Ottaa kupoliin topic
Re: Ottaa kupoliin topic
Nyt ottaa kupoliin eräs uusi käyttäjä jonka on pakko suoltaa epämääräistä tekstiä joka hiton topicciin, eikä sillä oikeasti ole mitään asiaa.
Finnish rc crawling series
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
-
Zarizi Tech
- Moderator
- Viesti:
[quote="qaw"]
Nyt ottaa kupoliin eräs uusi käyttäjä jonka on pakko suoltaa epämääräistä tekstiä joka hiton topicciin, eikä sillä oikeasti ole mitään asiaa.
[/quote]
X 100 0000k
[/quote]
X 100 0000k
Samu Sarka, RFOT, FIN
Member of ERCCA
Extreme Route Crawlers
5x World Champion
18x European Champion
30x Nordic Champion
3x Sudics Champion
28x Finnish Champion
3x German Champion
2x US Champion
2x Spanish Champion
2x Italian Champion
2x Belgium Champion
Member of ERCCA
Extreme Route Crawlers
5x World Champion
18x European Champion
30x Nordic Champion
3x Sudics Champion
28x Finnish Champion
3x German Champion
2x US Champion
2x Spanish Champion
2x Italian Champion
2x Belgium Champion
[quote="qaw"]
[/quote]
Ai minä vai?
Eiku, enhän mä olekkaan kovin uusi käyttäjä.
[/quote]
Ai minä vai?
Eiku, enhän mä olekkaan kovin uusi käyttäjä.
[06.10.2014 21:26:03] Macce:ja luulin että vinssi oli hajonnu ku ei se jaksanu vinnssata takas pystyyn, mutta turvakaari oli juuttunu jonnekki mustikkapensaaseen
Olen tainnut kirjoitttaa rc10.fi foorumeille paristi siitä jo :) Onneksi sinne bannit sill' vielä hetkellisesti :)qaw kirjoitti: Nyt ottaa kupoliin eräs uusi käyttäjä jonka on pakko suoltaa epämääräistä tekstiä joka hiton topicciin, eikä sillä oikeasti ole mitään asiaa.
qaw kirjoitti: Nyt ottaa kupoliin eräs uusi käyttäjä jonka on pakko suoltaa epämääräistä tekstiä joka hiton topicciin, eikä sillä oikeasti ole mitään asiaa.
Sama homma. >:( >:( >:(
2,2 Pro #17 2011
2,2 pro #5 2012
2,2 pro #5 2013
Team Suonenjoki
2,2 pro #5 2012
2,2 pro #5 2013
Team Suonenjoki
Joona kirjoitti:qaw kirjoitti: Nyt ottaa kupoliin eräs uusi käyttäjä jonka on pakko suoltaa epämääräistä tekstiä joka hiton topicciin, eikä sillä oikeasti ole mitään asiaa.
joo samaa mieltä >:( >:( >:( >:( >:(
-
Zarizi Tech
- Moderator
- Viesti:
[quote="miroturu"]
[quote="Joona"]
[quote="qaw"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sama juttu vieläkin. 12 postausta täysin tälle foorumille kuulumatonta huuhaata.
[quote="Joona"]
[quote="qaw"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sama juttu vieläkin. 12 postausta täysin tälle foorumille kuulumatonta huuhaata.
Samu Sarka, RFOT, FIN
Member of ERCCA
Extreme Route Crawlers
5x World Champion
18x European Champion
30x Nordic Champion
3x Sudics Champion
28x Finnish Champion
3x German Champion
2x US Champion
2x Spanish Champion
2x Italian Champion
2x Belgium Champion
Member of ERCCA
Extreme Route Crawlers
5x World Champion
18x European Champion
30x Nordic Champion
3x Sudics Champion
28x Finnish Champion
3x German Champion
2x US Champion
2x Spanish Champion
2x Italian Champion
2x Belgium Champion
miroturu kirjoitti:Joona kirjoitti:qaw kirjoitti: Nyt ottaa kupoliin eräs uusi käyttäjä jonka on pakko suoltaa epämääräistä tekstiä joka hiton topicciin, eikä sillä oikeasti ole mitään asiaa.

Crawling since 2008.
Mun mielestä ne viestit on ollut viihdyttäviä ja tuonut piristettä päivään.
kukakohan se voisi olla miron mielestä?miroturu kirjoitti:Joona kirjoitti:qaw kirjoitti: Nyt ottaa kupoliin eräs uusi käyttäjä jonka on pakko suoltaa epämääräistä tekstiä joka hiton topicciin, eikä sillä oikeasti ole mitään asiaa.
Itse kukin voi hieman tarkistaa omia juttujaan palstalla ja shout boxissa, aivan turhaa huuhaata kirjoittelee turhan moni, ketään nimeltä mainitsematta ;)
Nordics champion 2017
WORLDS #2 2016
2.2 Pro Champion 2015
Scale C2 Champion 2015
Nordic #2 2015
2.2 Champion 2012
1.9 Champion 2012
Nordic Champion 2013
LRCC team driver
WORLDS #2 2016
2.2 Pro Champion 2015
Scale C2 Champion 2015
Nordic #2 2015
2.2 Champion 2012
1.9 Champion 2012
Nordic Champion 2013
LRCC team driver
Tarkastettu! Suurimassa osassa joku asiasisältö, mutta muutama (tämä mukaan lukien) aivan huuhaata
Jep, ei Hukan jutut ole koskaan pistänyt silmään, mutta nytkin shoutboxissa on yhden sankarin kirjoituksia monta kirjoitusta peräkkäin ilman mitään järkevää sisältöä ::)
Nordics champion 2017
WORLDS #2 2016
2.2 Pro Champion 2015
Scale C2 Champion 2015
Nordic #2 2015
2.2 Champion 2012
1.9 Champion 2012
Nordic Champion 2013
LRCC team driver
WORLDS #2 2016
2.2 Pro Champion 2015
Scale C2 Champion 2015
Nordic #2 2015
2.2 Champion 2012
1.9 Champion 2012
Nordic Champion 2013
LRCC team driver
[quote="LaaLaa"]
Jep, ei Hukan jutut ole koskaan pistänyt silmään, mutta nytkin shoutboxissa on yhden sankarin kirjoituksia monta kirjoitusta peräkkäin ilman mitään järkevää sisältöä ::)
[/quote]
Mut eikös se ole valtiaiden erityisoikeus olla kusipää?
[/quote]
Mut eikös se ole valtiaiden erityisoikeus olla kusipää?
-
Metsänvaltias
- Juniori
Anteeksi teille jos tuli murretta, eikä kirjakieltä kirjoitettua.
Täällä puhutaan vähän leveämmin kuin stadissa ja se murre on juurtunut puheeseeni ja sitä kautta tekstiin niin, että sitä ei itse enää huomaa.
Täällä puhutaan vähän leveämmin kuin stadissa ja se murre on juurtunut puheeseeni ja sitä kautta tekstiin niin, että sitä ei itse enää huomaa.
Rikkidirektiivi. Jännityksellä odotan kumpi menee ensin maan tasalle, Suomen vienti vai olkiluoto 3.
Se, että olisin sittenkin pystynyt tekemään tuollaisen nopeudensäätimen 100% itse >:( .
Ja enään en voi aloittaa tekemään sitä itse, sillä riski ettei se valmistu ennen määräaikaa on liian suuri :'(
Ja enään en voi aloittaa tekemään sitä itse, sillä riski ettei se valmistu ennen määräaikaa on liian suuri :'(
-Offroad Team Metsäkeijut-
-MMC-
-MMC-
Ottaa pataan noi tädit tuolla ruuhkabusseissa, jotka varaa käsilaukulleen ja/tai lehdelleen ikkunapenkin ja istua tatittaa siinä käytävänpuolella mulkoillen happamasti, jos jonkin käytävällä seisovan olkalaukku tai reppu vähän bussin jarruttaessa hipaisee takin hihaa.
Tänään molemmat tommoset sattui olemaan invapaikoilla - ilmeisesti aivoinvalideja >:(
Tänään molemmat tommoset sattui olemaan invapaikoilla - ilmeisesti aivoinvalideja >:(
-
pastirolli
- Legendaarinen!
Mulla olisi sulle tekijä kunhan vain teet piirustukset. ;)Hansmo kirjoitti: Se, että olisin sittenkin pystynyt tekemään tuollaisen nopeudensäätimen 100% itse >:( .
Stupid is as stupid does.