Tsätissä käydyn keskustelun pohjalta pomppas tämmönen idea mieleen.
Eli tähän topikkiin voitaisiin kerätä henkilöitä, yrityksiä, seuroja yms jotka auttavat jollakin tapaa tässä harrastuksessa.
Yrityksistä voisi laittaa vaikka esille liikkeitä tai kauppoja joista löytyy erikoisempaa rakennus materiaalia. Näitä aina aika ajoin tunnutaan kyselevän.
Esimerkiksi voin laittaa itseni.
Kuten tuolta jo on tullut ilmi niin olen tuollaisen 3-akselisen cnc-yrsimen rakennellut. Itselläni ei toistaisieksi sille aivan kauheasti ole käyttöä mutta mikäli täälä jollakin tulee mieleen että tarvitsisi jonkun koneistetun palikan alumiinista, muovista tms niin vapaasti vaan vaikka yksityisviestillä lähestyy. Katsotaan mitä saadaan aikaiseksi.
Muutama kauppa joista itse tullut jotakin haettua
Puuilo (vantaa)
- hyvä valikoima käyttöteräksiä ja työkaluja
Etra (vantaa)
- kumia ja muovia laidasta laitaan.
- jämäpala laarissa suht edullisesti monenlaista pleksiä ja muovia rakenteluun.
Löytyykö tälle ketjulle käyttöä??
Harrastealan Auttajat
Harrastealan Auttajat
Ammattitaidolla sutta ja sekundaa
Ajotyyli on rohkea ja luova.
Sateessa, sumussa ja seittemän pullon simassa
Ajotyyli on rohkea ja luova.
Sateessa, sumussa ja seittemän pullon simassa
Re: Harrastealan Auttajat
Eihän tämä toki turha ketju ole!
Itse voinen sanoa, että tuotan teippauksia niin ikkunoihin, seiniin, autoihin, rekkoihin ja vähän minne vaan.
Myös harrastukseen liittyvät tarrat onnistuu, kunhan orginaalit on edes jotakuinkin painokelpoisia. Lisäksi
painatus suoraan levylle / eri materiaaleille onnistuu. + paidat, hupparit jne...
Yv:llä saa vapaasti "häiritä", jos tarpeita, niin sumplitaan ;)
Itse voinen sanoa, että tuotan teippauksia niin ikkunoihin, seiniin, autoihin, rekkoihin ja vähän minne vaan.
Myös harrastukseen liittyvät tarrat onnistuu, kunhan orginaalit on edes jotakuinkin painokelpoisia. Lisäksi
painatus suoraan levylle / eri materiaaleille onnistuu. + paidat, hupparit jne...
Yv:llä saa vapaasti "häiritä", jos tarpeita, niin sumplitaan ;)
Saku Sarka, RFOT, FIN