Ottaa kupoliin topic
Re: Ottaa kupoliin topic
Juu turha noista on räyhätä, pien uhkaus riittää :) ja omaan pöljyyteen menee, kun olishan mun pitäny arvata kun poika uuden puhelimen sai (14.10-12) jossa paljon paremmat ominaisuudet entä vanhassa kapulassa, pelejä oli ladannu aika reilusti.
Jos itte ipanana pöljänny niin ei voi moittia jos isänsä poika :) Poikahan ajoi joskus 6v mun pajerolla autotallin seinään, ei voinu moittia, kun itte ajoin saman ikäisenä tädin minin tallin senään.
Jos itte ipanana pöljänny niin ei voi moittia jos isänsä poika :) Poikahan ajoi joskus 6v mun pajerolla autotallin seinään, ei voinu moittia, kun itte ajoin saman ikäisenä tädin minin tallin senään.
Säännöt, mitkä ei selvästikään koskea kaikkia >:(
-
Eagle-no1
[quote="hyrsleri"]
[/quote]
X2
[/quote]
X2
Toiset elävät miten haluavat...Eagle-no1 kirjoitti:hyrsleri kirjoitti: Säännöt, mitkä ei selvästikään koskea kaikkia >:(
X2
...toiset miten uskaltavat.
:-)
DRIVE HYBRID
I need your Gas
I need your Gas
Voisihan sitä itsekin mutta sen jälkeen bannit kutsuu...
Minkäs teet kun pärstäkerroin on niin perkeleen pieni omalla kohdalla.
Minkäs teet kun pärstäkerroin on niin perkeleen pieni omalla kohdalla.
ARGH!!!!!!!
GT5 tuli pelattua muutama tunti ja sitten meni tallennusvaiheessa jumiin. Buuttasin koneen ja nyt ilmoittaa ettei löydä tiedostoa. Sinne hävisi ne muutaman tunnin lisenssiajot PRKL!!!
GT5 tuli pelattua muutama tunti ja sitten meni tallennusvaiheessa jumiin. Buuttasin koneen ja nyt ilmoittaa ettei löydä tiedostoa. Sinne hävisi ne muutaman tunnin lisenssiajot PRKL!!!
Se on vaan tietokonepeli. Relaa!
Tomy ei selvästikään pelaa..Tomy kirjoitti: Se on vaan tietokonepeli. Relaa!
Crawling since 2008.
Samaa mietin. Jos on vielä saanut kullattua noita lisenssikokeita niin osaan kyllä samaistua ..tutukseen. Mut äkkiäkös ne uudestaan pelaa kun on uutuuttaan natiseva ratti :PHenkka kirjoitti:Tomy ei selvästikään pelaa..Tomy kirjoitti: Se on vaan tietokonepeli. Relaa!
Ratin saa huomenna tai ylihuomenna....ei jaksa padilla pelata enää...vkl odotellassa...
Eikö tohon saa huijauskoodeja?
Mä en vaan jaksannu aikanaan noita rallipelien kokeita ajaa loppuun...
Joitain on aina hyvä pelata jotta pääsee peliin sisään.
Mul on suurempi halu ajaa kilpaa kuin kituutella jollain vajaavetosella joitain arcade ratoja kunnes saa ne pisteet.
Kaikki huijauskoodit vaan suoraan koneeseen ja nauttii pelin kaikista ominaisuuksista.
Kyllästyn siihen kuitenkin ennenkuin kaikki 'merkit' olis ajettu jotta kaikki olis auki.
Rallissa voi kyl ajaa jonkun MM sarjan, mut sen jälkeen se on jo nähty.
Mä en vaan jaksannu aikanaan noita rallipelien kokeita ajaa loppuun...
Joitain on aina hyvä pelata jotta pääsee peliin sisään.
Mul on suurempi halu ajaa kilpaa kuin kituutella jollain vajaavetosella joitain arcade ratoja kunnes saa ne pisteet.
Kaikki huijauskoodit vaan suoraan koneeseen ja nauttii pelin kaikista ominaisuuksista.
Kyllästyn siihen kuitenkin ennenkuin kaikki 'merkit' olis ajettu jotta kaikki olis auki.
Rallissa voi kyl ajaa jonkun MM sarjan, mut sen jälkeen se on jo nähty.
DRIVE HYBRID
I need your Gas
I need your Gas
Tänään sain myytyä assoni ja olin ostamassa kauan haaveilemani truggyn.
Kaikki oli siihen asti hyvin että tuli viesti jossa sanottii : Valitettavasti myin auton juuri :o
Kaikki oli siihen asti hyvin että tuli viesti jossa sanottii : Valitettavasti myin auton juuri :o
Eilen palattiin kouluun kahden kuukauden työssäoppimisen jälkeen ja tänään oli ensinmäinen tunti jolla tehtiin opinnäytetyötä.
No kiva kun opettaja sano, että komponentteja ei ole vielä tilattu opinnäytetöitä varten ja ne tilataan kahden viikon kuluttua ja komponenttejen saapumiseen kuluu noin viikko.
Varmaan pääsen tuota noparia vasta rakentaa ensi vuoden puolella ja itse opinnäytetyötä en voi enään kirjoittaa, koska olen tullut siinä siihen pisteeseen, että jos haluan kirjoittaa lisää niin pitää rakentaa tuo nopari loppuun.
Elikkä nyt ollaan sitten neljä viikkoa koulussa tekemättä yhtään mitään.
No kiva kun opettaja sano, että komponentteja ei ole vielä tilattu opinnäytetöitä varten ja ne tilataan kahden viikon kuluttua ja komponenttejen saapumiseen kuluu noin viikko.
Varmaan pääsen tuota noparia vasta rakentaa ensi vuoden puolella ja itse opinnäytetyötä en voi enään kirjoittaa, koska olen tullut siinä siihen pisteeseen, että jos haluan kirjoittaa lisää niin pitää rakentaa tuo nopari loppuun.
-Offroad Team Metsäkeijut-
-MMC-
-MMC-
Meillä koulussa sama juttu. Alotin telee valoja ja vilkkuja rc autoon kun näytti ohjeet olevqn. sitten aloitin työn ja yli puolet puuttui osista. Tilata voi vasta ens vuonna koska koulu säästääHansmo kirjoitti: Eilen palattiin kouluun kahden kuukauden työssäoppimisen jälkeen ja tänään oli ensinmäinen tunti jolla tehtiin opinnäytetyötä.
Noo nythän sinulla on aikaa rakentaa niitä valo-ohjaimia ja opiskella ääniboksin tekoa. :)Hansmo kirjoitti: Elikkä nyt ollaan sitten neljä viikkoa koulussa tekemättä yhtään mitään.
-
i am 2 fast 4 you
- Täysi jäsen
Tuo myräkkä ja tuo valkoinen mönjä.
Nyt ei jaksa enää mitkään pleikkaripelit tai pieni lumisade vituttaa...

"Real stupidity beats artificial intelligence every time"
"Dude, where`s my shovel!?!"
3x KON
"Dude, where`s my shovel!?!"
3x KON
-
Zarizi Tech
- Moderator
- Viesti:
[quote="R2"]
[/quote]
...Voi vittu...
[/quote]
...Voi vittu...
Samu Sarka, RFOT, FIN
Member of ERCCA
Extreme Route Crawlers
5x World Champion
18x European Champion
30x Nordic Champion
3x Sudics Champion
28x Finnish Champion
3x German Champion
2x US Champion