tr4 Wrankku2
Re: tr4 Wrankku2
Ei voi muuta sanoo ku että on se iha hemmetin hieno! 8)
Ny o wrankun kylkiputket paikoillaan.. Ja sanoisinko valehtelematta, että hemmetin siistit.. :)
No on kyllä todella hienot! TYKKÄÄN!!
veerti.e kirjoitti: No on kyllä todella hienot! TYKKÄÄN!!
Kiitos. On mukava kuulla, jos miellyttää muidenkin silmää. :)
Voi jehna.. Olin tilaamassa kirkkaita ikkunoita mun autoon ja Löysin kiinasta erittäin army henkisen muunnos sarjan mun koriin..
(YJ:stä -> CJ:hin)
Kannattaakohan mun edes suunnitella tämmöstä, kun kori on viimosen päälle hienoissa maaleissa..
Mitä jos en saa saman sävyseks...?? Nyt mielipiteitä kaipailisin..

(YJ:stä -> CJ:hin)
Kannattaakohan mun edes suunnitella tämmöstä, kun kori on viimosen päälle hienoissa maaleissa..
Mitä jos en saa saman sävyseks...?? Nyt mielipiteitä kaipailisin..

Minä sanosin että älä rupea pilkkomaan nuin mahtavaa koppaa!
Nuo kylkiputket passaa tuohon niinku nenä päähän! :)
Nii mä veikkaan kans, että ei kannata lähtee pilaamaan..Tronicki kirjoitti: Minä sanosin että älä rupea pilkkomaan nuin mahtavaa koppaa!
Paitsi ellen joskus hommaa vara koria jota leikkelis ja moddailis..
Mutta tuo cj keula olis todella military henkinen.. :(
Ehkä vaan tilaan ne samaan pakettiin, jos joskus ajan auton kalliolta alas tai hommaan varakorin..
Noh kattokaiteet ja ikkunat lähtee ainakin tilaukseen.. Ne blingbling saranat yms lähtee tilaukseen vasta ens palkasta.
Ehdottomasti muutokset koriin, jotta pääset tuosta karmeasta väristä eroon. :)
Ei sillä värillä väliä, mutta noi keulapalat sun on ihan pakko laittaa.
[06.10.2014 21:26:03] Macce:ja luulin että vinssi oli hajonnu ku ei se jaksanu vinnssata takas pystyyn, mutta turvakaari oli juuttunu jonnekki mustikkapensaaseen
Heh. Mä odotinkin, että koskas otetaan värikortti esiin :)Tomy kirjoitti: Ehdottomasti muutokset koriin, jotta pääset tuosta karmeasta väristä eroon. :)
Noh mä voin luvata, että oon väri asioita hieman mietiskelly..
"Jos" joskus kyllästyn tähän teemaan, niin pari vaihtoehtoa on tuolla pääkopassa jo valmiina..

Jess. Siinä on kannustava kommentti.Scrap kirjoitti: Ei sillä värillä väliä, mutta noi keulapalat sun on ihan pakko laittaa.
Mä tilaan palat ja mallailen hieman. Jos istuu helposti ilman "pimppavirityksiä", niin saatan kokeilla asentaa kiinni.. Tarvii kysyä edelliseltä omistajalta värikoodia, jos sattuis muistamaan.
Upeita värityksiä nuo molemmat linkkaamasi autot.
Viimeksi muokannut tr4, To 20.02.2014 16:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.