cc-01 Pajero
Re: cc-01 Pajero
Ja palikkaa tilattu. :) Asiateesiltä tulossa alupalikkaa, ohjaus, vetarit, 4linkki säädöillä, kääntöpalat ja iskarikiinnitykset.
Saas nähdä millon saapuu.. Eipä ainakaan kallista ollu kun kaikki maksoi yhteensä 59€posteineen ja sain vielä valosetin kaupanpäälle. ;D pistetään kuvia kun paketti saapuu.
Saas nähdä millon saapuu.. Eipä ainakaan kallista ollu kun kaikki maksoi yhteensä 59€posteineen ja sain vielä valosetin kaupanpäälle. ;D pistetään kuvia kun paketti saapuu.
Onko tähän muuten viritelty lisäjoustoja? Kun katsoo noita venyttely kuvia niin joustaa paljon enemmän kuin oma. En tiedä sitten onko iskareista liemet loppu vai mikä vaivaa kun melkoinen kanki tuo minun Pajero :D
Eteen en ole vielä keksiny mitään, mut taakse tein tollaset korotuspalat.
Tossa näkyy toi ero vakiopaikkaan

Tossa näkyy toi ero vakiopaikkaan

Tuli tehtyä noi kilvetki ;D

Hienohan siitä tulee! Kannattaisi kyllä vaihtaa nuo ajovalojen ledit lämpimän valkoisiin, niin näyttäisi aidommalta. Vähän kalsean näköistä sinistä valoa antaa nuo perusledit! Perus halogeenithän noissa on oikeastikin, kun ei ole varmaan xenon hyväksytyt umpiot! ;D
Totta, värilämpötilan pitäis olla varmaan jotain 4000-4500k paikkeilla, mutta missä niitä myydään silleen että voi värilämpötilan valita? Eri tehokkuuksia oon vaan nähny.. lsävalot on kyllä hyväksytyt, ne saa jäädä.. :-) ja parkit on vaihdettu kirkkaisiin ledeihin, kuten myös rekisterikilven valo ;D

On se hiano :)
http://www.nadenex.fi/online/contents/fi/d137.html
Tuolta löytyy ledeistä valikoimaa myös lämpimän valkoisia..
http://www.nadenex.fi/online/contents/fi/d137.html
Tuolta löytyy ledeistä valikoimaa myös lämpimän valkoisia..
"Real stupidity beats artificial intelligence every time"
"Dude, where`s my shovel!?!"
3x KON
"Dude, where`s my shovel!?!"
3x KON
Kiitosta. :-) itse löysin tollasen vaihtoehdon. Ainakin valaisutehoa pitäis olla riittävästi.
http://www.valokas.fi/fi/home-topmenu-1 ... 00k-detail
http://www.valokas.fi/fi/home-topmenu-1 ... 00k-detail
Hieno pajero tulee kunhan saat kunnon renkaat alle! :)
Mistäs teit valoumpiot takavaloille?
Mistäs teit valoumpiot takavaloille?
Joo.. Renkaita oon odotellut tässä reilu viikon jo eräältä foorumilaiselta. Tosin väliaikaset nekin on, ja niistä tehdään tod.näköisesti talvirenkaat. Ja jos sä innostut An7t1 luopumaan niistä sun renkaista, niin ne käy vallanmainiosti mulle ;) Tossa edellisellä sivulla on takavaloista juttua, tosin tein tänään nekin uusiks kun ei oranssi vilkku miellyttänyt. Kuumaliimalla vaan kasailin semmosen "kopan" sille ledille ettei heijasta ylempiin valoihin.

tossa näkyy myös toi kilpivalopatentti.
tollaset sivuvilkut tekaisin myös, ledistä sahattu vaan pää tasaiseksi, niin sehän näyttää melkein hyvältä. :)Re: cc-01 Pajero

Sellasta settiä tuli autoon, vielä tarvitsee tilata lisää kaikennäköistä hilpettä.
Noi renkaat nyt on kyllä ehkä hieman liian isot.. Kyllähän kaiken sopimaan saa pikku muokkailulla, mutta ehkä pitäis tilata jotkut 100mm paikkeilla olevat:D toki näillä pääsee kirjaimellisesti vaikka perse edellä puuhun.

No nythän siitä hieno tulee. Mahtuuko muuten toi auton vakio rengas tohon vara rengas koteloon?
Jos sen vararenkaan laittais vararengas koteloon mitä hyötyä siitä olis ;D Tulis vaaan turhaa painoa ja näyttäis ulkoapäin samalta ;)jippii kirjoitti: No nythän siitä hieno tulee. Mahtuuko muuten toi auton vakio rengas tohon vara rengas koteloon?
joo, epäilen kyllä että toiset renkaat tulee tilalle, on noi vaan niin liian isot tohon(109mm) ja jos meinasit että ton "vararengaskotelon" tilalle, niin juu menee vakiorengas hyvin, siihen myydään ihan sellasta adapteria millä saa helposti kiinni.. patentoin kyllä jonkun oman jossain vaiheessa.

tänään tuli kokeiltua toisilla renkailla ajoa, kun sovitin korin "hieman" ylemmäs ettei ota kiinni kokoajan.. moottori otti itteensä jostain, ensin tehot katos ja sitte lakkas toimimasta, kuumaks meni ja kumman hajuseks.. tiiä sitte mistä moinen onhan tuolla tosi märkää ja kastuhan se auto toki, mutta eikai se siitä pitäis mikskään mennä. nooh,[font=Verdana][size=78%] uutta tilaukseen vaan.[/size][/font]
moottori leivo eli siis kärähti kun kävi niin kuumana (ainakin mun arvaus) ::)
hinnat nousee ja verot kukuistaa
nii saattaapi olla, en vaan ymmärrä miks yhtäkkiä noin rupes kuumenemaan, kun ei oo aikasemminkaan lämmenny, uutta ei oo kun renkaat ja etuvetarit :o (mitkä vois millääntavalla vaikuttaa).. tekinin comboa oon aatellu jo aikasemminkin, nytpähän sain syyn tilata. ;D eli ei muutakun
Tekin 55t ja FX-R
Tekin 55t ja FX-RRe: cc-01 Pajero
Isommat renkaat ovat ainakin teoriassa raskaammat moottorille.