Dark Crusherille tästä suuri kiitos. Todella hyvin sommiteltu kokonaisuus, kerrassaan upea toteutus.
Hän on suunnitellut lehden muuten paitsi tekstin osalta.
Dark Crusher lisäsi sinne pari todella hyvää taulukkoa, joista on suuri apu kesken kisan asioita tarkistaessa.
Näitä tullaan painamaan ainakin 50kpl.
Yllä olevia paperiversioita voit nähdä tapahtumissa ja miiteissä.
Siellä voidaan antaa halukkaille myös mukaan. Näitä ei myydä eikä postiteta.
Ja jos jollain on avautumista säännöistä, voi ihan hyvin kirjotella tänne topicin alle. Ei se auta siellä omassa kolossa surra jotain pykäliä.
Mää voin vaikuttaa sääntöihin siinä missä kuka tahansa muukin, eli en muokkaamaan omapäisesti, vaikka itse haluaisin jotain muutoksia.
Niihin vaikuttaa crawlingyhteisö ja kilpailuissa aktiivisesti käyvät (tulevaisuudessa) sekä tapahtumien järjestäjät.
Ja kuten sanottu, nää on joustavat ainakin alkuunsaannin osalta. Suomeen muokkautuu kyllä "omammat" säännöt kunhan ollaan saatu
itse kisailusta esimakua.
Tietoni mukaan näillä kuitenkin mennään ainakin Crawler Punkz Rock&Roll Race 24.5.2008. JaniV tietää siitä paremmin.
Mulle voi avautua huonosta käännöksestä tänne samaan syssyyn. Tiedän että pari kohtaa töksähtelee, mutta olin valmis antaa esiversion
kenelle tahansa luettavaksi ja korjattavaksi, sääli jos nyt tulee valitusta kun ei ottanut versiota.
"En tiennyt siitä?" - voin vaan sanoa, että ole aktiivisemmin foorumilla. Ite en rupee yksitellen soittelee "hei viittisix tarkistaa mun sääntövihkosen pliide.."
Lähti taas vahva setti ;) ;D.
Täältä löytyy samanen vihkonen pdf muodossa (save as).
Nopeimmat jotka imutteli heti upattuani ton, teillä voi olla väärä versio. Nyt on uudempi korjailtu versio linkissä.
Etusivu

1 aukeama

2 aukeama

3 aukeama

Takakansi