safaroimaan 14.11
safaroimaan 14.11
Oon tulossa viikonlopuksi pääkaupunkiseudulle. Vois lauantaina safaroida jossain... paikka ehdotuksia kaivataan.
Hanskalliot ajettu jo nyt joku uusi mesta.
Jopipoy ja Jupe ainakin messis :)
Hanskalliot ajettu jo nyt joku uusi mesta.
Jopipoy ja Jupe ainakin messis :)
Vs: safaroimaan 14.11
Vois olla kiinnostusta, kunhan vaan joku paikka sovitaan.
"Ei sillä ammuta, jos ammutaan niin ei osuta"
Moro, jos kyyti järjestyisi jonkun kanssa, tulisin mielelläni mukaan!
Paikalla ei niin väliä :)
Paikalla ei niin väliä :)
Itse valitettavasti päivän muualla :( Kaipaillut pitkään kiNppa-ajoja ja sit ku olis niin ei pääse... pöh.
Millaista keliä luvassa? Miltä kasavuorelle kiipeäminen kuulostaa?
Lauantaille luvattu sateen ropinaa. Päivällä voipi olla ettei sada.
Kasavuori käy minulle. Missäpäin paikka? Kyllä Edi varmaan meidän kyydissä pääsee... jos keli ei ole aivan hirveä
Kasavuori käy minulle. Missäpäin paikka? Kyllä Edi varmaan meidän kyydissä pääsee... jos keli ei ole aivan hirveä
Kasavuori on Kauniasten vieressä.Peltipää kirjoitti: Lauantaille luvattu sateen ropinaa. Päivällä voipi olla ettei sada.
Kasavuori (Kauniainen):
https://goo.gl/maps/SIEmc
Kyydille iso peukku! ;D
Mikä olisi ihmisille hyvä aika? 12-13? Mulla autossa jonkinlaiset valot. Ei vielä ajossa testattu :)
Eli saa tulla hämärääkin ;)
Eli saa tulla hämärääkin ;)
mulle käy koko päivä, mieluummin ehkä kuitenkin valoisan aikaan. olisko tuo 12 hyvä?
Siellä on vissiin jotain parkkipaikkamuutoksia ollut, mutta kai siinä vielä parkkitilaa on, eli johonkin pallohallin eteen varmaankin kokoontuminen?
Siellä on vissiin jotain parkkipaikkamuutoksia ollut, mutta kai siinä vielä parkkitilaa on, eli johonkin pallohallin eteen varmaankin kokoontuminen?
Ja tietty mulla töitä...
[06.10.2014 21:26:03] Macce:ja luulin että vinssi oli hajonnu ku ei se jaksanu vinnssata takas pystyyn, mutta turvakaari oli juuttunu jonnekki mustikkapensaaseen
Mulle soipis varmaankin 12-13, koko iltahan on tietysti aikaa mutta kauheen aikaisin en viitsisi ruveta viikonloppuna heräilemään.
"Ei sillä ammuta, jos ammutaan niin ei osuta"
:)
Viimeksi muokannut Jeepster, Pe 13.11.2015 20:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
12.30 pyritään olemaan paikalla
GoPro latautumassa... 8)