scx-10 honcho
Re: scx-10 honcho
Paas kuvaa servosta rungossa niin voin kopsata sen itellenikin. Ei ole kerenny tuotakaa asiaa edes miettimää.
Crawling since 2008.
tolla sarjalla sen sinne istutin ja hyvin tuntus toimivan
Team Savon Mafia (axial cj7)
nyt pitäs rueta taistelemaan tuon ohjauksen kanssa. kun ei oikeen toimi niinkun itse haluisin. mutta ei muutakun testiä ja lisää testiä, sillein sen saa toimimaan!
toinen asia ois uuden korin hommaaminen tuohon autoon, kun rupee oleen toi entinen jo hieman kulahtanu ja nähty!
toinen asia ois uuden korin hommaaminen tuohon autoon, kun rupee oleen toi entinen jo hieman kulahtanu ja nähty!
Mikko T:n jeep comache
nyt ois uus kori, mut en saa kuvia tänne jostain syystä!!!!!
Mikko T:n jeep comache
juu en tiedä mikä nyt mättää mut ei vaan tunnu onnistuvan. no olkoon kuvat laittamatta sitten!
Viimeksi muokannut Mikko T., Ti 29.05.2012 12:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
qawille kysymys!!! onko tuo kuvassa näkyvä puskuri kisa laillinen???? siis mikä tuolla alla on jemmassa!
Nyt on kyllä hankala kuvasta hahmottaa leveyttä, muutenhan tuo on ok (kova ja kiinni rungossa)
Finnish rc crawling series
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
no puskuri jää noin 15mm kori ulkomitoista vajaaksi! eli siis täyttänee säännön mukaisuuden. tuo lava kehikko lienee 6piste turvakehikko vai kuinka tuo tulkitaan???
scale pisteet tällä hetkellä laskujeni mukaan 18 ennen rengas vähennystä
En ole varma...Qaw kertokoot totuuden.Mikko T. kirjoitti: no puskuri jää noin 15mm kori ulkomitoista vajaaksi! eli siis täyttänee säännön mukaisuuden. tuo lava kehikko lienee 6piste turvakehikko vai kuinka tuo tulkitaan???
Itse olen laskenut niin että....

A olisi 1 piste (rivi) kaari
B olisi 2 piste (rivi) kaari
Mun ajatus oli että eihän oikeassa elämässäkään voi A tapauksessa käyttää pelkkää pääkaarta ilman tukipuita.
Näin taisi olla tulkinta US säännöissäkin, vaikka niitä muutoin ei pidäkkään sekoittaa omiimme.
Mutta tämä nyt oli vain mun ajatuksia ja kuten olen ittelleni laskennu
DRIVE HYBRID
I need your Gas
I need your Gas
Kennen kuvista a = 4-piste ja b = 6-piste. Lasketaan kaaren kiinnityspisteiden määrästä.
Eli tässä autossa on kyllä 6 pisteen kaari, mutta sehän on lavalla eikä matkustajia suojaamassa. Laskisin siis tässä tapauksessa lavakaareksi eli -1p.
Eli tässä autossa on kyllä 6 pisteen kaari, mutta sehän on lavalla eikä matkustajia suojaamassa. Laskisin siis tässä tapauksessa lavakaareksi eli -1p.
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Eli.
Jos Mikko tuosta jatkaa noita kaaria hytin sisäpuolelle nii tuosta tulee 8 pisteen turvakaari?
Vai pitääkö lavalla olla penkit jotta säännöt täyttyisi.
Samanlaista haittaahan auton käyttäytymiselle on oliko sen kaaren alla penkki tai jerrykannu :-)
Jos Mikko tuosta jatkaa noita kaaria hytin sisäpuolelle nii tuosta tulee 8 pisteen turvakaari?
Vai pitääkö lavalla olla penkit jotta säännöt täyttyisi.
Samanlaista haittaahan auton käyttäytymiselle on oliko sen kaaren alla penkki tai jerrykannu :-)
DRIVE HYBRID
I need your Gas
I need your Gas
Jep sääntö ei ole taaskaan aukoton. Jokainen kuitenkin varmasti ymmärtää, että säännöissä on haettu erikseen turvakaarta ja lavakaarta. Aika poikkeuksellinen rakennelma lavalle tällainen, eikä välttämättä kovin scalemainen.
Joissain kisoissa on J-P H:n Land Roverin kovaa lavan kattoa tuolkittu lavakaaren pistein. Minusta se on siis tällekin autolle oikeudenmukainen tulkinta.
Viimeinen sanahan on kilpailun järjestäjällä, minä vaan kerron sääntötulkintoja niinkuin olen ne ajatellut :)
Joissain kisoissa on J-P H:n Land Roverin kovaa lavan kattoa tuolkittu lavakaaren pistein. Minusta se on siis tällekin autolle oikeudenmukainen tulkinta.
Viimeinen sanahan on kilpailun järjestäjällä, minä vaan kerron sääntötulkintoja niinkuin olen ne ajatellut :)
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Tämä auto sitten eksyi takasin minulle ja rakentelu jatkuu. Ideoita tullu vuoden aikana lisää ja niitä sitten toteuttamaan
Tervetuloa takaisin.Mikko T. kirjoitti: Tämä auto sitten eksyi takasin minulle ja rakentelu jatkuu. Ideoita tullu vuoden aikana lisää ja niitä sitten toteuttamaan
2012 Finnish scale #3
2012 Nordic scale #2
2013 Supercrawl 1.9 crawler #2
2013 Nordic scale #3
2014 Nordic scale #1
2014 nordic 1.9 crawler #1
2014Â Finnish scale class2 #1
2012 Nordic scale #2
2013 Supercrawl 1.9 crawler #2
2013 Nordic scale #3
2014 Nordic scale #1
2014 nordic 1.9 crawler #1
2014Â Finnish scale class2 #1
Kiitoksia vaan bartti. Mukava taas jatkaa projektia eteenpäin pitkän tauon jälkeen
Ja mitähän kivaa olet keksinyt??? 8)
Axial xr10 | Axial ax10 | Axial Wraith | 2x Tamiya Mini | Tamiya tt-01 bmw | Sävox | Spektrum | Castle creation |