Kumit irti vanteelta?
-
OffiOsku
Kumit irti vanteelta?
Miten olette ottaneet kummit pois vanteilta?
Kun ne on jotenkin liimattu. ???
Kun ne on jotenkin liimattu. ???
-
JaniV
Vs: Kumit irti vanteelta?
Keität n.20-40 minuuttia ja sitten hanskat kädessä nykimään. Jos ei vielä lähde niin keität pidempään.
-
assoracing
- DIG-taattori
Kokeilin tuota juttua noihin HiLiftin vanteisiin ja voin sanoa että soikeet tuli ;D ..Mut polttisrossi kumit lähtee helpostti tuolla menetelmällä ku vanteet paksumpaa materiaaliiiJaniV kirjoitti: Keität n.20-40 minuuttia ja sitten hanskat kädessä nykimään. Jos ei vielä lähde niin keität pidempään.
#4 2.2 Nordics  2012
#1Â 2.2Â Â RC-OFFIÂ Â 2011
#4 2.2  Nordics  2011
#1Â 2.2Â Â RC-OFFIÂ Â 2010
#5 2.2  Nordics  2010
#1 1,9  Scale    2009
#teamtsavolainen
#1Â 2.2Â Â RC-OFFIÂ Â 2011
#4 2.2  Nordics  2011
#1Â 2.2Â Â RC-OFFIÂ Â 2010
#5 2.2  Nordics  2010
#1 1,9  Scale    2009
#teamtsavolainen
-
RunWild81
Saunassa saa kanssa jotenkin irtoamaan, kumit mukaan ja maratonlöylyjä vaan :D
Joo toi lämmitys tekniikka on hyvä mutta ei kaikille vanteille, juurikin toi soikeeksi menemisen vaara.
Tuota lämmitys teknikkaahan käytetään jopa ihan uusien vanteiden pehmittämiseen jolloin niistä tulee elastisempia ja ei halkee niin nopeasti kun kovat, esim FG auton spoilerin kun keitti niin se ns pehmeni ja kesti paremmin katonkautta heitot.
Tuota lämmitys teknikkaahan käytetään jopa ihan uusien vanteiden pehmittämiseen jolloin niistä tulee elastisempia ja ei halkee niin nopeasti kun kovat, esim FG auton spoilerin kun keitti niin se ns pehmeni ja kesti paremmin katonkautta heitot.
Viimeksi muokannut niemma-2, To 14.02.2008 22:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
---Sinne mennään mihin päästään---
Itse oon repiny muutamat kumit vanteilta ja hyvin lähtenyt (tosin palasia on jäänyt ja revityt kumit osittain käyttökelvottomat). Pitää muistaa repimisen jälkeen hioa hyvin liimapinta, että uudet kumit pysyy hyvin kiinni.
Ite aina pistän lillumaan isopropanoliin tai asetooniin. Isopropanolissa yön yli niin liimat on justiin hyvin lähteny. Asetoonissa ei tartte niinkään kauaa liotella. Paha vaan jos on maalatut/kromiset vanteet, maalit kyllä lähtee samaa tahtia :D
Älä ota sitä vakavasti
-
Mountaineer
- Juniori
- Viesti:
Mie huiluttelin hanan alla kuumassa vedessä ja ei tarttenu kauan aikaa huilutella ku alkoi irtoamaan
kumivanteelta..
kumivanteelta..
Maasturia ei pidättele muu kuin luonnonsuojelija,mutta eihän sekään ole este vaan hidaste...4WD IS ALL YOU NEED!!!!!!
[quote="Mountaineer"]
Mie huiluttelin hanan alla kuumassa vedessä ja ei tarttenu kauan aikaa huilutella ku alkoi irtoamaan
kumivanteelta..
[/quote]
körh.... koskas on alettu valmistaan kumisia vanteita?? ;) öh oli ihan pakko repästä tylsyyteen.
kumivanteelta..
[/quote]
körh.... koskas on alettu valmistaan kumisia vanteita?? ;) öh oli ihan pakko repästä tylsyyteen.
---Sinne mennään mihin päästään---
-
Mountaineer
- Juniori
- Viesti:
Hyvä huomio niemma....Tollasta tulee ku puol unessa kirjoittelee.... ;)
Maasturia ei pidättele muu kuin luonnonsuojelija,mutta eihän sekään ole este vaan hidaste...4WD IS ALL YOU NEED!!!!!!
-
jesi
Mä olen lukuisia kertoja kokkaillut rengassoppaa, yli tuntia per rengas ja yksikään wanne ei ole menny v*tuiksi.
Toki materiaaleissa on eroja.
Voimaa kun alkaa käyttämään, niin on yleensä rengas päreinä.
Apuna olen käyttänyt fillarin muovisia rengasrautoja =)
Toki materiaaleissa on eroja.
Voimaa kun alkaa käyttämään, niin on yleensä rengas päreinä.
Apuna olen käyttänyt fillarin muovisia rengasrautoja =)