Espoon safarikruisailijat
-
jon.lindgren
- Juniori
Re: Espoon safarikruisailijat
No voiha :-X
Enpä taida päästä sittenkään...
Enpä taida päästä sittenkään...
Budjettiluokan 2.2" mönkijä (Maverick Scout)
Logistisia ongelmia. Pystyykö Matti koukkaa Riimukallion kautta Hirven ja kuskin kyytiin?
Johan nyt toki. Laita vaikka YV:llä joku osoite minne suunnistan.hukka kirjoitti: Logistisia ongelmia. Pystyykö Matti koukkaa Riimukallion kautta Hirven ja kuskin kyytiin?
koosteena: 19:00 lähto ala-soukan urheilukentän parkkipaikalta ja kaikki kynnellekykenevät autokunnat mukaan!
Yritin kaivella ton sijaintia, saisko jonku katuosotteen siitä läheltä?hukka kirjoitti: koosteena: 19:00 lähto ala-soukan urheilukentän parkkipaikalta ja kaikki kynnellekykenevät autokunnat mukaan!
Sami tulee todnäk mun vanhalla raitilla kans.
Alatörmä 1
-
jon.lindgren
- Juniori
Raitti oli palasina, niin en ehtinyt to. Nyt olisi taas nipussa ja meinasin tänään käydä vähän testailemassa.
Osoitteena Tiistilä, joko tuo tuttu Kalastajanmäen alue, tai sitten Kalastajantien toisella puolella oleva tutkimattomampi alue.
Ajankohtana noin klo 20 alkaen.
Mukaan saa tulla.
nol nel nol 537 64 kaks 6
Osoitteena Tiistilä, joko tuo tuttu Kalastajanmäen alue, tai sitten Kalastajantien toisella puolella oleva tutkimattomampi alue.
Ajankohtana noin klo 20 alkaen.
Mukaan saa tulla.
nol nel nol 537 64 kaks 6
[06.10.2014 21:26:03] Macce:ja luulin että vinssi oli hajonnu ku ei se jaksanu vinnssata takas pystyyn, mutta turvakaari oli juuttunu jonnekki mustikkapensaaseen
Vuan sattupa sopivasti, olin tässä ihan näillä näppäimillä lähdössä itsekin sinnepäin!Scrap kirjoitti: meinasin tänään käydä vähän testailemassa.
Eli kasin aikaan sielläpäin. Soittelen sit.
Erinomaista!
2.2 titusten kohtalon hetki! Jos eivät pidä X-lockeista kiinni saavat lähteä livohkaan.
2.2 titusten kohtalon hetki! Jos eivät pidä X-lockeista kiinni saavat lähteä livohkaan.
[06.10.2014 21:26:03] Macce:ja luulin että vinssi oli hajonnu ku ei se jaksanu vinnssata takas pystyyn, mutta turvakaari oli juuttunu jonnekki mustikkapensaaseen
Viime viikolla oli loistava kolme tuntinen vaihtelevissa maastoissa. Onko ajatuksia, mihin lähdetään tällä viikolla rymyämään?
Torstai sopisi kivasta ja johonkin voisi keritä 19.15-19.30 välillä.
-
jon.lindgren
- Juniori
Mukana!
Jos ei taivas putoa tai jotain...
Soukassa olisi vielä tutkimatonta maastoa ja paikallinen Kasavuorikin melkein parkkiksen vieressä.
Jos ei taivas putoa tai jotain...
Soukassa olisi vielä tutkimatonta maastoa ja paikallinen Kasavuorikin melkein parkkiksen vieressä.
Ehroottomasti.hukka kirjoitti: Viime viikolla oli loistava kolme tuntinen vaihtelevissa maastoissa. Onko ajatuksia, mihin lähdetään tällä viikolla rymyämään?
Käytiin Scrapin kans lauantaina tuol Tiistilässä sen ison tien toisella puolella. Pakko sanoa että oli kyllä huikein ja isoin 2.2 rällästyspaikka tähän asti! Ihan huikee mesta!
En tiä jaksaako heti uudestaan sinne. Oon tainnut ehdottaa suurimman osan viimeaikojen paikoista, joten joudutte nyt kyllä ihan itsenäisesti te päättämään missä ajetaan ::)
Ihan huikee mesta kuulostaa just meidän jutulta :D
Sorry - täytyykin peruuttaa omalta osalta huomiset ajot. Mulle onkin järjestetty vähän muuta ohjelmaa.
Ei siis hätää, ajot on torstaina, ei huomenna, niin pääset varmaan just hyvin! ::)hukka kirjoitti: Sorry - täytyykin peruuttaa omalta osalta huomiset ajot. Mulle onkin järjestetty vähän muuta ohjelmaa.
Kiitos! Ollaan taas oikeassa päivässä, mutta ei pelastanut ajoja minun osalta - Silti hengessä mukana, pitäkää kivaa :DMatti Niemelä kirjoitti:Ei siis hätää, ajot on torstaina, ei huomenna, niin pääset varmaan just hyvin! ::)hukka kirjoitti: Sorry - täytyykin peruuttaa omalta osalta huomiset ajot. Mulle onkin järjestetty vähän muuta ohjelmaa.
Jää viikonlopun kisat väliin, joten pakko tulla to ajelemaan. Katsotaan jos ripsawit pysyy axialin beadlockeilla.
Missäs me sitten ajellaan? Ne Soukan mestat jäi viimeksi minulta käymättä.
Missäs me sitten ajellaan? Ne Soukan mestat jäi viimeksi minulta käymättä.
-
jon.lindgren
- Juniori
Muuten hyvä mutta kuljetuskalusto on muussa käytössä. Jaksaisiko joku hakea mut Espoon Tuomarilasta?
Mää voin. Laita YV:llä osotetta.jon.lindgren kirjoitti: Muuten hyvä mutta kuljetuskalusto on muussa käytössä. Jaksaisiko joku hakea mut Espoon Tuomarilasta?
- Matti