Hanskallion scale ajot Vantaalla
Re: Hanskallion scale ajot Vantaalla.
koitan päästä
2014 Nordic scale #6
2014 King of The Devil`s Lair G6 #1
2014 Gate Massacre G6 #3
2014 King of The Devil`s Lair G6 #1
2014 Gate Massacre G6 #3
Tänään noin 9:30 olis tarkoitus käydä Hanskiksessa ajelemassa. Onko ketään kiinnostunut tulemaan mukaan?
Terve!
Onko tuolla Hansakalliossa kuinka usein scaleja pyörimässä? Itse olen tässä hetken aikaa pohtinut scalen ostamista ja olisi kiva päästä livenä katsomaan. Jos joku on sinne menossa, niin laittakaa viestiä tänne tai YV:llä, niin voisin tulla ihmettelemään. Asun itse ~10 km päässä kyseisestä paikasta, niin arki-illat ja kaikki sopii hyvin. 8)
Onko tuolla Hansakalliossa kuinka usein scaleja pyörimässä? Itse olen tässä hetken aikaa pohtinut scalen ostamista ja olisi kiva päästä livenä katsomaan. Jos joku on sinne menossa, niin laittakaa viestiä tänne tai YV:llä, niin voisin tulla ihmettelemään. Asun itse ~10 km päässä kyseisestä paikasta, niin arki-illat ja kaikki sopii hyvin. 8)
-
Volvospede
- Täysi jäsen
Kyllähän siellä on viikottain tullu käytyä, joskus yksin ja enimmillään kait ollu nelisen autoa samaan aikaan ku mä oon ollu. Varmaan siis joskus enempikin. Nyt talvella ajelut ehkä vähän harvemmassa, mutta kyllä siellä tulee käytyä silti ellei kelit tai lumitilanne mene ihan mahdottomaksi. Huomenna ehkä vois käydä duunin jälkeen, mut siinä ei varmaan paljoa ole nähtävää. Mutta tuu ihmeessä joku kerta kun isompi porukka menossa niin näet kuinka mukavaa hommaa tuo scale offailu onkaan!
Voisin koittaa ehtiä kanssa tänään ajamaan.
-
Volvospede
- Täysi jäsen
No hienoo! oisko valotestien aloitus kuudelta hyvä?
Kuudelta vois olla hyvä. Mun lightbar on vielä Itellan hallussa, joten otsalampun avulla joutuu kulkemaan :o .
-
Volvospede
- Täysi jäsen
Onneks oli valot blazerissa, otsalamppu hyytyi hetkessä mutta ajaa näki pelkillä auton valoilla. Lumi oli täysin erilaista kuin edellisissä lumi ajoissa. Nyt ei meinannu päästä pidolla mihinkään ja hanaa antamalla eteni kohtuudella. Jossei muuten niin viimeistään kakkosvaihteella eteni! Tietenkin ajettiin sitten niin kauan samoissa maastoissa että lumi tallaantui / kului pois joten ajaminen helpottui koko ajan. Tosi kiva oli ajaa mutta kylmä ajoi pois jo tunnin ajeluiden jälkeen. Lisää sitten joulun jälkeen jossain vaiheessa.
Mukavaa oli mutta tosiaan hieman haastavampaa lunta tällä kertaa. Katsotaan kunhan menee suojan puolelle niin voi taas mennä kokeilemaan.
Kiitos vielä kerran vara-auton lainaamisesta. Oli juuri niin mukavaa, kuin odotinkin. Täytynee alkaa vähän tutustumaan noihin sähköihin enemmän, jotta tietää sitten mitä sen Vaterran kaveriksi osaa tilata. 8)Brushless kirjoitti: Mukavaa oli mutta tosiaan hieman haastavampaa lunta tällä kertaa. Katsotaan kunhan menee suojan puolelle niin voi taas mennä kokeilemaan.
Viimeksi muokannut JHe, Ti 23.12.2014 00:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Volvospede
- Täysi jäsen
Aikooko kukaan mennä tänne ajamaan enääikinäkoskaanmilloinkaan? Vaikka heti ensvuonna ekapäivä? :D tai sit viikonloppuna?
Kuulostaa suunnitelmalta
-
ristolainen
- Täysi jäsen
- Viesti:
ei mittää loppiaissafareita olis tiedossa?
taisin hajottaa vilkkuvalot autosta, mutta muuten on ajokuntoinen. kai...
taisin hajottaa vilkkuvalot autosta, mutta muuten on ajokuntoinen. kai...
-
Volvospede
- Täysi jäsen
Myös loppiaisena voinee ajaa, vilkkuvaloilla tai ilman. Tietysti jonkinnäköisellä säävarauksella, vesisateessa ei ehkä jaksa lähtee.
Mutta loppiaista ennen on jo päästävä, eli olisiko lähtijöitä nyt to, la vai su? Kellonaikaa ajattelin joskus puolenpäivän aikoihin että näkis päivänvalossa ajella. Uus ottalamppu näköjään saapunee kiinasta vasta juhannuksen nurkilla..
Mutta loppiaista ennen on jo päästävä, eli olisiko lähtijöitä nyt to, la vai su? Kellonaikaa ajattelin joskus puolenpäivän aikoihin että näkis päivänvalossa ajella. Uus ottalamppu näköjään saapunee kiinasta vasta juhannuksen nurkilla..
entäpä huomisillalla? taitaa olla taivalla sen verran valoilmiöitä että näkee ilmankin ajella :D
Onkos ajankohta ajojen suhteen tarkentunut?
huomenna vois onnistua, ei vissiinkään oo sadetta luvassa mutta lumi lienee todennköisesti[font=Verdana]märkää.[/font]
[font=verdana, arial, helvetica, sans-serif]onko esim puolenpäivän aikaa liian aikaisin?[/font]
[font=verdana, arial, helvetica, sans-serif]onko esim puolenpäivän aikaa liian aikaisin?[/font]
Huomista voisi kokeilla jos tosiaan sää sallii. Puolilta päivin sopii. Vapaa päivä kuitenkin niin kellon ajalla ei ole juurikaan väliä.
-
Volvospede
- Täysi jäsen
Puol päivä lienee siis sopiva kaikille, ainakin jos malttaa ottaa tänään kiltisti!
Puoliltapäivää on hyvä niin on vielä valoisaa.