Vaterra Ascender"Candy cruiser"
Vs: Vaterra Ascender"ghetto-blazer"
Auttoko tuo linkkien nosto TT:hen? Yritin itse väsäillä RULReja vanhasta leikkuulaudasta ja siitä ei tullu hevon helvettiä. Eli seuraavana vaihtoehtona mulla olisi nostaa niitä tuolla tyylillä, mutta ei viitsisi turhaa hommaa tehdä, kun aika tuntuu olevan kortilla muutenkin. Käytös parani mulla jo sillä, että siirsin iskareiden alapään kiinnityksiä ulommas.
Hitto sentään! Ei tullu seurattua twistaako enää, koppa on kallellaan toiselle puolelle mutta pieni muistikuva on että ei enää nosta toista eturengasta ilmaan.touhost kirjoitti: Auttoko tuo linkkien nosto TT:hen? Yritin itse väsäillä RULReja vanhasta leikkuulaudasta ja siitä ei tullu hevon helvettiä. Eli seuraavana vaihtoehtona mulla olisi nostaa niitä tuolla tyylillä, mutta ei viitsisi turhaa hommaa tehdä, kun aika tuntuu olevan kortilla muutenkin. Käytös parani mulla jo sillä, että siirsin iskareiden alapään kiinnityksiä ulommas.
"Ei sillä ammuta, jos ammutaan niin ei osuta"
Eilen tilailin HeyOK vinssi ohjaimen ja tässä viikonlopun aikana varmaankin tilailen SSDeen vanteet http://www.rcbitz.com/wheels-tyres/whee ... lts-scx10/ En ole oikein osannut päättää mitkä renkaat noille laittaisin, pitkään oli ajatuksissa laittaa pitbull growler at/extrat mutta pitbull rock beast olisi kanssa ihan jees, toisaalta ajatuksissa on myös ollu rc4wd boggerit. Auttakeeminuu päättämään :-D
Laita boggert. Pit bullit on jo liian nähty juttu.
Joo. Jotain muuta kuin Rock Beasteja. Ne on niin lääst siison. Omistakin hankkiuduin eroon. Hiton hyvät kumit, mutta vaatii paljon foameilta ja auton alustalta.
[06.10.2014 21:26:03] Macce:ja luulin että vinssi oli hajonnu ku ei se jaksanu vinnssata takas pystyyn, mutta turvakaari oli juuttunu jonnekki mustikkapensaaseen
Rock Beastit oli lääst siison jo vuonna 2013.. ;)
Crawling since 2008.
Boggerit on kyllä tyylikkään näköiset mutta ovatko riittävän pitävät? ei viitsis ostella sellaisia kumeja mitkä on vaan hyvän näköiset :D . Saa toki ehdottaa jotain muutakin malleja.
Mitä vikaa vakioissa swamppereissa on? :)
Ei niissä vikaa olekaan, haluan vaan beadlockit ja kokeilla toisia renkaita.
Noi Boggerit on vähän boggerit joka koossa. Jos ajaa paljon pehmeässä niin ovat hyvät, mutta kallioilla ei sitä terävintä kärkeä. Noi rc3wd:n Boggerit on kovempaa X3 seosta, joten sekään ei ole parasta mahdollista kalliolla. X2SS on se hyvä seos.
Aijoo. Eivät muuten ole lailliset C2:ssa. Ovat liian isot. Lisäksi omasta mielestä liian kapeat. Boggereissa pitää olla leveyttä.
Aijoo. Eivät muuten ole lailliset C2:ssa. Ovat liian isot. Lisäksi omasta mielestä liian kapeat. Boggereissa pitää olla leveyttä.
Viimeksi muokannut Scrap, La 12.09.2015 16:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
[06.10.2014 21:26:03] Macce:ja luulin että vinssi oli hajonnu ku ei se jaksanu vinnssata takas pystyyn, mutta turvakaari oli juuttunu jonnekki mustikkapensaaseen
Irokit tai xl swampperit vois olla oma valinta.
Irokeilla tullut nyt puoli kesää ajettua ja toimii ihan ok kuivalla. Märällä hiukan huonommin.
Menee tukkoon sopivasta hiekasta/mudasta ja puhdistuu hieman vaihtelevasti.
Alkukesän alla oli pikku swampperit ja niihin olin myös tyytyväinen. Tosin kokemukset märältä alustalta jäivät kovin vähäisiksi.
Irokeilla tullut nyt puoli kesää ajettua ja toimii ihan ok kuivalla. Märällä hiukan huonommin.
Menee tukkoon sopivasta hiekasta/mudasta ja puhdistuu hieman vaihtelevasti.
Alkukesän alla oli pikku swampperit ja niihin olin myös tyytyväinen. Tosin kokemukset märältä alustalta jäivät kovin vähäisiksi.
Nuo xl swampperit näyttää hyvin samanlaisilta kun nuo vakio renkaat hmmmmm...
Nyt on vanteet ja renkaat tilattu. Otin nuo Irokit, eiköhän niilläkin eteenpäin pääse.
Porailin vakio iskareiden männän reikiä isommaksi kun se vakio reikä on todella pieni ja männän e-clipsi tulee vielä osittain sen eteen. Nyt reijät ovat 1.5mm ja tuntuu aika paljon pehmeämmältä.
Sain tänään HeyOk servovinssi ohjaimen mutta on vähän ongelmia, olen yrittänyt saada vinssiä toimimaan radion Lever tai Dial "potikoista" mutta tuntuu toimivan yhtä huonosti molemmissa. Toiseen suuntaan pätkii ja toiseen suuntaan menee ok ja välillä ei meinaa pysähtyä vaikka potikka on keskiasennossa??? WTF?? Radio on sanwa MT-4
Viimeksi muokannut matti1983, Ma 21.09.2015 20:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lueskelepas tuosta eteenpäin josko apua löytyisi..
Itsellä luultavasti samoja pähkäilyjä kohta edessä kun vinssit saapuu ja radiokin vaihtui juuri tuohon MT-4:ään. ;)
Itsellä luultavasti samoja pähkäilyjä kohta edessä kun vinssit saapuu ja radiokin vaihtui juuri tuohon MT-4:ään. ;)
Crawling since 2008.
Eipä tuosta kauheasti apua ollut. Kokeilin laittaa trimmi nappulan perään mutta sama ongelma vissi toimii ihan miten sattuu. Koilin myös laittaa uudestaan sen tuohon dial potikkaan ja sen perässä vinssi tuntuisi toimivan järkevimmin mutta vain toiseen suuntaan eli käynnistyy ja pysähtyy kun haluan mutta ei vaihda suuntaa kun haluan :-D VOEEEEEEE RÄHMÄ.Henkka kirjoitti: Lueskelepas tuosta eteenpäin josko apua löytyisi..
Mulla on nyt niin että vinssin suunta valitaan leverillä ja toimiakseen täytyy pitää aux1:sen aktivointinappia pohjassa.
Eli valikosta "key assign" --> switch ja sieltä valittuna sw1:aux1 ja modena push
--> lever ja functioksi aux1 tweakit + ja - 100
Noilla toimii nyt hyvin noparin kautta ohjattuna enkä huomannut ongelmaa ilman nopariakaan servon omalla ohjauksella.
Toi kun täytyy pitää nappia pohjassa estää tahattomat vinssaukset. Leveriä pidän aina ulosvinssauksella niin vaikka vahingossa painaisi nappia ei saa suurta tuhoa aikaiseksi.
Ja radiona juurikin mt-4
Eli valikosta "key assign" --> switch ja sieltä valittuna sw1:aux1 ja modena push
Noilla toimii nyt hyvin noparin kautta ohjattuna enkä huomannut ongelmaa ilman nopariakaan servon omalla ohjauksella.
Toi kun täytyy pitää nappia pohjassa estää tahattomat vinssaukset. Leveriä pidän aina ulosvinssauksella niin vaikka vahingossa painaisi nappia ei saa suurta tuhoa aikaiseksi.
Ja radiona juurikin mt-4
Kiitoksia, täytyy kokeilla kun pääsee kotioRölli kirjoitti: Mulla on nyt niin että vinssin suunta valitaan leverillä ja toimiakseen täytyy pitää aux1:sen aktivointinappia pohjassa.
Ja radiona juurikin mt-4
Mikä versio sulla on siitä heyok:sta niitä on käsittääkseni erilaisia.
Jos sulla on irto Servo, ni kokeile sitä vastarin vinssi kanavaan. Niin selviää mitä signaalia sielt ulos tulee.
Ja kokeile vinssiä myös esimerkiksi ohjaus kanavaan.
Ei se mahdottomuus ole että joku on rikki
Jos sulla on irto Servo, ni kokeile sitä vastarin vinssi kanavaan. Niin selviää mitä signaalia sielt ulos tulee.
Ja kokeile vinssiä myös esimerkiksi ohjaus kanavaan.
Ei se mahdottomuus ole että joku on rikki