Olen Risto Turusta. 1984 syntynyt ja kahden pienen pojan isä.
Olen täydellisen noviisi mitä rc-autoihin tulee. Pari vuotta asuttiin Raision Kerttulan radan vieressä ja siellä muutaman kerran katselin autojen menoa ja mielenkiintoiseltahan se vaikutti. Jotenkin ei vaan ihan täydellisesti iske, ellei pienois-/virtuaalimaailmassa taviotella autenttisuutta, joten mielenkiinnosta huolimatta jääneet autot kauppaan. ...Kunnes sitten eräs, tämänkin foorumin käyttäjä, vihjasi scale-autoista ja asiaa tutkiskeltuani olin myyty.
Kuten todettu, tietoa ei ole juuri mitään ja kokoajan nettiä kahlatessa tulee vastaan uutta tietoa (ja paljon!). Tähän kun lisätään olemattomat kädentaidot, niin fiksu ei ehkä hassaisi vähiä rahojaan tähän harrastukseen, mutta kokeillaan nyt kuitenkin. Lisätään vielä malttamattomuus ja pitkäjänteisyyden puute, niin alkaa jo melkein kaduttaa ostos. Toivottavasti innostus ei lopahda ihan heti!
Rc-autoharrastus on siis varsin alkutekijöissä vielä; tässä tämän hetkinen "kuva" autosta:

Auto siis vielä nyt kirjoitushetkellä matkalla. Käsittääkseni aika perusvarma aloittelijan hankinta tuli kuitenkin tehtyä ja Saksasta on siis tulossa SCX-10 Wrangler Unlimited KIT.

Kunhan saan auton käsiini niin sitten täytyy pikkuhiljaa alkaa keräämään kaikkea muuta, että pääsisi joskus ihan pihallekin asti kokeilemaan. Käytettyjä osiakin ostan mielelläni jos jollakulla ylimääräisenä on.
Toivottavasti saan täältä kokeneemmilta apuja sekä vinkkejä!