tämmöinen asia ja jotkut siitä jopa ääneen kuullut minun puhuvan.
Mitä jos...
Ensi kesänä armon vuonna 2016, mahdollisesti heinäkuussa, järjestetään viikonlopputapahtuma.
Vuokrataan kimpassa mökki, oletuksena samalla tontilla scale/safarointi/crawler-maastot. Onko sellaista olemassa?? Myytti? <= saa kumota
Pe-su, oleva tapahtuma, scalekisa, safarointia, crawleria koko viikoloppu.
Päivän päätteeksi saunaa ja rentoutumista ja muuta kisailua.
Kertokaapas mielipidettä!
Viikonloppuvapaata hakiessa, perheelle tehdään tietysti lupahakulomake :)
Viimeksi muokannut Eddy_fin, Su 10.07.2016 14:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vs: 2016 Scale-/safarointi-/Crawler-viikonlopputapahtuma
Tälle idealle ISO peukku! Heinäkuu myös varsin sopiva aika!
Itse ehdottomasti mukana, niin scale kuin crawlereilla ns. safarointia siis.
Tarviipas miettiä noita paikkoja mitä olisi, kyllä sauna on ihan ehdoton ja porukalla saisi tosi nastan äijjäin vklopun :D
Tarvittaessa irtonee kenties autoki jollekulle, jollei itse omista.
Sitten vaan sitä paikkaa miettimään, jos lähtökohta olisi mökki, niin ehdotuksia kehiin. Jämsä - Himos noin itsellä eka hurja,
mutta itselle sopii sinänsä missä vaan, kun vaan olis just mökki ja puusauna, ois komiaa :) Siel pk-seutuki sopii, nyt vaan poppoota messii!
Itse ehdottomasti mukana, niin scale kuin crawlereilla ns. safarointia siis.
Tarviipas miettiä noita paikkoja mitä olisi, kyllä sauna on ihan ehdoton ja porukalla saisi tosi nastan äijjäin vklopun :D
Tarvittaessa irtonee kenties autoki jollekulle, jollei itse omista.
Sitten vaan sitä paikkaa miettimään, jos lähtökohta olisi mökki, niin ehdotuksia kehiin. Jämsä - Himos noin itsellä eka hurja,
mutta itselle sopii sinänsä missä vaan, kun vaan olis just mökki ja puusauna, ois komiaa :) Siel pk-seutuki sopii, nyt vaan poppoota messii!
Saku Sarka, RFOT, FIN
Kulurakenteesta sen verran, mökin vuokra jaetaan osallistujien kesken, samoin yhteinen ruoka.
Itse osallistun ehdottomasti ruoan valmistukseen, ratojen tekemiseen ja muun ohjelman luomiseen.
Mökin vaatimuksiin toki kuuluu sauna ja yöpymispaikat kaikille.
Kannattaisin ajatusta sellaiseen mökin sijaintiin, jossa ei tarvitse erikeen autoa siirtyäkseen ajopaikoille.
Joten, huoli edellisillasta "mehun" osuudesta ei tarvitse huolehtia.
Mökin siivoukset hoidetaan yhdessä, ei poikkeuksia.
Ohjelmana:
-ajelua
-yhdessäoloa
-saunomista
-kilpailuihin osallitumista
-mahdollista arvontaa (sponsorit?)
Viikonlopusta voi tehdä juurikin niin mahtavan kuin me itse siitä tehdään!
Itse osallistun ehdottomasti ruoan valmistukseen, ratojen tekemiseen ja muun ohjelman luomiseen.
Mökin vaatimuksiin toki kuuluu sauna ja yöpymispaikat kaikille.
Kannattaisin ajatusta sellaiseen mökin sijaintiin, jossa ei tarvitse erikeen autoa siirtyäkseen ajopaikoille.
Joten, huoli edellisillasta "mehun" osuudesta ei tarvitse huolehtia.
Mökin siivoukset hoidetaan yhdessä, ei poikkeuksia.
Ohjelmana:
-ajelua
-yhdessäoloa
-saunomista
-kilpailuihin osallitumista
-mahdollista arvontaa (sponsorit?)
Viikonlopusta voi tehdä juurikin niin mahtavan kuin me itse siitä tehdään!
Jep, omia ajatuksia:
- mökkivuokra tietty jaetaan porukan kesken
- ruuat voidaan sopia joko yhteinen setti "party pack" / omat eväät
- Itse kans voin duunata safkaa, ratoja, ohjelmia yms..
- Mökissä pitää olla sauna sähkö/puu, molemmat kelpaa
- Mökki siten, ettei 1:1 autolla tarvi siirtyä, vaan omin jaloin pääsee ajelee, kannatan
- Yhdessä siivotaan mökki
- ehkä jotain erikoisjuttuja/ajomuotoja, arvotaan, pikku hauskakilpailua?
Eiköhän tästä rakennu vielä hyvä paketti :)
- mökkivuokra tietty jaetaan porukan kesken
- ruuat voidaan sopia joko yhteinen setti "party pack" / omat eväät
- Itse kans voin duunata safkaa, ratoja, ohjelmia yms..
- Mökissä pitää olla sauna sähkö/puu, molemmat kelpaa
- Mökki siten, ettei 1:1 autolla tarvi siirtyä, vaan omin jaloin pääsee ajelee, kannatan
- Yhdessä siivotaan mökki
- ehkä jotain erikoisjuttuja/ajomuotoja, arvotaan, pikku hauskakilpailua?
Eiköhän tästä rakennu vielä hyvä paketti :)
Saku Sarka, RFOT, FIN
Porin Reposaaressa on leirintäalue nimeltään Siikaranta camping. Leirintäalueella on saunallisia vuokramökkejä ja mukavat merenrantakalliot crawlereille. Kyllä varmasti scaleillekin ajomaastoja löytyy.
https://www.google.fi/maps/@61.6183697, ... !1e3?hl=fi
https://www.google.fi/maps/@61.6183697, ... !1e3?hl=fi
Tuntuu heti siltä, että tämä ei olekaan huono idea, kymmenen henkeä luo jo tapahtuman.
Kuulostaa hyvältä, mukana ollaan!
Kuulostaa kyl hyvältä!
.
Viimeksi muokannut Tuhis, Su 29.05.2016 00:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Herätelläänpäs tätä ajatusta taas, kevät ja sen myötä kesä koittaa kohta!
Tarvitsen apuja taustatutkimukseen, jos tiedät jonkin leirintäalueen tai ison vuokramökin jossa olisi runsaasti kalliota ajeluille ihan pihapiirissä, ilmoittele ihmeessä! Ajopaikat pitää olla niin lähellä, ettei tarvitse autoilla siirtyä scalettamaan/crawlailemaan.
Tai, jos jollain on oma mökki jossain jota voitaisiin käyttää, käy myös. ILMIANTOJA tarvitaan. :)
Myös ajankohdasta ehdotuksia, touko-, kesä- vai heinäkuussa?
Paljonkohan osallistujia sitten tulisi mukaan? 10-20?
Järjestetäänkö paikanpäällä myös kisat, jolloin myös ns. päiväkävijät voisivat osallistua?
Mitään pitopalvelua EI HOMMATA, kaikki tehdään talkootyönä, ruoat, saunanlämmitykset sekä siivoukset.
Tarvitsen apuja taustatutkimukseen, jos tiedät jonkin leirintäalueen tai ison vuokramökin jossa olisi runsaasti kalliota ajeluille ihan pihapiirissä, ilmoittele ihmeessä! Ajopaikat pitää olla niin lähellä, ettei tarvitse autoilla siirtyä scalettamaan/crawlailemaan.
Tai, jos jollain on oma mökki jossain jota voitaisiin käyttää, käy myös. ILMIANTOJA tarvitaan. :)
Myös ajankohdasta ehdotuksia, touko-, kesä- vai heinäkuussa?
Paljonkohan osallistujia sitten tulisi mukaan? 10-20?
Järjestetäänkö paikanpäällä myös kisat, jolloin myös ns. päiväkävijät voisivat osallistua?
Mitään pitopalvelua EI HOMMATA, kaikki tehdään talkootyönä, ruoat, saunanlämmitykset sekä siivoukset.
Ajatus on kyllä loistava, olisi ilo tulla itsekin mukaan 8) [font=Verdana]Toivottavasti löytyy hyvä paikka, missä olisi tilaa kaikille asiasta kiinnostuneille.[/font]
Iso peukku järjestäjille :D
Iso peukku järjestäjille :D
-
Zarizi Tech
- Moderator
- Viesti:
Himos tulee äkkisältään mieleen. Onko Jämsän jätkillä hajua, et olisko siellä ajettavaa?
Samu Sarka, RFOT, FIN
Member of ERCCA
Extreme Route Crawlers
5x World Champion
18x European Champion
30x Nordic Champion
3x Sudics Champion
28x Finnish Champion
3x German Champion
2x US Champion
2x Spanish Champion
2x Italian Champion
2x Belgium Champion
Member of ERCCA
Extreme Route Crawlers
5x World Champion
18x European Champion
30x Nordic Champion
3x Sudics Champion
28x Finnish Champion
3x German Champion
2x US Champion
2x Spanish Champion
2x Italian Champion
2x Belgium Champion
En tiedä himoksen tilanteesta muuta kuin sen jotta maastopyörä reittejä siel ainakin menee. Riippuu sit ihan mökistä kuinka pitkä talsiminen mökiltä on reitille. Senkin tiedän jot alueella ois varmaan ajettava paikka, mut se on jokaisesta vuokramökistä liian kaukana, muutama kilometri, ja sitähän me emme halua. Kaiken lisäks himoksessa pisaa tota tapahtumaa pitkin kesää, festareita ym muuta huuhaata, joten aikataulut hankalia. Lupaan käydä keväällä katsastamassa ajopaikkoja, ne kiinnostaa kovasti, mut tosiaaan kevääseen menee. Lisäks noi mökit on aika tyyriitä, jos isommalle porukalle haluaa.
Vaihtoehto B. http://www.phpoint.fi/mekake/ Mökkiin mahtuu vain 8 ihmistä, sissejä kun ollaan niin muutama muu varmaan mahtuu. Minä ja Henkka81 ollaan menossa mukana jos tänne päätätte tulla, tosin ei viedä punkka tilaa, kuorsataan kotona.
Mökissä en ole itse käynny mut työkaveri kehui paikkaa, luotan häneen. Ja kaiken lisäks ajopaikastakaan ei 100% varmuutta ole, siis on sitä mut kuinka hyvää, sitä en tiedä. Henkan kans tos lähistöllä viime kesänä käytiin ajelemassa ja hauskaa oli. Kuin keidas ilman vettä ja kallioo... mut tuossa vieressä näyttäis olevan kalliookin. Scaleille varmaaan ajettavaa. https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... sp=sharing kahtokaa ihte, kartas näkyy mökki ja mahd ajopaikat. Sata varma olen jot ajettavaa kyl löytyy ihan lähistöltä. Pikkusen kun lumet lähtee sulaan niin lähen tähyileen, kiinnostaa hirmuisesti itseänikin, miksei olla kahtottu jo viimekesänä ?
Nojoo mut tuon mökin vuokra ei paljoa ole 100-200e? vkl.
Sit kun vielä ajoitetaan tää tapahtuma 23.7 jolloin on savivuoressa Jämsä Finnish RC Crawling Series ja paikkahan ei ole tuosta mökistä kuin vajaa 10km.
Pe paikalle, saunomista ym, la aamu kisapaikalla, kisat, illalla mökille safaroimaan, saunaan hapanta ottaan jne...
Vai mitä mieltä?
Edit# Sopii mainiosti muukin ajankohta, oispahan enenmän tapahtumia. Kisat ja safari samana vkl voi olla jot safarointi jää vähemmälle..
Vaihtoehto B. http://www.phpoint.fi/mekake/ Mökkiin mahtuu vain 8 ihmistä, sissejä kun ollaan niin muutama muu varmaan mahtuu. Minä ja Henkka81 ollaan menossa mukana jos tänne päätätte tulla, tosin ei viedä punkka tilaa, kuorsataan kotona.
Mökissä en ole itse käynny mut työkaveri kehui paikkaa, luotan häneen. Ja kaiken lisäks ajopaikastakaan ei 100% varmuutta ole, siis on sitä mut kuinka hyvää, sitä en tiedä. Henkan kans tos lähistöllä viime kesänä käytiin ajelemassa ja hauskaa oli. Kuin keidas ilman vettä ja kallioo... mut tuossa vieressä näyttäis olevan kalliookin. Scaleille varmaaan ajettavaa. https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... sp=sharing kahtokaa ihte, kartas näkyy mökki ja mahd ajopaikat. Sata varma olen jot ajettavaa kyl löytyy ihan lähistöltä. Pikkusen kun lumet lähtee sulaan niin lähen tähyileen, kiinnostaa hirmuisesti itseänikin, miksei olla kahtottu jo viimekesänä ?
Nojoo mut tuon mökin vuokra ei paljoa ole 100-200e? vkl.
Sit kun vielä ajoitetaan tää tapahtuma 23.7 jolloin on savivuoressa Jämsä Finnish RC Crawling Series ja paikkahan ei ole tuosta mökistä kuin vajaa 10km.
Pe paikalle, saunomista ym, la aamu kisapaikalla, kisat, illalla mökille safaroimaan, saunaan hapanta ottaan jne...
Vai mitä mieltä?
Edit# Sopii mainiosti muukin ajankohta, oispahan enenmän tapahtumia. Kisat ja safari samana vkl voi olla jot safarointi jää vähemmälle..
Viimeksi muokannut ToniS, Ke 24.02.2016 00:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Finnish RC Scale Crawling Series
Scale Class 1
x4
Scale Class 2
x2
2xKON
Scale Class 1
Scale Class 2
2xKON
Minusta kaikki vaihtoehdot punnitaan, kiitos Toni hyvästä aloituksesta!
Odotellaan mitä muut saavatkaan kaivettua. 8)
Odotellaan mitä muut saavatkaan kaivettua. 8)
Kannattaa tsekata Serenan seutu. Siellä on jonkin verran vuokramökkejä ja ajomaastoja riittää todella hyvin. Esim. http://www.aurinkohuvilat.fi/pieni-huvila
Finnish rc crawling series
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
No jopas, tämä oli hyvä muistutus, itsekin tuolla vuosia sitten käyneenä voin vahvistaa maastot!qaw kirjoitti: Kannattaa tsekata Serenan seutu. Siellä on jonkin verran vuokramökkejä ja ajomaastoja riittää todella hyvin. Esim. http://www.aurinkohuvilat.fi/pieni-huvila
Eddy_fin kirjoitti:No jopas, tämä oli hyvä muistutus, itsekin tuolla vuosia sitten käyneenä voin vahvistaa maastot!qaw kirjoitti: Kannattaa tsekata Serenan seutu. Siellä on jonkin verran vuokramökkejä ja ajomaastoja riittää todella hyvin. Esim. http://www.aurinkohuvilat.fi/pieni-huvila
Kas kun ei minullekaan tullut Serena mieleen! Itsekin siellä kerran-pari käyneenä tiedän, että siellä on hyvät ja monipuoliset maastot.
Mukana ollaan jos vaan vkl sattuu olemaan vapaa. :)
Tomyn ehdotus Reposaaresta kuulostaa mielenkiintoiselta.
Serena tai varmaan tässäkohtaa Korpilampi hotelli ja sen mökit.
Lähiympäristössä (jopa mun kävelymatkan päässä) paljon kalliota ja maastoa.
Jos yrittäisi puhua Serenalta 'sponssia' jotta kaikki pääsisi puistoalueella niin siellä taitaa olla hyviäkin crawlingpaikkoja. Olihan sielä aikoinaan ihan oikeitakin offikisoja ennenkuin tuli portit alueelle.
Tai jos vaikka johonkin spessuhintaan viikonloppukortit kulkemiseen ja pulikoimiseen.
Korpilammen puolella on vuokrattavissa rantasaunakin jos ei tota venäläisten kansoittamaa kylpylää halua käyttää.
Serena tai varmaan tässäkohtaa Korpilampi hotelli ja sen mökit.
Lähiympäristössä (jopa mun kävelymatkan päässä) paljon kalliota ja maastoa.
Jos yrittäisi puhua Serenalta 'sponssia' jotta kaikki pääsisi puistoalueella niin siellä taitaa olla hyviäkin crawlingpaikkoja. Olihan sielä aikoinaan ihan oikeitakin offikisoja ennenkuin tuli portit alueelle.
Tai jos vaikka johonkin spessuhintaan viikonloppukortit kulkemiseen ja pulikoimiseen.
Korpilammen puolella on vuokrattavissa rantasaunakin jos ei tota venäläisten kansoittamaa kylpylää halua käyttää.
DRIVE HYBRID
I need your Gas
I need your Gas
Hyviä ideoita porukka laitellut.
Tuosta reposaaresta sen verran, että ainakin RFOT's Crawl Cupia siellä ajetaan ns. niemen kärjessä tuulimyllyn lähettyvillä.
20.-21.8.........RFOT's Crawl Cup #5 - Pori, Reposaari
Olisko ideaa pe-su välille; pe paikanpäälle illaksi, lauantaina safarois porukalla ja sunnuntaina voidaan suorittaa rfotsi.
Koko lauantai aikaa ajeskella, grillata yms muuta, saunoa. Tuolla on 4-6 hengen saunallisia mökkejä, eikä kalliita:
http://siikarantacamping.fi/palvelut/saunamokki/ ja näitä saunamökkejä oli useampia + muita vaihtoehtoja.
Sunnuntaina sitten mökin luovutuksen jälkeen suunnataan camping alueelta 2,7km / 5min kalliokadulle, saaren kärkeen:
https://www.google.fi/maps/dir/61.61915 ... !1e3?hl=fi
Mahtaako linkki näyttää jopa ajoreitin vai?
Tuolla niemessä sitten RFOT's Crawl Cupin 5 kisa. Siinä pääsis hetken näkee crawlingiakin, jos tahtoo ja sit lähtee tmv.
Serenaidea kuulostaa myös toteutuskelpoiselta, eikä jämsäkään poissuljettu, mutta itse ehkä kiinnostas enempi kallio / avara alue,
mutta makuasioitahan nuo ovat :)
Tuosta reposaaresta sen verran, että ainakin RFOT's Crawl Cupia siellä ajetaan ns. niemen kärjessä tuulimyllyn lähettyvillä.
20.-21.8.........RFOT's Crawl Cup #5 - Pori, Reposaari
Olisko ideaa pe-su välille; pe paikanpäälle illaksi, lauantaina safarois porukalla ja sunnuntaina voidaan suorittaa rfotsi.
Koko lauantai aikaa ajeskella, grillata yms muuta, saunoa. Tuolla on 4-6 hengen saunallisia mökkejä, eikä kalliita:
http://siikarantacamping.fi/palvelut/saunamokki/ ja näitä saunamökkejä oli useampia + muita vaihtoehtoja.
Sunnuntaina sitten mökin luovutuksen jälkeen suunnataan camping alueelta 2,7km / 5min kalliokadulle, saaren kärkeen:
https://www.google.fi/maps/dir/61.61915 ... !1e3?hl=fi
Mahtaako linkki näyttää jopa ajoreitin vai?
Tuolla niemessä sitten RFOT's Crawl Cupin 5 kisa. Siinä pääsis hetken näkee crawlingiakin, jos tahtoo ja sit lähtee tmv.
Serenaidea kuulostaa myös toteutuskelpoiselta, eikä jämsäkään poissuljettu, mutta itse ehkä kiinnostas enempi kallio / avara alue,
mutta makuasioitahan nuo ovat :)
Saku Sarka, RFOT, FIN