Espoon safarikruisailijat
Re: Espoon safarikruisailijat
Nyt ei pääse kun perheen piti livahtaa mökille mutta eivät läheskään torstaina vaan vasta perjantaina :-\
2012 Finnish scale #3
2012 Nordic scale #2
2013 Supercrawl 1.9 crawler #2
2013 Nordic scale #3
2014 Nordic scale #1
2014 nordic 1.9 crawler #1
2014Â Finnish scale class2 #1
2012 Nordic scale #2
2013 Supercrawl 1.9 crawler #2
2013 Nordic scale #3
2014 Nordic scale #1
2014 nordic 1.9 crawler #1
2014Â Finnish scale class2 #1
Mun puolesta.hukka kirjoitti: Onko kasavuori paikka illan tohinoille?
Onko ketään muita tulossa? Kyselin Samia mukaan vanhalla Wraithilla mutta eipä viel vastaillut mitään.
Jon on myös tulossa
Pitäiskö tuolla käydä joskus kääntymässä?
http://www.rc-offi.net/smf/https://www. ... ic.php?t=4
Ei näytä iihan hirveen 2.2 ystävälliseltä, mutta siinäpähän kärsin. Ellei hontso rokkaa tuolloin jo raittilinkuilla.
http://www.rc-offi.net/smf/https://www. ... ic.php?t=4
Ei näytä iihan hirveen 2.2 ystävälliseltä, mutta siinäpähän kärsin. Ellei hontso rokkaa tuolloin jo raittilinkuilla.
-
kalu metalliin
- Nyyppä
Moi koskas olis lähtiöitä ajelemaan? Olis kiva lähteä porukan mukaan testaamaan omaa ajokkia :)
T.Misku
T.Misku
Mä voin lähtee lomalaisena vaikka erikseen sun kans tällä viikolla jos ei saada muuta organisoitua. Varmaan saisin työkaverin mukaan ajeleen mun vanhalla wraitilla. Nyt oon kotikonnuilla mut tos huomisen jälkeen sopii.
-
kalu metalliin
- Nyyppä
No perskules sepäs kävi nopeesti ;) missä olisi hyvä kruisailla? Itse lähden liikenteeseen Hölmölästä ;)
Matinkylässä Tiistilässä on hyvä paikka. Tosin monesti parkkipaikkarajoittunut.
Holmankorpi vähän Matinkylästä pohjoiseen on myös ihan ok, tosin melkeen sanoisin että parempi 1.9:lle kun 2.2:lle.
Parhaat 2.2 maastot on toistaiseksi löytynyt Kasavuorelta Kauniaisista.
Lisäksi Haukilahden vesitornin tienoilla on ihan hyviä paikkoja, tosin ehkä hitusen enempi 1.9:lle kun 2.2:lle.
Holmankorpi vähän Matinkylästä pohjoiseen on myös ihan ok, tosin melkeen sanoisin että parempi 1.9:lle kun 2.2:lle.
Parhaat 2.2 maastot on toistaiseksi löytynyt Kasavuorelta Kauniaisista.
Lisäksi Haukilahden vesitornin tienoilla on ihan hyviä paikkoja, tosin ehkä hitusen enempi 1.9:lle kun 2.2:lle.
Ilmoittautukaas Espoon joukot miten teille sopii loppuviikon illat? ke-pe joskus 19 jälkeen varmaan, kun on ollut tapana.
-
jon.lindgren
- Juniori
Multa näyttää tämän viikon ryömimiset jäävän väliin :(
Budjettiluokan 2.2" mönkijä (Maverick Scout)
tämä viikko menee mökkeillessä.
-
kalu metalliin
- Nyyppä
Kyllä mulle käy ens viikollakin, loma jatkuu,,,,autohan on Wraith mitä olis tarkoitus ulkoiluttaa ensi kertaa.
Tällä viikolla voisin lähteäkkin.
Onko to klo 19?
Löytyi muuten tuosta tien toiselta puolelta aika kivat kalliot. Parkkipaikat on ongelma, koska niitä ei ole. Voihan tuonne Kalastajanmäelle jättää auton ja kävellä tien yli. Tai sitten on tuossa kohtuu lähellä lakaisukoneiden hiekankaatopaikka, jossa ei tällä hetkellä taida hirveästi olla menoa. Aika näkyvällä paikalla ja kait aika laiton parkkipaikkana. Suomenlahdentien ja Kalastajantien risteyksessä.
Onko to klo 19?
Löytyi muuten tuosta tien toiselta puolelta aika kivat kalliot. Parkkipaikat on ongelma, koska niitä ei ole. Voihan tuonne Kalastajanmäelle jättää auton ja kävellä tien yli. Tai sitten on tuossa kohtuu lähellä lakaisukoneiden hiekankaatopaikka, jossa ei tällä hetkellä taida hirveästi olla menoa. Aika näkyvällä paikalla ja kait aika laiton parkkipaikkana. Suomenlahdentien ja Kalastajantien risteyksessä.
[06.10.2014 21:26:03] Macce:ja luulin että vinssi oli hajonnu ku ei se jaksanu vinnssata takas pystyyn, mutta turvakaari oli juuttunu jonnekki mustikkapensaaseen
Juu, alustavasti sopii to klo 19.
-
kalu metalliin
- Nyyppä
Ilmoittaudun mukaan ajelemaan!
Minne mennään kruisimaan?
[06.10.2014 21:26:03] Macce:ja luulin että vinssi oli hajonnu ku ei se jaksanu vinnssata takas pystyyn, mutta turvakaari oli juuttunu jonnekki mustikkapensaaseen
Mulla on sellanen kutina et käyn tänään pyörähtään Haukilahdessa vesitornin juurella kun jäi pikkusen vajaaksi muistikuvat millasta maastoa siellä kaikkineen on.
Raportoin löydökseni.
Raportoin löydökseni.
No enhän mä mitään reissua aikaseksi saanut.
Kun mitään ei ole vielä ehdotettu, ehdotan tuota perus Tiistilää.
Sami ilmoitti ettei kerkiä mökiltään tänne ajeleen, kyselen toista työkaveria joka asuu aivan siinä metsän vieressä jos sitä kiinnostais tulla ajeleen. Ei se ole näitä harrastanut eikä varmaan tule harrastamaankaan, mutta on osoittanut mielenkiintoa tulla kokeilemaan. Saatais siitä kolmas/neljäs raitti mukaan.
Kun mitään ei ole vielä ehdotettu, ehdotan tuota perus Tiistilää.
Sami ilmoitti ettei kerkiä mökiltään tänne ajeleen, kyselen toista työkaveria joka asuu aivan siinä metsän vieressä jos sitä kiinnostais tulla ajeleen. Ei se ole näitä harrastanut eikä varmaan tule harrastamaankaan, mutta on osoittanut mielenkiintoa tulla kokeilemaan. Saatais siitä kolmas/neljäs raitti mukaan.
OK.
Nähdään siinä 19 nurkilla.
Rupes just vähän ropiseen, et jonkinlainen sadevarustus vois olla perusteltua.Scrap kirjoitti: OK.