Miksei mäntyyn pysty kiipeämään vai tarkoititkos ettet itse vaan osaa ja uskalla ;DHadesbear kirjoitti: Helikopteri on +15 metrin korkeudessa männyssä, johon ei voi kiivetä
Otat muutaman rohkaisevan ja ei muuta kun kapuamaan, varo ettet putoo.
Miksei mäntyyn pysty kiipeämään vai tarkoititkos ettet itse vaan osaa ja uskalla ;DHadesbear kirjoitti: Helikopteri on +15 metrin korkeudessa männyssä, johon ei voi kiivetä
x2Scrap kirjoitti: Hae mieluummin tolppakengät.
Hommaa siihen 1:1 maasturiin vähän skaleosia ja..Scrap kirjoitti: Kyllä taas vaihteeksi hiertää pääkopassa.
Rakentaisiko sääntöjä hipovan scalen, jolla ajaminen ei ole scalemaista, eli se on tylsää. Pitäisikö käyttää aikansa rakentamalla scalemainen auto scalemaisella etenemiskyvyllä, jolloin sillä ei paljon kisoihin kannata mennä. Kohdistaisiko intonsa 2.2 scaleen. Millaisen siitä scalesta tekisi ulkonäöltään? Olisiko se pick-uppi, pikkumaasturi, isomaasturi, kuorma-auto vai jotain ihan muuta. Kun olis rahaa ja aikaa, niin rakentaisin kaikki.
Sitten olisi vielä se 1:1 maasturi, johon pitäisi kaikkea pientä ja vähän isompaa fixaa ja duunaa.
Unta palloon ja joskus klo 2 jälkeen auton rattiin...nättii...hyrsleri kirjoitti: Lupaukset...
Hieno keli ottaa pari olutta ja mennä metsään safaroimaan mutta... Tuli luvattua pari viikkoa sitten et olen kuski häissä. Ei tarvii ku viedä ja hakea mut se haku on joskus yöllä tanakelettu...
Kannattaa aina kysyä mahdollisuutta matkahuoltoon. Sabesta ainakin ennen saanu matkahuollolla.Henkka kirjoitti: Kilpailua pystyyn sanon ma.. >:(