Model expo 2013
Model expo 2013
Pienoismallimessuthan ovat taas 26.4. - 28.4.2013.
Pasin ja Lassen kanssa oli puhetta että pitäisikö alkaa miettimään lähteekö RC-offi osastolla tuonne.
2 vuottahan taitaa taukoa ollut. En muista kenen kanssa oli kesällä kisoissa puhetta, mutta viimeksi kun osasto oli tuolla niin harrastajia lajin pariiin taisi tulla muutamia, kuten esim allekirjoittanut.
LRCC:n rataelementit olisivat käsittääkseni käytettävissä, logistiikka lienee järjesteltävissä kyllä jos tuonne päätetään lähteä.
Yksi asia mitä olen miettinyt niin olisiko yhteistyössä RC-työkonefoorumin porukan kanssa mitään ideaa? Olisiko esimerkiksi scalemiehille ajeltavaa heidän hiekkakasoissaan.. Ongelmanahan tietty on mittakaava ero heidän laitteisiinsa, 1:10 vs 1:14..
Ideoita, ajatuksia...
Pasin ja Lassen kanssa oli puhetta että pitäisikö alkaa miettimään lähteekö RC-offi osastolla tuonne.
2 vuottahan taitaa taukoa ollut. En muista kenen kanssa oli kesällä kisoissa puhetta, mutta viimeksi kun osasto oli tuolla niin harrastajia lajin pariiin taisi tulla muutamia, kuten esim allekirjoittanut.
LRCC:n rataelementit olisivat käsittääkseni käytettävissä, logistiikka lienee järjesteltävissä kyllä jos tuonne päätetään lähteä.
Yksi asia mitä olen miettinyt niin olisiko yhteistyössä RC-työkonefoorumin porukan kanssa mitään ideaa? Olisiko esimerkiksi scalemiehille ajeltavaa heidän hiekkakasoissaan.. Ongelmanahan tietty on mittakaava ero heidän laitteisiinsa, 1:10 vs 1:14..
Ideoita, ajatuksia...
"Real stupidity beats artificial intelligence every time"
"Dude, where`s my shovel!?!"
3x KON
3x KON
Re: Model expo 2013
Drifting puolella joillain aktiivi junnuilla on paljon skalehenkeä. Ovat rakennelleet talleja yms.
Ovat mielellään myös aktiivisesti mukana tuomassa lajia esiin kun niitä ensin opasti alkuun.
Yhteistontti vois olla jees.
Ainakin skaalamaisuus on lähellä.
Oma lehmä ojassa kun kumpaakin kalustoa löytyy.
Työkonepuolen kanssa mielellään myös.
Vaikka ei sekoittais laitteita keskenään eri skalan vuoksi....mutta miksi ei voisi olla samalla alueella.
Ja jos vaikka saisi heidän kanssaan (hiukan kevään näyttelyssä juttelin aiheesta yhden heidän kaverin aiheesta) yhdessä hommattua pari siirtolavaa joissa maa ainesta luonnosta.
Kiviä, hiekkaa, savea ???
Sinne voisi skale aluetta tehdä...ja ratamodulien lisäksi hiukan kivikkoa.
Vois jopa oikein kisatkin sinne järjestää.
Indoor Nordics Open :-)
Siirtolavoille olisi sitten helppoa messujen jälkeen taas siivota levinneet maat takaisin.
Ja jos niissä olisi kuitenkin sen verran vain maata ettei leviä ympäri hallia kun yhden sivu ja perälaudan kääntää alas.
Muistaaksen yhdellä työkone ukkelilla olikin työsuhde mistä ko. lavajutunkin saisi ???
Jos ei niin luulis että löytyy joku joka haluaa mainostaa omaa firmaansa ja tuoda ne 'näytille' mainoksineen.
Ovat mielellään myös aktiivisesti mukana tuomassa lajia esiin kun niitä ensin opasti alkuun.
Yhteistontti vois olla jees.
Ainakin skaalamaisuus on lähellä.
Oma lehmä ojassa kun kumpaakin kalustoa löytyy.
Työkonepuolen kanssa mielellään myös.
Vaikka ei sekoittais laitteita keskenään eri skalan vuoksi....mutta miksi ei voisi olla samalla alueella.
Ja jos vaikka saisi heidän kanssaan (hiukan kevään näyttelyssä juttelin aiheesta yhden heidän kaverin aiheesta) yhdessä hommattua pari siirtolavaa joissa maa ainesta luonnosta.
Kiviä, hiekkaa, savea ???
Sinne voisi skale aluetta tehdä...ja ratamodulien lisäksi hiukan kivikkoa.
Vois jopa oikein kisatkin sinne järjestää.
Indoor Nordics Open :-)
Siirtolavoille olisi sitten helppoa messujen jälkeen taas siivota levinneet maat takaisin.
Ja jos niissä olisi kuitenkin sen verran vain maata ettei leviä ympäri hallia kun yhden sivu ja perälaudan kääntää alas.
Muistaaksen yhdellä työkone ukkelilla olikin työsuhde mistä ko. lavajutunkin saisi ???
Jos ei niin luulis että löytyy joku joka haluaa mainostaa omaa firmaansa ja tuoda ne 'näytille' mainoksineen.
DRIVE HYBRID
I need your Gas
I need your Gas
Eikös niitä elementtejä ole valmiina jo pääkaupungissa jossain. Ne vanhat Lahden elementit?
Olisi kyllä mukavaa käydä taas tauon jälkeen näyttäytymässä.
Kyllä ne on PKSRCA:n tiloissa varastoituna.Tomy kirjoitti: Eikös niitä elementtejä ole valmiina jo pääkaupungissa jossain. Ne vanhat Lahden elementit?
DRIVE HYBRID
I need your Gas
I need your Gas
-
miksukallio
- Täysi jäsen
-
i am 2 fast 4 you
- Täysi jäsen
Olen mukana jos sinne scale rata saadaan järjestettyä ;)
Siis kaikki on mukana jos joku muu järjestää radan.
Mä voisin tulla kans jos joku järjestäis radan. Ja sit se vois järjestää mulle lipunkin. Oikeastan se vois käydäkin siellä mun puolesta.
Mä voisin tulla kans jos joku järjestäis radan. Ja sit se vois järjestää mulle lipunkin. Oikeastan se vois käydäkin siellä mun puolesta.
[06.10.2014 21:26:03] Macce:ja luulin että vinssi oli hajonnu ku ei se jaksanu vinnssata takas pystyyn, mutta turvakaari oli juuttunu jonnekki mustikkapensaaseen
Ymmärrät Scrap varmaan ettei Turusta asti jaksa montaa kertaa töiden jälkeen ajaa sinne rataa tekemään. Mielelläni olisin mukana talkoissa mutta kaikkeen ei pysty. Edes joku pueni RC-offin osasto olisi hienoa saada..
Se miten hyvin nuo olemassa olevat, valmiit elementit soveltuvat scaleautoille on hieman kyseenalaista...
Tässähän voisi olla lisäpontta yhteistyöhön Työkonefoorumin porukan kanssa jos ns heidän hiekkalaatikollaan saisi leikkiä. Tosin edelleen mukana on mittakaavaerot, heidän rakennelmansa ja tiestönsä on pääasiassa 1:14 skaalassa. Käsittääkseni he ovat jo messupaikkansa varailleet, eli varmaan pitäisi meidänkin alkaa jotain päättämään asian tiimoilta. Lähinnä se ensin että saadaanko sinne porukka ja radat paikalle...
Tässähän voisi olla lisäpontta yhteistyöhön Työkonefoorumin porukan kanssa jos ns heidän hiekkalaatikollaan saisi leikkiä. Tosin edelleen mukana on mittakaavaerot, heidän rakennelmansa ja tiestönsä on pääasiassa 1:14 skaalassa. Käsittääkseni he ovat jo messupaikkansa varailleet, eli varmaan pitäisi meidänkin alkaa jotain päättämään asian tiimoilta. Lähinnä se ensin että saadaanko sinne porukka ja radat paikalle...
"Real stupidity beats artificial intelligence every time"
3x KON
3x KON
Päävastuu mahdollisista järjestelyistä jää melkein väkisin pääkaupunkiseudun väelle. Muut voivat sitten eri tavoin tukea muualta käsin Suomea. Itse olen halukas talkoilemaan sen mitä täältä käsin ennakkoon pystyn ja voin saapua torstai-iltana radanrakennustalkoisiin, olettaen että messut aukeavat perjantaina.
Löytyykö pääkaupunkiseudulta ketään puuhamiestä?
Löytyykö pääkaupunkiseudulta ketään puuhamiestä?
-
miksukallio
- Täysi jäsen
Tonne olisi kyllä mukava saada joku ajopaikka niin voisi jotain pientä radan pätkää myös tehdä ;)
-Miksu-
-
i am 2 fast 4 you
- Täysi jäsen
Itse tulisin mielelläni auttamaan mutta kun en pääse nyttenkin jo kortilla että pääsenkö edes messuile.