Antin ajot.
Re: antin ja spyden ajelut.
Anteeksi etten aiemmin ole vastannut. http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _11T_.html
Kyseessä tuommoinen setti. Toiminut hyvin tähän mennessä. Katsotaan mitä kesä tuo tullessaan :D
Kyseessä tuommoinen setti. Toiminut hyvin tähän mennessä. Katsotaan mitä kesä tuo tullessaan :D
Viimeksi muokannut Antti, Ke 06.03.2013 13:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Antin ajot.
Kävin ajamassa tuossa pihalla tylsyyteeni. Parit kuvat otin ja videokin tulee illalla, kunhan sen ensin leikkelen.

http://www.youtube.com/watch?v=GtNHkjLX ... e=youtu.be
Eiliseltä videota. Vaikea kuvata samalla, kun ajaa.
Eiliseltä videota. Vaikea kuvata samalla, kun ajaa.
Joo ihan hyvin yksinään kuvattu.
Tubee kestää ladata aika kauan 1minuutin videokin tuplaantuu useasti 10-20 kertaa.
Mutta laitan huomenna/tänään uuden videon, mutta tässä muutama uusi foto ja syksyltä pari kuvaa.

Ja niitä syksyisiä kuvia.

Tubee kestää ladata aika kauan 1minuutin videokin tuplaantuu useasti 10-20 kertaa.
Mutta laitan huomenna/tänään uuden videon, mutta tässä muutama uusi foto ja syksyltä pari kuvaa.

Ja niitä syksyisiä kuvia.

mistä olet tehny nuo valon kiinikkeet kopan sisälle
Pienoismallin bensatankista jonka leikkelin sopivaksi tuohon. Ja jos ihan neliön haluaisi, niin EMEK rekan tankkikin sopisi, jos sitä pienentelisi. Mutta moni suositellut näitä umpioita: http://4.bp.blogspot.com/-vk3aMJIicEY/T ... G_1792.JPG En tiedä itse mistä saa ja suomesta ei näyttäisi saavaan niin tein itse. Pitää päivittää nyt parempiin, kun korikin tuli maalattua.
Ja nuo itse kuvut/linssit pitää myös uusia paremmiksi. :)
Ja nuo itse kuvut/linssit pitää myös uusia paremmiksi. :)
Eiliseltä kuvia.

Käväsin ajamassa tänään olisihan noita kuvia enemmän, mutta empä taida jaksaa latailla tänne. ::)

Viimeksi muokannut Antti, Su 28.04.2013 22:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tulipas pitkästä aikaa käytyä ulkoiluttamassa jeeppiä, joten pari kuvaa siitä. ;D Laatuhan on mitä on...
[font=Verdana][/font]
[font=Verdana][/font]
[font=Verdana][/font]
[font=Verdana][/font]Re: Antin ajot.
Tuo alempi kuva on todellä hyvä. Voisi jopa luulla, että kyseessä oikea 1:1 offipeli pimeässä talvisessa metsässä.
[06.10.2014 21:26:03] Macce:ja luulin että vinssi oli hajonnu ku ei se jaksanu vinnssata takas pystyyn, mutta turvakaari oli juuttunu jonnekki mustikkapensaaseen
Kiitän. Sen tyylisen kuvan koitinkin napsasta. Jos sitä tänään taas illalla joutaisi ajamaan, jos jaksaa värkätä taaksekkin päin vaaleaa valoa. :)
Kai tämä jeeppi nähdään ensi kesänä kisoissa?
Nordic Crawler Design
R2-Design
LT-special parts
NCC ROADS
CRC
R2-Design
LT-special parts
NCC ROADS
CRC
Ei näillä näkymin. Tuli tosiaan äsken käytyä ulkoilemassa ja napsittua muutama kuva. ::)

Viimeksi muokannut Antti, La 18.01.2014 02:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.