No sit harrastan taas hyötyliikuntaa ja käyn polkupyörällä joko Piippukallioilla, Hannusmetsässä tai Haukilahden vesitornilla.
[06.10.2014 21:26:03] Macce:ja luulin että vinssi oli hajonnu ku ei se jaksanu vinnssata takas pystyyn, mutta turvakaari oli juuttunu jonnekki mustikkapensaaseen
Jos nyt ketään kiinnostaa niin lähden Piippukallioille ajelee.
Paikka löytyy osoitteella Ruukinmestarintie 8, Espoo
[06.10.2014 21:26:03] Macce:ja luulin että vinssi oli hajonnu ku ei se jaksanu vinnssata takas pystyyn, mutta turvakaari oli juuttunu jonnekki mustikkapensaaseen
Ehkä. Riippuu vähän eräistä seikoista. Jäisi se vaivaamaan jos ei kävis kasavuorella tänä vuonna kertaakaan.
Ite huutelin porukkaa ajmaan ja olin niin saamaton etten saannut autoja ajo kuntoon joten en ole tulossa. ja kuulemma olen iltapäivällä kuskina joihinkin juhliin....
Jore älä luovuta. Mulle kävis myöhempi iltapäivä kanssa paremmin. Joku 15 - 16 alkaen.
Kyydissä pääsis kolme jäbää (riippuen kaluston määrästä) jotka mielellään ajelis eka mun hoodeille (ellei asu edes semisti matkan varrella) ja sen verran ottais jotain kassia mukaan ajokilleen että rapa pysyy muualla kuin mun autossa. Ja mielellään osallistuis vähän löpökuluihin.
Viimeksi muokannut Matti N, Ma 21.09.2015 11:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Scrapin kans tos puhuttiin et tohon 15 vois tähdätä ja haukilahteen. Tarkotus testailla uutta pikkuraittia ja haukilahdessa olis parhaat paikat kattoo miten se kulkee kun sen tuntee aika hyvin jo.