Mielläni tulisin jos sattuisi kotihommissa olemaan sopiva rako... Laittakaa infoa koska menette jos vaikka...wecma kirjoitti:Olen tietenkin mukana!Jeepster kirjoitti: safaroinnista puheenollen, teimme wecman kanssa viimeksi kasavuorella aika pitkän lenkin,ylös alas ylös ja alas.
olisiko innostusta tehdä tälläinen enempi safaripainotteinen reissu uudestaan isommalla porukalla? reitti ei ehkä ollut niin kovin haastava, joskin pari hankalampaakin paikkaa oli.
Espoon safarikruisailijat
-
jon.lindgren
- Juniori
Re: Espoon safarikruisailijat
Budjettiluokan 2.2" mönkijä (Maverick Scout)
jon.lindgren kirjoitti:Mielläni tulisin jos sattuisi kotihommissa olemaan sopiva rako... Laittakaa infoa koska menette jos vaikka...wecma kirjoitti:Olen tietenkin mukana!Jeepster kirjoitti: safaroinnista puheenollen, teimme wecman kanssa viimeksi kasavuorella aika pitkän lenkin,ylös alas ylös ja alas.
olisiko innostusta tehdä tälläinen enempi safaripainotteinen reissu uudestaan isommalla porukalla? reitti ei ehkä ollut niin kovin haastava, joskin pari hankalampaakin paikkaa oli.
olisko vaikka huomenna? joskus 12-13 alkaen? ehdotuksia? kyllä mulle tänäänkin käy, mutta tuleeko liian äkkiä? aikaa saanee reissulle varata kuitenkin ainakin 3h
Viimeksi muokannut Jeepster, La 26.04.2014 10:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mulle käy kumpikin päivä. lähen kyllä tänään kuitenkin jonnekkin ajamaan
2014 Nordic scale #6
2014 King of The Devil`s Lair G6 #1
2014 Gate Massacre G6 #3
2014 Gate Massacre G6 #3
-
jon.lindgren
- Juniori
Prkl menin sitten ihmettelemään ääneen pitäiskö terassin aita maalata ja... Pitäkää kivaa, tulen ehkä joku toinen päivä.

Finnish rc crawling series
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Näinkin lyhyellä varotusajalla, kaikki tervetulleita [s]14:39[/s]kasavuorelle safaroimaan
EDIT: 14:50
EDIT: 14:50
Viimeksi muokannut Macce, La 26.04.2014 13:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2014 Nordic scale #6
2014 Gate Massacre G6 #3
2014 Gate Massacre G6 #3
Ehdotan ajoa huomiselle eli sunnuntaille klo 13. Paikkaehdotuksia otetaan vastaan.
Jeepsterin kanssa oli puhetta että voisi taas vetää pidemmän kasavuorisafarin, silleen että ei jumittele yhessä vaikeassa paikassa vaan safaroi ympäriinsä. Löytyi sieltä takapuolelta tosi makea piiitkä mäki jota oli jopa kävellen vaikea päästä ylös paikoittain ja muitakin hienoja paikkoja.
Jeepsterin kanssa oli puhetta että voisi taas vetää pidemmän kasavuorisafarin, silleen että ei jumittele yhessä vaikeassa paikassa vaan safaroi ympäriinsä. Löytyi sieltä takapuolelta tosi makea piiitkä mäki jota oli jopa kävellen vaikea päästä ylös paikoittain ja muitakin hienoja paikkoja.
2014 Nordic scale #6
2014 Gate Massacre G6 #3
2014 Gate Massacre G6 #3
-
jon.lindgren
- Juniori
13 Kasavuori näyttäisi nyt onnistuvan. Safarointi sopii mulle hyvin.
Itse siis tulossa kans. Autot tarvinnee jättää nyt siis siihen urheilukentän parkkiksille jonnekin?
siinä hallin edessä kääntöpaikalla on 4h kiekkopaikkoja, ja siitä kääntöpaikasta aukeaa pieni hiekka-alue, jossa P-merkki, eli sallittua pysäköintiä ilman aikarajaa.
Voi pientä. Tais päästä miu?qaw kirjoitti:![]()
2010 Scale 6
2011 Corri SC 10/2 B Fiinalin 3.
2011 Sportman 5
2011 Corri SC 10/2 B Fiinalin 3.
2011 Sportman 5
Hei mites vappuna mahtaa porukka olla ajomestoilla. Ite ainakin näillä näkymin oon, jos kelit ei ois ihan törkyhuonot ni vois jotain ajon tynkää miettii jollekkin päivälle??
Ammattitaidolla sutta ja sekundaa
Ajotyyli on rohkea ja luova.
Sateessa, sumussa ja seittemän pullon simassa
Ajotyyli on rohkea ja luova.
Sateessa, sumussa ja seittemän pullon simassa
Itse olen ehkä sunnuntaina paikalla, mutta to-la olen @ JKL.
Olen alueilla ja käy suunnilleen kaikki paitsi Lauantai aamupäivä
2014 Nordic scale #6
2014 Gate Massacre G6 #3
2014 Gate Massacre G6 #3
-
jon.lindgren
- Juniori
Mä en pääse, ei saa urheilla kun on kyynpuremat molemmissa jaloissa ???
Juuri ennen kuin lähdettiin sunnuntaina alaspäin kun käveltiin polun viertä taisin astua kyyn päälle. Oli niin mageen näköistä kun autot meni polkua pitkin ettei tullut katsottua jalkoihin. Nyt on kunnollinen turvotus ja kipu, välillä käveleminen on vaikea. Että varokaa... Enskerralla taidan laittaa vaelluskengät jalkaan vaikka olikin eka kerta kun tuli osumaa - ja metsissä on tullut rymyttyä enemmänkin.
Juuri ennen kuin lähdettiin sunnuntaina alaspäin kun käveltiin polun viertä taisin astua kyyn päälle. Oli niin mageen näköistä kun autot meni polkua pitkin ettei tullut katsottua jalkoihin. Nyt on kunnollinen turvotus ja kipu, välillä käveleminen on vaikea. Että varokaa... Enskerralla taidan laittaa vaelluskengät jalkaan vaikka olikin eka kerta kun tuli osumaa - ja metsissä on tullut rymyttyä enemmänkin.
jon.lindgren kirjoitti: Mä en pääse, ei saa urheilla kun on kyynpuremat molemmissa jaloissa ???
:o >:( :-\ :-[ :-X
-
ristolainen
- Täysi jäsen
- Viesti:
Auts. Miten korkealle se otti kiinni?
-
jon.lindgren
- Juniori
Alle 20cm. Oikeessa yksi reikä, vasemmassa kaksi yksittäistä, yksi tupla ja pitkä naarmu. Kaikki tulehtuneita eivätkä olleet yhtään kipeitä sunnuntaina. Luulin hyttysiksi tai jotain vastaava. Niin ja lenkkarit + lyhkäset housut...
Oli tosiaan lauantai-iltana puhe tsätissä että käytäis ajamassa äireenpäivänä porttisafaria.
[font=Verdana]Nyt lähemmäs kaikki (paitsi Tumppi, Jon ja Mika) ovat päässeet porttien ajelun makuun ja huomanneet miten siistiä se on.[/font]
Ja ajatus porttisafarissa on siis yksinkertainen:
- Mennään sinne missä halutaan ajella, laitetaan kerrallaan aina vaikka 5-10 porttia
- Ne pariutuu ketkä haluavat tuomaroida/ajaa
- Riippumattomat kuskit saavat toki ajella portteja/muita mantuja oman mielen mukaan
- Kaikki saa tietty osallistua ajoneuvosta riippumatta.
- Kaikille halukkaille tuomaroidaan pisteet normi kisan mukaisesti
- HUOM: tarkoitus siis vain harjotella tosi rennolla meiningillä ajamista ja tuomarointia!
[font=Verdana]Klo 13 on kyllä ihan liian aikasin, kun meni tässä vähän myöhään Rupiraiderin rakentamisessa (louraiderin toyzuki's/cms/transfercase-alusta ja rupikonnan puskurit, iskarit ja koppa).[/font]
[font=Verdana]Nyt lähemmäs kaikki (paitsi Tumppi, Jon ja Mika) ovat päässeet porttien ajelun makuun ja huomanneet miten siistiä se on.[/font]
Ja ajatus porttisafarissa on siis yksinkertainen:
- Mennään sinne missä halutaan ajella, laitetaan kerrallaan aina vaikka 5-10 porttia
- Ne pariutuu ketkä haluavat tuomaroida/ajaa
- Riippumattomat kuskit saavat toki ajella portteja/muita mantuja oman mielen mukaan
- Kaikki saa tietty osallistua ajoneuvosta riippumatta.
- Kaikille halukkaille tuomaroidaan pisteet normi kisan mukaisesti
- HUOM: tarkoitus siis vain harjotella tosi rennolla meiningillä ajamista ja tuomarointia!
[font=Verdana]Klo 13 on kyllä ihan liian aikasin, kun meni tässä vähän myöhään Rupiraiderin rakentamisessa (louraiderin toyzuki's/cms/transfercase-alusta ja rupikonnan puskurit, iskarit ja koppa).[/font]
Miten olis esim klo 15? Paikkaa saa ehdottaa joku muu, mutta hansiksessa löytyy haastavia paikkoja paljon pienellä alueella mutta mulle käy mikä vaan.
2014 Nordic scale #6
2014 Gate Massacre G6 #3
2014 Gate Massacre G6 #3