bartti kirjoitti:
Huom. Kaikki ei aja pelkästään scale luokkia.
Allekirjoittanut loikkii aina mahdollisuuksien tullen ajamaan milloin mitäkin luokkaa.
Monet eivät aja crawling luokkia. Jos sinä siitä pomppimisesta tykkäät se on oma asiasi. Minusta se ei ole kovin mukavaa.
Lisäksi scale on ollut parina viime kautena lähes joka kerta ajettu paljon ennen crawlereita. Joten miksi scalesta ei voisi myös tehdä koko päivän juttua. Tähän mennessä scale porukasta suurin osa lähtenyt jo kotiin, kun päivän tuloksia julkistetaan. Onko tämä sitä "yhteishenkeä", mitä haet?
Montaakos crawl luokkaa ajat 2 vai 3? Entä moneenko scale luokkaan meinasit osallistua? Jos osallistut vain yhteen scale luokkaan, niin eihän tämä vaikuta ajoihisi mitenkään. Mutta jos osallistut useampaan vähentää sinunkin hyppimistä.
Tervetuloa metsätouring.
Eikö ollut juurikin tarkoitus että radoista tulee haastavampia ja porukan olisi tarkoitus oikeesti ajaa vaikeita paikkoja tai jopa vinssata.
Oliko viimekauden scale radat metsä touringia? Miten se että radat ovat ajettavissa molempiin suuntiin muka estää hankalien paikkojen tekoa? Muutamassa kisassa ajelinkin radat "väärään" suuntaan odotellessani, että crawling porukka saa hommansa hoidettua. Jos scalessa meinataan ajaa se perinteinen 5 rataa per luokka, pitää ratoja tehdä 15 kipaletta. Ja koska monet ajavat useampaa luokkaa, en tiedä löytyykö radan tekijöitä tarpeeksi. Aikaakin moiseen tuhrautuu. Molempiin suuntiin ajamalla riittaa minimissään 6 rataa koko poppoolle.
LUE. Vakoillaan kaverin suoritus että ei tarvi ajaa samaan miinaan kun kilpakumppani?
Katsoja on se henkilö joka tulee katsomaan hieno harrastusta luonnon ääressä osallistumatta itse tapahtumaan :P
Nyt kyllä möliset ihan väärälle hepulle. Minä olen varmaan tuomaroinut noin puolet KAIKISTA scale suorituksista viime keudella, joten tullut nähtyä aika monta ajolinjaa esteille. Mutta jos kerran tästä olen saanut epäreilua etua omaan ajoon voin tuomaroinnin lopettaa.
[06.10.2014 21:26:03] Macce:ja luulin että vinssi oli hajonnu ku ei se jaksanu vinnssata takas pystyyn, mutta turvakaari oli juuttunu jonnekki mustikkapensaaseen