"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

SimoK:n AX10

2.2s (shafty)

0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä: 0

SimoK
Nyyppä

SimoK:n AX10

Viesti Kirjoittaja SimoK »

Kun Arttu sanoi, että kirjoita topic ihan reilusti vaan. Auto on jäsen Castrolilta tullut keväällä 2015 minulle. Mukana tulleeseen scale runkoon alettiin väkertämään Mielenkiintoista scale värkkiä. Auto oli jo rungoltaan liki ajokuntoinen. Vaan sitten kävin Keljonkankaan kallioilla katsomassa iltakisaa. Kovasti ohjainta tarjottiin käteen. Minä en vain uskalla ottaa. Tulee paha mieli jos menee rikki, kun ei ole oma. Seuraavan päivän Rc Foffi päälle ja polte ajamiselle olisi kova. Maanataina aamusta vähän pohdin. Alle puolen tuntia ja scale kappaleina ja voimansiirto ja kone menossa takaisin AX10:n runkoon. Scale jäi odottamaan jos joskus ostaisin akselit ja voimansiirron siihenkin...

• Koneena oli Prodigy 50T
  • Noparina Hpi:n vapor? Täyttä varmuutta ei ole, kun tekstit uupuu kupeesta.
  • Radio vermeet Hobbykingin halpaa 2,4 ghz systeemiä
  • Renkaat Prolinen Flat ironit 4.20x1.58 1.9 vanteella
Kuva

Kuva

Kuva

Jotenkin tuntui, että rengas saisi olla isompi. Vaan varmaan näilläkin jaksaa käydä ihmettelemässä keski-suomen kallioita. Ja pari muutakin pikku puutetta huomasi, mutta pääsin ajamaan maanatain puolella.
Viimeksi muokannut SimoK, Ti 30.06.2015 02:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tomy
Legendaarinen!

Re: SimoK:n AX10

Viesti Kirjoittaja Tomy »

Missä päin Keski-Suomea vaikutat?

Itse harrastelen Jyväskylässä.

T. Tomi
SimoK
Nyyppä

Viesti Kirjoittaja SimoK »

Tässä sitä Laukaan puolella tulee ihmeteltyä.
Castrol
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja Castrol »

Mukava nähdä että osakasasta kasatulle autolle on tullut oikeasti käyttöä :)Hyvä Simo!!! Siitä se lähtee alamäki :) 2.2 kumekset siihen jostain vaan kaivat niin paranee menohalut aika hyvin..Muuten tuo oli osiinsa nähden toimiva auto :)   Tälläinen se oli joskus....

Kuva

Ja näin siisti se oli joskus uutena :)

Kuva
Viimeksi muokannut Castrol, Ke 01.07.2015 13:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Team Urban Offroad
Vastaa Viestiin