Elikkäs perus sawback tulossa.
Sähköiksi tilasin:
Moottori/nopari kombo: novak rockstar35t + novak eiger?
Servo: savöx 1256TGS 20kg
Akku: perus 5000 pötkö..
Henkka kirjoitti: Hienoa, joku muukin on kiinnostunut Sahaselästä. Tätä triidiä pitää kyllä seurata kunhan auton saat. :)
Heh.. Kyl tää sawback on ollu mielessä jo siitä asti, kun julkaistiin..Pisepise kirjoitti:Henkka kirjoitti: Hienoa, joku muukin on kiinnostunut Sahaselästä. Tätä triidiä pitää kyllä seurata kunhan auton saat. :)
x2
Kun vain et rakenna mitään hyllyn koristetta tästä ;D
Rcmart:ista tilasin... Se on yks lemppari kauppoja,Henkka kirjoitti: Mistäs muuten tilailit auton? Brittiliikkeistä näyttäs olevan loppu enkä mielellään tilaa EU:n ulkopuolelta, ei huvita tuon tullin kanssa temuaminen enää tippaakaan.
Saksasta kun löytäisi jostain, mutta eioota näyttäs olevan melko monessa saksalaisessa putiikissakin.. :-\
Kääntyvyydestä ei oo viel mitään tietoa.. Mutta oon Mä jo ihastellu optio osia... Mutta taidan haluta testata ennen, ku rupeen tilailee..Henkka kirjoitti: Mitä nyt olen noita videoita katellu niin vähemmän yllättäen kääntyvyys vakiona on melko onneton. Jopa onnettomampi kuin SCX:ssä vakiona.
Tähänhän on jo saatavilla CVD-vetarit joilla pitäisi saada vakio 32 asteen kääntyvyys 42 asteeseen.
http://www.junfac.com/shop/index.php?ma ... cts_id=588
Taitaa olla pakkohankinta..