"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

wheely king projekti

2.2s (shafty)
sakke.

Vs: wheely king projekti

Viesti Kirjoittaja sakke. »

[quote="JupeR"]
[quote="saku"]
ite oon nyt aittanut tuohon vehkeesee varmaan vajaa 300egee.. eikä oo edes koria eikä renkaita vahdettu!
[/quote]
Ja tuosta auto maksoi 260, kone 20e, kierretangot ja pallopäät ~20e pikaliima+kuumaliima pötkö 10e.
[/quote]
ja tuohon lisään vialä että maxxin akselit 12.
MMC-Tero
Juniori

Viesti Kirjoittaja MMC-Tero »

[quote="aloittelija"]
miten kalliita noi viritys osat on tohon autoon?
[/quote]

eli tossa on "viri"osiin  menny noin 50e
sakke.

no jos viri osist puhutaa ni onhan miulla tuossa laatikossa traxxas 12t motti! mutta siitä on tehot hävinnyt jostain ihmee syystä.. sillä koneella sai pienessä mäessä tolla akselivälil viel keulimaan :D ja se makso 25 ja ripeet
aloittelija

Viesti Kirjoittaja aloittelija »

[quote="saku"]
[quote="JupeR"]
[quote="saku"]
ite oon nyt aittanut tuohon vehkeesee varmaan vajaa 300egee.. eikä oo edes koria eikä renkaita vahdettu!
[/quote]
Ja tuosta auto maksoi 260, kone 20e, kierretangot ja pallopäät ~20e pikaliima+kuumaliima pötkö 10e.
[/quote]
ja tuohon lisään vialä että maxxin akselit 12.
[/quote]
Ite oon nimittäin harkinnu ton auton ostamista.Nyt olis hobbylinnassa myynnissä niitä.. :)
Vielä semmosta että voiko tohon vaihtaa tehokkaamman moottorin?onko se kannattavaa?!
sakke.

no riippuu koneesta ja et mihikäyttöö auton haluu.. 12t konetta ei ainakaan vakio noparikestä!
assoracing
DIG-taattori

Viesti Kirjoittaja assoracing »

en kyllä laittais 12t konetta tuohon  ;D ennemin joku 55t vois olla passeli
#4  2.2  Nordics    2012
#1  2.2   RC-OFFI   2011
#4  2.2   Nordics    2011
#1  2.2   RC-OFFI   2010
#5  2.2   Nordics    2010
#1  1,9   Scale       2009

#teamtsavolainen
JupeR

Viesti Kirjoittaja JupeR »

[quote="aloittelija"]
Ite oon nimittäin harkinnu ton auton ostamista.Nyt olis hobbylinnassa myynnissä niitä.. :)
Vielä semmosta että voiko tohon vaihtaa tehokkaamman moottorin?onko se kannattavaa?!
[/quote]
Jos crawlaileen haluut nii tarviit 55t lathe, kierretankoa ja pallokuppeja tai revon pushrodeja(?) ja jotain liimaa vaikka diffiin.
sakke.

noh.minä laitoin sillonkun en viel tehny tosta crawlerii ku vanhakärähti.. mut nyton se 55t. muute mimmonen seos noissa Masher 2000 on?
ax scuba

Viesti Kirjoittaja ax scuba »

tänää tuli vähä leikittyä "järvessä":

http://www.youtube.com/watch?v=FhmqKx_bqoY

se oli aika kovaa menoa ku auto oli kokonaa melkee vedessä. huomen koitan samaa Foffimaximuksella ja se on vesitiivis ;D viikonloppuna otetaa "eväsretkikuvia" Akin (miun axial) ja Vilman seurassa ja kerrotaan miten retki sujui, ja päättyikö autojen lenkkipolku makuuhuoneeseen ;) rankkaa safaria on tulossa  8)

[quote="JupeR"]
[quote="aloittelija"]
[/quote]
Jos crawlaileen haluut nii tarviit 55t lathe, kierretankoa ja pallokuppeja tai revon pushrodeja(?) ja jotain liimaa vaikka diffiin.
[/quote]

Nii kannattaa varmaa se 55t late ostaa ja epoxilla diffi umpee ja hiukka pitennystä ;D sillä mennää  ;)
TomiK
Moderator

Viesti Kirjoittaja TomiK »

Mun mielipide: En ymmärrä lainkaan mitä hienoa on ajaa järvessä ja ruostuttaa puolet osista?
historia

Viesti Kirjoittaja historia »

Mun mielestä taas iskarit on liian pitkät, näyttää nimittäin kiikkerältä.
Osgard
Vanhempi jäsen

Viesti Kirjoittaja Osgard »

Ja kannattaa se taka-akseli kääntää suoraan
sakke.

taka akseli on suorassa! ja ei siinä vedessä ajamisessa olekkaan mitään järkeä.. mutta eka kerta ku pääsee ajaa tuolla lailla ni pitihä sitä koleilla :D
JupeR

Sanotasko vaikka että autos iskunvaimennus kusee rankasti, kulkee runko ja koppa kääntyneenä toiselle puolelle eikä palauta.
sakke.

niin siinä on nestee tullu ulos. tule muuttuvaan heti ku löytyy sopivat öljyt.
sakke.

millanen pito on masher 2000:nisissa?
hpi-cen

Viesti Kirjoittaja hpi-cen »

mitäs tälle kuuluu??
onko ajettu ihan rikki?
sakke.

uuttaohjaus servoa odotellessa. muutten kummat kannattaisi hommaa 40 seriesit vai 2.2 touhon?
JupeR

[quote="saku"]
uuttaohjaus servoa odotellessa. muutten kummat kannattaisi hommaa 40 seriesit vai 2.2 touhon?
[/quote]
Eiköhän ne 2.2 ole kuitenkin parempi koko.. 40 series vanteet ovat jo 10cm halkasijaltaan...hiukan liian isot wheelyyn ja jos laittaa niin saa varata varavetareita muutama kymmen.
sakke.

taidan hommaa ne 2.2.mutta minä en oikein ymmärtänyt tuota rc garagen tilausta... pitääkö sinne rekisteröityä?
Vastaa Viestiin