Espoon safarikruisailijat
Re: Espoon safarikruisailijat
Sunnuntaina scalettamaan puolen päivän hujakoilla?
Pakkasta näyttäisi olevan 3-4 astetta eikä luntakaan pitäisi kovin sakeasti tuota ennen sataa.
Ehdotuksia paikasta? Mielellään kohtuu lähellä Matinkylää koska minulle on suotu vain muutama tunti armonaikaa eikä siitä kovin suurta osaa viitsisi istua autossa.
Pakkasta näyttäisi olevan 3-4 astetta eikä luntakaan pitäisi kovin sakeasti tuota ennen sataa.
Ehdotuksia paikasta? Mielellään kohtuu lähellä Matinkylää koska minulle on suotu vain muutama tunti armonaikaa eikä siitä kovin suurta osaa viitsisi istua autossa.
[06.10.2014 21:26:03] Macce:ja luulin että vinssi oli hajonnu ku ei se jaksanu vinnssata takas pystyyn, mutta turvakaari oli juuttunu jonnekki mustikkapensaaseen
Näillä näkymin passar bra.
voisin koettaa ehtiä mukaan raitin kanssa.
Ammattitaidolla sutta ja sekundaa
Ajotyyli on rohkea ja luova.
Sateessa, sumussa ja seittemän pullon simassa
Mihin mennään? Ei ihan tuhottomasti näytä tuota lunta tulleen.
[06.10.2014 21:26:03] Macce:ja luulin että vinssi oli hajonnu ku ei se jaksanu vinnssata takas pystyyn, mutta turvakaari oli juuttunu jonnekki mustikkapensaaseen
Scrap kirjoitti: Mihin mennään? Ei ihan tuhottomasti näytä tuota lunta tulleen.
Kulmakorpeen?
Sopii mulle.
Yrittäskö aloitella noin klo 13?
Yrittäskö aloitella noin klo 13?
Mu-kana. Kuhan ei hirveesti sada
2014 Nordic scale #6
2014 King of The Devil`s Lair G6 #1
2014 Gate Massacre G6 #3
2014 Gate Massacre G6 #3
-
Volvospede
- Täysi jäsen
Mä yritän kans päästä paikalle.
herätellääs viellä kerran. oliko muita tulijoita??
Paikkana siis kulmakorpi espoossa, osoitteessa kulmakorventie. ja kello 13 alotellaan siitä offroad puiston portin liepeiltä
Paikkana siis kulmakorpi espoossa, osoitteessa kulmakorventie. ja kello 13 alotellaan siitä offroad puiston portin liepeiltä
Ammattitaidolla sutta ja sekundaa
Sää näyttäisi suosivan. -1° pilvistä muttei lupaa sadetta ja tuultakin vain 2-3m/s.
-
Volvospede
- Täysi jäsen
Akut ladattu ja auto valmiina koitokseen! 13:00 nähdään.
tulossa
Onko sinne osoitetta laittaa nsviin. En oo käyny siellä sitten vuosituhannen alun.
2014 Nordic scale #6
2014 Gate Massacre G6 #3
2014 Gate Massacre G6 #3
Viikonloppuna oli puhetta lähteä ajelemaan.
Mihin ja milloin?
Ehdotuksia otetaan vastaan!
Mihin ja milloin?
Ehdotuksia otetaan vastaan!
-
Volvospede
- Täysi jäsen
onko oltava espoossa? hansakalliota ehdottaisin, en kylläkään oo käyny katsomassa paljonko on lunta mutta pääseehän sitä lumessakin etenee ja missään ei taida olla paljaita kallioita tarjolla. Ellei jossain pasilassa siltojen alla..! espoon ajelupaikatkin käy toki, en vaan tunne niitä paitsi kulmakorven ja siellä ei ehkä joka vkl jaksa käydä.
Aikatauluna lauantai aamu-16:00 väli kävis mulle. Sunnuntaina sit enempi iltapäivä painoitteiset mahdollisuudet päästä mukaan.
Aikatauluna lauantai aamu-16:00 väli kävis mulle. Sunnuntaina sit enempi iltapäivä painoitteiset mahdollisuudet päästä mukaan.
Eikös Espoon safarikruisaajat enemmänkin koske pääkaupunkiseudun ajelijoita. Mulla olis yhdet syntymäpäivät mutta en muista aikaa ja ei sinne ole pakko mennä. Eikös ne luvannut viikonloppuna sadetta. Joten yhtä huonosti pääsee jokapaikassa
Viimeksi muokannut Jeepster, Pe 30.01.2015 14:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Volvospede
- Täysi jäsen
Jeepster kirjoitti: Eikös Espoon safarikruisaajat enemmänkin koske pääkaupunkiseudun ajelijoita...
No espoolle on oma topikki, samoin hansakalliolle, kulmakorvelle ja pääkaupunkiseudun safarointi-ilta tms.. ;) Ehkä noi neljä topikki käsittelee kuitenkin samaa touhuu ja samoja kuskeja. emt ja omg. Jossain vois ajaa kuitenkin.
Joo, eiköhän tässä samaa jengiä olla. Mutta osakseen laitoin tähän, koska vkonloppuna hirveän pitkälle itään ei pysty lähtemään.
Ei vain osallistumisprosentti näytä juurikaan minkäänlaiselta, ehkä siis itsekin pyörin omissa nurkissa.
Ei vain osallistumisprosentti näytä juurikaan minkäänlaiselta, ehkä siis itsekin pyörin omissa nurkissa.
kovasti oli alkuviikolla puhetta, mutta mihin mahtoi kaikki jäädä?