Kiinnostaako scaleajot Herttoniemessä?
Kiinnostaako scaleajot Herttoniemessä?
Jos asiasta olisi kiinnostuneita, niin täällä olisi siihen sopivia paikkoja? Voisi vapaan lämmittelyn jälkeen ajaa safarin
tynkää. Terveyskeskuksen parkkipaikka tarjoaa sopivan pysäköinnin. Tästä on pelipaikalle on alta 200m.Lähtisin mielelläni oppaaksi. Voisimme kokoontua parkkipaikalla.
savis
tynkää. Terveyskeskuksen parkkipaikka tarjoaa sopivan pysäköinnin. Tästä on pelipaikalle on alta 200m.Lähtisin mielelläni oppaaksi. Voisimme kokoontua parkkipaikalla.
savis
Re: Kiinnostaako scaleajot Herttoniemessä?
Mikä jottei.
Täytyy vain setviä milloin sopii kenellekin.
Olisko katuosoitetta?
Olisko katuosoitetta?
[06.10.2014 21:26:03] Macce:ja luulin että vinssi oli hajonnu ku ei se jaksanu vinnssata takas pystyyn, mutta turvakaari oli juuttunu jonnekki mustikkapensaaseen
Mulle Kans kelpais mutta vasta juhannuksen jälkeen kun pääsee reserviin. Eikös Herttoniemen ranta olis kans yks ajopaikka? Ainakin itäväylältä näkyy aika muhkeat kalliot
Finnish RC Crawling Series
Scale Class 2 2014 #6
Scale Class 2 2014 #6
Päivämäärähän tämän ratkaisee mutta "alustavasti hengessä mukana" ;D
Jos vain päivät natsaa niin, voishan tuota ajamista kokeilla muuallakin kuin Hansiksella. Eli siis, myös "hengessä mukana" !
Toki kiinnostais.
Ilman muuta kiinnostaa. Koitetaan päästä mukaan.
Parkkipaikka sijaitsee Siilitien 7 kohdalla, toisella puolella Siilitietä. Tilava alue. Se on Herttoniemen Terveyskeskuksen vieressä. Tarkemmin sanottuna Siilitien 7 ja 9 välisellä kohdalla.Scrap kirjoitti: Mikä jottei.
Olisko katuosoitetta?
Viimeksi muokannut savis, Ke 03.06.2015 04:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vs: Kiinnostaako scaleajot Herttoniemessä?
Olisikos perukkaa menossa ajelemaan loppuviikosta tai viikonloppuna?.
"Ei sillä ammuta, jos ammutaan niin ei osuta"
Itse olen Herttoniemessä töissä. Joten jos ajot järjestyy voisin tulla mukaan, jos päivä sopii. Muttei tällä viikolla
Finnish RC Crawling Series
Scale Class 2 2014 #6
Scale Class 2 2014 #6
Minulle ei tänään sovi mutta huomenna ja ehkä perjantaina ja sitten viikonloppu on vapaata :)
"Ei sillä ammuta, jos ammutaan niin ei osuta"