Aloita avaamalla servon pohjasta 4 ruuvia..

Sen jälkeen nosta pohja irti, sitten ylhäältä kansi, kannattaa pitää servo pystyssä niin näkee miten rattaat olivat siellä.. Ei ne mihinkään lentele.
Nosta ympyröity ratas pois..
Rastitetun rattaan alla voi olla pari ruuvia pitämässä moottoria kiinni.

Sen jälkeen alkaa rattaan modaus.. Punaisella merkitty tappi pitää ottaa kokonaan pois, ettei se rajota pyörimistä ympyrää.

Sitten ylläolevan rattaan pohjassa on yleensä ura tai ristikko. Otat sopivan kokoisen poranterän ja poraat sen pois, ettei se pyöritä enään potentiometriä.
siitäkin kuva...

Itse olen tässä vaiheessa viimeistään ottanut kaikki rattaat pois.. Nyt otat muovikuoren pois.. Eli toisinsanoen: piirilevyn pois..
Nyt laitat servon vastariin kiinni, virrat päälle ja säädät potentiometrin (ympyröity säädettävä tikku kuvasta) oikeaan kohtaan että se on "OFF" asennossa silleen ettei moottori pyöri ollenkaan. Kun saat säädettyä, liimaa potentiometri paikoilleen, ettei se pyöri enään. (itse käytin loctiten pikaliimaa)

Annat sen kuivua ja kasaat servon :)
Sen jälkeen virittelet jonkinmoisen rullan mihin lanka,naru,vaijeri,siima.. Mitä nyt käytätkään, voi kerääntyä.
Itse tein ompelukoneen jostain metallisesta osasta.

Nyt voitkin miettiä mihin haluat sen kiinnittää autossasi ja mennä ajelemaan. :)
Huom.. EN OTA VASTUUTA JOS HAJOTATTE SERVONNE NÄIN