Tarkemmin tutkittua tuohan on mitoiltaan lähes täydellinen poikaan nähden.. Pojan löysin huuto.netistä.
Mitat sopis hyvin aikuisen rinnalle..
Elikkäs mites täs ny edetään? Jos mä haluan tuon... Koska Pasi teit tuon kuvan mua varten, niin maksan vaivanpalkkaa...
Sit saan piirrustukset (spostiin)? Ja niillä tilaan tuolta edellä mainitusta osoitteestako?
Nii ja tosiaan se hinta voisi olla sellainen, että otat sitte valmiista tuotteesta kovasti kuvia ja kirjoittelet mielipiteitä materiaalista, desingistä, mitä parannettavaa ja mitä tulisi ottaa tulevaisuudessa huomioon kun piirtelee noita tulostettavia kuvia ;D
Nordic Crawler Design
R2-Design
LT-special parts
NCC ROADS
CRC
Pasi kirjoitti:
Nii ja tosiaan se hinta voisi olla sellainen, että otat sitte valmiista tuotteesta kovasti kuvia ja kirjoittelet mielipiteitä materiaalista, desingistä, mitä parannettavaa ja mitä tulisi ottaa tulevaisuudessa huomioon kun piirtelee noita tulostettavia kuvia ;D
Noniin.. Proline:lle nostan hattua. Tuli paketti samassa ajassa amerikasta postilaatikkoon, kuin lähettäisin suomessa kirjeen jollekkin. Tuli vakuutettuna pika expres kirjeenä.
Hieman jännitti leikellä ja mallailla, mutta näyttäs istuvan kivasti.. Puskuri teipillä fiilistely kuvissa..
Nyt mielipidettä kehiin.. Suunnittelenko tämmöstä vastaavaa tai pelkästään runkoon kiinnikkeet näille,
Vai eikö sovi lookkiin yhtään..?
Puskuri on todella kestävän oloisesta muovista ja laadukkaan oloinen/näköinen. Feikki kita ainoastaan häiritsee, mutta sehän vaihtuisi tottakai oikeaan kitaan...
Siisti oloinen puskin, jos tosin omaan silmään ei jotenkin vaan sovi toi et puskuri loppuu ennen auton kulmaa...ja tää nyt oli vaan mun mielipide.
Eli tosta mallia ja köykämiinistä täysleveä ;)
Rölli kirjoitti:
Siisti oloinen puskin, jos tosin omaan silmään ei jotenkin vaan sovi toi et puskuri loppuu ennen auton kulmaa...ja tää nyt oli vaan mun mielipide.
Eli tosta mallia ja köykämiinistä täysleveä ;)
Tästä löytyy wide versiokin.. Olis ollu auton levyinen, mutta se ei taas mun silmiä miellyttäny..
Ja se olis ehkä ollut liian isohkon oloinen.
Nää on 1:8 autoihin..
Tuo puskuri on auton korin levyinen. Nyt vain pitäisi tehdä noista levikkeistä joustavat, niin kaikki olis just.
Hitto kun on näitä projekteja jo muutenkin liikaa, mutta nämä kuvat saavat miettimään oman newbright jeepin elvytystä...
[06.10.2014 21:26:03] Macce:ja luulin että vinssi oli hajonnu ku ei se jaksanu vinnssata takas pystyyn, mutta turvakaari oli juuttunu jonnekki mustikkapensaaseen