"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

RC4WD vinssin kytkentä

Servot, vastaanottimet, lähettimet etc

0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä: 0

Matti N
DIG-taattori

RC4WD vinssin kytkentä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Hei,

Aamulla kävin hakeen postista RC4WD Bulldog 9300XT vinssin.

Mietin vaan että miten tuo pitäisi kytkeä stokkimuodossa olevaan SCX10:iin. Eli perus AE-2 nopari ja 27T harjallinen.

Mulla löytys hyllystä tällanen. Olisko siinä järkeä, jos ESC:n virtaliittimeen lisäis tuon kiinni ja ottais vinssin virran tuosta?

Auton vastariksi päivittyy tällainen. Voiko tuosta ottaa suoraan vinssin virran, ilman tuota UBECia?

Vähän tyhmiä, epämääräisiä kysymyksiä, mut jos joku osais vähän avittaa :) Aika moni näitä on kuitenkin viritellyt.

Tänks!
qaw
Legendaarinen!
Viesti:

Re: RC4WD vinssin kytkentä

Viesti Kirjoittaja qaw »

Vinssille virta haaroitettuna akkuliittimeltä (tai jos akku on 3s niin bec väliin tai oma 2s akku vinssille).

Ja ohjausjohto sitten vastariin.
Finnish rc crawling series
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Matti N
DIG-taattori

Re: RC4WD vinssin kytkentä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

qaw kirjoitti: Vinssille virta haaroitettuna akkuliittimeltä (tai jos akku on 3s niin bec väliin tai oma 2s akku vinssille).

Ja ohjausjohto sitten vastariin.
Niinjoo, siinähän on tosiaan oma liitin itse moottorin virralle ja sitten itse ohjain saa vastarilta virran. Ach so.

Taidampa tehdä välipalikan akkujohtoon ettei tarvi sen jälkeen kolvata enää sen takia mitään. Eli siis vaan M ja F XT60:t parin johdonpätkän päihin ja nappaa välistä ton vinssin virran.
Vastaa Viestiin