Tuli tuossa alkukesästä ostettua käytetty axial scx10 dingo. Noh auto saapui ja sit heti ajelemaan ja oppimaan tätä lajia.
Tässä on nyt tullut ajeltua ja kävimme halmeen ja motin kanssa mettässä porukalla ja heräsi mielenkiinto alkaa väsäämään hieman scalemaisuutta. Noh vinssin tähän olin jo ostanut mikä osottautui toimimattomaksi,mutta se toimittaa koristeen virkaa siihen asti kun saan mielenkiintoa ostaa uuden ;D Valot tästä autosta jo löytyikin, mutta edessä oli alhaalla takavalot mikä kummastutti suuresti, ne vaihtoi paikkaansa ensimmäiseksi taakse.
Sitten vuoroon pääsi kori. Itse en oikeen tykkää tuosta vakio lookista juuri yhtään. Aikani koreja katsoessani mielenkiinto kääntyi vanhan modaamiseen. Noh tänään Googlen innoittamana aloin tuota koria väsäämään ilman suurempia suunnitelmia.
Korin maali paljastui jonkinlaiseksi kumimaaliksi joka lähti nyppimällä irti ::) Siihen on tulossa samanmoinen plastdip päälle, kun alan
olemaan lopullisen muodon kanssa päässyt selvyyteen.
Enempää kirjoittamasta antaa kuvien puhua puolestaan.
Jotain tälläistä olen ajatellut tehdä. Tuohonhan tulee vielä kaikenmoista pikku scalekamaa mutta eiköhän tosta mallin saa :D[/align]

Tässä siis inspiraation antaja

Siinä tältä erää. Kommentoikaa toki ehdotuksia ja vinkkejä kuullaan! :)
-Eetu