Alottelijan dingo!
Alottelijan dingo!
Elikkä ensimmäinen rc auto sitten lapsuuden nikon saapui tänään, posti toimitti ovelle axialin dingo kitin ja kokoaminen alko yllätävää kyllä heti! Jostain iski yhtäkkiä hirveä hinku scale hommiin ja toista kuukautta mietittiin mikä auto hankitaan ja tässä sitä nyt ollaan sormi suussa et mitäköhä tästä tulee, ja kun ei suoranaisesti ole mitään havaintoa näistä vempaimista nii oli pakko tänne alkaa kirjoitteleen.
Nyt auto on melkeimpä valmis mutta sähköjä ei vielä ole :( Jos teiltä kokeneimmilta sais hyviä vihjeitä millasella setillä kannattais alotella niin olisin enemmän kuin tyytyväinen!
Kiitän ja kumarran jo etukäteen!
Nyt auto on melkeimpä valmis mutta sähköjä ei vielä ole :( Jos teiltä kokeneimmilta sais hyviä vihjeitä millasella setillä kannattais alotella niin olisin enemmän kuin tyytyväinen!
Kiitän ja kumarran jo etukäteen!
Re: Alottelijan dingo!
Tervetuloa!
Tässä hyvät sähköt:
Moottori: Integy Lathe 35t
Nopeudensäädin: CastleCreations Sidewinder
Servo: Vähintään 15kg vääntävä. Rahalla saa laatua ja kestävyyttä.
BEC: Castle Creations BEC
Akku: 1500-2000mAh 3S Lipo
Tässä hyvät sähköt:
Akku: 1500-2000mAh 3S Lipo
Viimeksi muokannut Tomy, La 29.09.2012 13:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tomy laittoikin jo varman ja toimivan listan. Akkuna Tomy varmaan tarkoitti 1500-2000mAh, 200mAh sijasta. :)Tomy kirjoitti:
Tässä hyvät sähköt:
Akku: 1500-200mAh 3S Lipo
Juu kiitoksia ehdotuksista :) Katsotaan nyt koska saa taas jotain aikaseks ja kuvia vempaimesta tulee kunhan saan tietokoneen taas käyttöön :)
No nyt ois lomilta palattu arkeen ja kaverilta tarttu matkaan bluearrowin servo autoon, digitaalinen ja metallirattailla tää ois, voimoo tais olla 15kg (kellään kokemuksia?) hajoaa jos hajoaa eipä maksanukkaa ku norttiaskin verran. Nyt sen verran tiedossa että ens viikolla pitäis tilailla speedstarin harjaton crawleri nopari ja sille joku sensorillinen 21.5t kone, onko kellään noista lrpn koneista tietoa?
Itse suosittelisin hommaamaan edellä mainitun yhdistelmän. On varmasti toimiva ja luotettava.
Mun mielestä turha hommata mitään harjattomia tälläiseen autoon. Täysin mun mielipide, kukin tekee kuten itse haluaa.
Mun mielestä turha hommata mitään harjattomia tälläiseen autoon. Täysin mun mielipide, kukin tekee kuten itse haluaa.
Tere.Dts kirjoitti: Nyt sen verran tiedossa että ens viikolla pitäis tilailla speedstarin harjaton crawleri nopari ja sille joku sensorillinen 21.5t kone, onko kellään noista lrpn koneista tietoa?
Mulla oli viimekaudella tai siis muutaman kauden toi samainen Speedstarin harjaton crawler combo 21.5t koneella ja olen ollut tyytyväinen, ei huonoa sanaa ja kestää 3s lipot pikkasen vois olla pehmeempi liikkeelle lähtö jos jotain pitää pakolla hakea.
14 piikkisellä pinjonilla ajelin.
Läpeensä paska se ei voi olla väittävät mitä väittävät tulokset puhukoon Nordic #2 ja suomen sarjan #3
Viimeksi muokannut bartti, La 06.10.2012 11:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2012 Finnish scale #3
2012 Nordic scale #2
2013 Supercrawl 1.9 crawler #2
2013 Nordic scale #3
2014 Nordic scale #1
2014 nordic 1.9 crawler #1
2014Â Finnish scale class2 #1
2012 Nordic scale #2
2013 Supercrawl 1.9 crawler #2
2013 Nordic scale #3
2014 Nordic scale #1
2014 nordic 1.9 crawler #1
2014Â Finnish scale class2 #1
no hyvä kuulla, kokemustahan näistä ei ole mutta ajan mittaanhan sitä tulee. :)bartti kirjoitti:Tere.Dts kirjoitti: Nyt sen verran tiedossa että ens viikolla pitäis tilailla speedstarin harjaton crawleri nopari ja sille joku sensorillinen 21.5t kone, onko kellään noista lrpn koneista tietoa?
Mulla oli viimekaudella tai siis muutaman kauden toi samainen Speedstarin harjaton crawler combo 21.5t koneella ja olen ollut tyytyväinen, ei huonoa sanaa ja kestää 3s lipot pikkasen vois olla pehmeempi liikkeelle lähtö jos jotain pitää pakolla hakea.
14 piikkisellä pinjonilla ajelin.
Läpeensä paska se ei voi olla väittävät mitä väittävät tulokset puhukoon Nordic #2 ja suomen sarjan #3
http://viewitem.eim.ebay.fi/110-Land-Ro ... 27287/item kovasti himottais tommonen koppa!! :o
Nyt olis ensimmäinen lexan kori maalattu ja tuli siitä ihan ok :D
Noniin vihdoinkin ekat ajot takana ja tosiaankin lisää painoa on saatava, olisko suositella jotain välityksiä kun wheel speediä ei ihan tarpeeks tunnu olevan?
Vaihda isompaa pinjonia kunnes wheelspeed on mieleinen.
Täytyypi tehä näin :)
19 / 21 osottautuneet hyvikkisi pinjoni kooksi.
2010 Scale 6
2011 Corri SC 10/2 B Fiinalin 3.
2011 Sportman 5
2011 Corri SC 10/2 B Fiinalin 3.
2011 Sportman 5
No tällä hetkellä on vakio ja taisi olla 20 mut kuinkas paljon vaikuttaa jos ajelis 3s lipolla ku nyt mennään 2s?
Moottori kiertää varmaan ainakin 2000-3000 kierrosta enemmän minuutissa, joten kyllä se aika paljon vaikuttaa.
Tänään juuri laitoin Wraithiin 4S akut 3S akkujen tilalle ja kyllä vauhti parani aika lailla. En jaksanut säätää drag brake, joka oli ihan tapissa, niin lopputuloksena oli vielä irronnut pinjoni ja sileä spurri.
Tänään juuri laitoin Wraithiin 4S akut 3S akkujen tilalle ja kyllä vauhti parani aika lailla. En jaksanut säätää drag brake, joka oli ihan tapissa, niin lopputuloksena oli vielä irronnut pinjoni ja sileä spurri.
:o whou.. No täytyy hankkia nyt se isompi pinioni eka ja kattoa kuinka tykkää mennä, ja tossa pari tuntia ajeltiin ja kone oli hieman haalea joten uskaltaa vissiin välityksiä pidentää ettei liian raskaalla käy?
Mutta, jos isonnat pinjonia et pysty ajamaan niin tarkasti. Akut vaan suoraan 3s niin pystyt crawlaamaan yhtä tarkasti ja löytyy myös wheelspeediä. ;-)
2,2 Pro #17 2011
2,2 pro #5 2012
2,2 pro #5 2013
Team Suonenjoki
2,2 pro #5 2012
2,2 pro #5 2013
Team Suonenjoki
No alottelija kun on viel niin en kuuntele teitä ja koitan isompaa pinionia ainaki alkuun (vielä saa "luvan" kanssa olla tyhmä :D) mut jos ei muuta ni laitetaa 3s tilaukseen :D